بایرن 3-0 بار बार्a، بلوگرانا در لیگ اروپا

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، بایرن مونیخ امشب در مراسمی رسمی میزبان بارسا بود. برای آبی اناری ها اما این بازی فینالی بود که برای صعود به مرحله شانزدهم لیگ قهرمانان باید برنده می شدند. صعود بایرن به تیم اصلی قطعی شد و این تیم با چندین غیبت در صف مقابل بارسا ایستاد.

بارسا شروع خوبی داشت و ضربه یوردی آلبا اولین تهدید در دقیقه 7 بود، اما مانوئل نویر به لطف جایگیری خوبش، توپ را کنترل کرد.

کمی بعد ضربه عثمان دمبله دروازه بایرن را ناکام گذاشت.

در دقیقه 18 بازی، توماس Mलरلر در موقعیت تک به تک با ترستگنون قرار گرفت، اما توسط کمک داور به درستی علامت گذاری شد. دو دقیقه بعد، باریا نزدیک به گلزنی شد، اما پاس ممفیس با یک شوت بی دقت از بیرون محوطه جریمه توسط دمبله به هدر رفت.

بایرن مونیخ در دقیقه 27 گل اول را به ثمر رساند. توماس مالر توپ را به درون دروازه فرستاد و روبرت لواندوفسکی فکر کرد که زیر بغل کار را انجام می دهد، اما انگشتان ترستگنون همه چیز را شکست و توپ از پای ستاره لهستانی پرتاب شد و آلبانا آن را دور انداخت.

یک دقیقه بعد آلبا با مصدومیت زمین را ترک کرد.

حمله بایرن در نهایت در دقیقه 34 تکمیل شد که توماس مالر با ضربه سر لواندوفسکی اولین گل بازی را به ثمر رساند. آرایخو توپ را بیرون کشید، اما دیگر دیر شده بود و تقریباً تمام توپ از خط خارج شد.

بایرن نیز در دقیقه 43 گل دوم خود را به ثمر رساند. شوت استثنایی لروی سانه از راه دور وارد دروازه بار बार्a شد و ترستگنون کاری نکرد که بایرن را 2-0 جلو بیاندازد. از سوی دیگر، بنفیکا 2-0 از دینامو جلو افتاد تا بارسا به پایان برسد.

در دقیقه 47 بازی، لروی سانه در دو قدمی دروازه موفق به تبدیل پاس ماوسالا نشد، بنابراین بارسا با خوشحالی گل سوم را نجات داد.

بایرن نیز در دقیقه 63 گل سوم را به ثمر رساند. آلفونسو دیویس از سمت چپ سوراخ کرد و شریک جمال موسیال گل را برگرداند. به نظر می رسید توپ در هنگام ارسال از خط عبور کند اما در نهایت گل دریافت شد.

بازی متعادل بود و بارسا بعد از حمله خود نتوانست فاصله را کم کند و بایرن با وجود اینکه تقریباً شکست نخورده بود، یکی دو موقعیت عالی را از دست داد تا بازی را 3-0 به پایان برساند. و باریا با قهرمانی در گروه سوم راهی لیگ اروپا شد. .

[ad_2]

Brendon Rice

نادر موسیقی لاعلاج. خالق تایید شده متعصب تلویزیون پیشگام غذا. یک قهوه ساز به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما