شکست ناپذیر مثل رونالدو ؛ کریس معجزه کرد (عکس)

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه” ، شکست 4-2 مقابل لسترسیتی در اوایل این هفته انتقادات سولشایر را به همراه داشت و بخش زیادی از هواداران منچستریونایتد خواستار برکناری مربی و انتصاب یک فرد بزرگتر برای تیم خود شدند. بنچ یونایتد در سه بازی اخیر خود در لیگ برتر تنها یک امتیاز از 9 امتیاز اخیر خود کسب کرده است و امشب در لیگ قهرمانان به مصاف آتلانتا رفت و هیچ نتیجه ای جز پیروزی برای جلب رضایت هواداران خود نداشت.

برخلاف تصور ، این آتلانتا بود که در نیمه اول به برتری خود افتخار کرد و دو بار درهای منچستر را باز کرد تا ورزشگاه مملو از تماشاگران اولدترافورد را پر کند. طبق معمول ، وقتی همه چیز به هم ریخت ، همه نگاه ها به کریستیانو رونالدو بود. طرفداران منچستر ، که اعتماد خود را به سرمربی از دست داده بودند ، از معجزه کریس برای بازگشت رویایی خوشحال شدند. بازگشت بسیار سخت پس از نیمه اول که با شکست 2-0 به پایان رسید.

واکنش رونالدو پس از گل دوم آتلانتا در دقیقه 28 بسیار جالب بود. او که به شدت از شرایط فعلی عصبانی بود، همیشه سعی می کرد به هم تیمی هایش انگیزه دهد تا تعداد تلاش ها در زمین را افزایش دهند. عصبانیت کریس در نیمه دوم سر کار بود زیرا او در فضای آشفته اولدترافورد با صدای بلند فریاد می کشید و منچستر با سه گل ، 2-0 را 3-2 برد.

راشفورد و مگوایر در دقایق 53 و 75 دروازه آتلانتا را باز کردند و بازی را به تساوی کشاندند. هواداران منچستر و رونالدو اما از نتیجه راضی نبودند و تنها یک هدف را در سر داشتند. فوق ستاره برنده یونایتد طبق معمول برای دستیابی به این هدف تلاش کرد و در نهایت به خواسته خود رسید. او سومین گل منچستر را در دقیقه 81 با ضربه سر تماشایی در دروازه حریف به ثمر رساند و ورزشگاه را از شدت شادی تا انفجار بیماری پیش برد.

با دو برابر شدن مسی در لیگ قهرمانان ، رونالدو به عنوان یک رهبر بار دیگر توانست منچستر را از زمین خارج کرده و بر تخت بنشیند. شماره 7 شکست ناپذیر منچستر، با روحیه فوق العاده شکست ناپذیری خود، موتور منچستر را در نیمه دوم روشن کرد و به هر چیزی که می خواست رسید. او مثل همیشه نقش ناجی نهایی را بر عهده گرفت و گل پیروزی منچستریونایتد را به ثمر رساند و بار دیگر یک شب رویایی را برای هواداران این تیم محبوب رقم زد و تأکید کرد که هنوز حرف های زیادی برای گفتن دارد و هنوز تشنه است. موفقیت و پیروزی.

در شرایطی که منچستر پس از دریافت دو گل تیم غیرقابل پیش بینی و برنامه ریزی نشده ای از خود نشان داد ، لیدری به نام رونالدو توانست در نیمه دوم پیروزی را برای هم تیمی های خود رقم بزند. او رویای بازگشت یونایتد را با یک گل در دقیقه 81 تکمیل کرد و شادی خود را از ته قلب و رگهایش ثابت کرد.

[ad_2]

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

تماس با ما