شایعه: MIUI 13 تغییرات زیادی را به همراه خواهد داشت – Zomit

[ad_1]

طبق معروف ترین افشاگری در دنیای فناوری ، MIUI 13 “بسیار تغییر کرده است” و اولین نسخه بتا آن اواخر امسال منتشر می شود.

اکنون تاریخچه نسل قبلی این رابط کاربری را به طور مختصر مرور می کنیم. MIUI 12 در آوریل سال گذشته منتشر شد و تغییرات قابل توجهی در مقایسه با MIUI 11 داشت. اما به روزرسانی های بعدی ، MIUI 12.5 و MIUI 12.5 نسخه های تقویت شده ، بیشتر از هر چیز دیگر بر روی بهینه سازی تمرکز کردند. البته می توان گفت که MIUI هنوز تعدادی باگ دارد.

رابط کاربری MIUI 13

به گفته Gizmochan ، نمی توان انکار کرد که رابط کاربری متعلق به شیائومی از زمان MIUI 11 دچار تغییراتی در سطح سیستم شده است. بنابراین اگر پستی که توسط ایستگاه چت دیجیتال معروف Whistleblower منتشر شده است و ادعا می کند MIUI دارای یک UX جدید برای “چندین رابط سیستم” است ، درست باشد ، MIUI 13 احتمالاً تغییرات بصری مورد انتظار را به همراه خواهد داشت.

مقالات مرتبط:

Whistleblower می گوید MIUI 13 همچنان از اندروید 11 و 12 برای سطوح فرعی خود استفاده خواهد کرد. این ممکن است به این معنی باشد که سیستم هنوز به طور کامل با اندروید 12 سازگار نیست و همچنان در حال پیشرفت است.

در نهایت ، لازم به ذکر است که انتظار می رود اولین نسخه بتا MIUI 13 اواخر امسال منتشر شود. این اظهارات مرداد ماه مدیر عامل شیائومی لی جون را که تاریخ پایان سال برای انتشار MIUI13 تعیین کرده است ، تایید می کند. بر اساس این اطلاعات می توان نتیجه گرفت که احتمالاً MIUI پایدار سال آینده به دستگاه های سراسر جهان برسد.

اطلاعات زیادی در مورد نسخه بعدی MIUI وجود ندارد. اما تصاویری از این به روزرسانی قبلاً فاش شده است. انتظار می رود که رابط کاربری حداقل دارای چند آیکون و ویجت جدید باشد. هنوز هیچ نشانه ای از مطالب با موضوع U وجود ندارد. این ویژگی را می توان در One UI 4.0 و ColorOS 12 مشاهده کرد.

تصویر صفحه MIUI UI 13

گفته می شود MIUI 13 تغییرات منحصر به فردی در دستگاه های Redmi ایجاد کرده است تا محیط آن را از نسخه معمولی MIUI متمایز کند. پوکو پیش از این مسیری طولانی را طی کرده بود و از دیدن ردمی که پا به پای شرکت گذاشت ، بسیار خوشحال شد.

[ad_2]

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما