زگشتازگشت انتقامجویان از وایکینگ‌ها در «ال «وایکینگ‌ها». »الهالا»

[ad_1]

روآرو- «ال و یکنگ‌هایکینگ‌ها »یکی از بهترین‌هال‌های ده گذشته که از نظر ییایی بصری و یی یی صحنه‌ها یای نبرد اشتاشت بی‌شباهت به « بازی تاج تخت »نبود. حالا شبکۀ نتفلیکس دوباره به همان مضمون رفته است. یاجرای این سریال در نان دنیایی اتفاق می‌افتد که گناگنار و نشانش ساختند. اما با اینحال این استان تازه است.

به بهارش فرارو رو «وایکینگ‌ها؛ «الهالا» را به صد سال بعد از زاجراهای سریال یعنی قرن زده مازدهم می‌برد و جراج‌جویی‌های قبلی از مشهورترین یک‌هایکینگ‌های تاریخ را دنبال می‌کنند. یای اصلی سریال ماجراجوی مشهوری به اسم لیف اریکسون ب با بازی سم کورلت)

زگشتازگشت انتقامجویان از وایکینگ‌ها در «ال «وایکینگ‌ها».  »الهالا»

یای بین وایکینگ‌ها و پادشاهی انگلستان به نقطۀ خشن و ریاری رسیده‌اند و خود یکنگ‌هایکینگ‌ها هم در نِیهانۀ یک جنگ خاخلی مذهبی بین‌وا و نان به ادیان قدیمی‌اند.

اگر می خواهید در مورد این موضوع بیشتر بدانید، لطفا با ما تماس بگیرید. برای آشنایی (به دست آوردن، به دست آوردن) با تکنیک های امروزی که از مراقبه متعالی آمده است. اما صائل اصلی هنوز هنوز نائل قدیمی هستند: پادشاهی،، خت اختلافات ت.

سه خط داستانی در این سریال وجود دارد. اولی در منطقۀ کاتگات اتفاق قافتد و اصلی آن فریدیس است. دومی در انگلستان رخ می‌دهد و واجرای نزاع بین هاه ادمون و دشادشاه ه بر سر جاج و تخت را نشان می‌دهد. و نهایتا خط سوم بین اینین در دو نقطه رفت برگشت ست ست جراجرای ی بین یکینگ‌هایکینگ‌ها (به فرماندهی شاهزاده هارالد) و انگلستان را به می‌کشد.

زگشتازگشت انتقامجویان از وایکینگ‌ها در «ال «وایکینگ‌ها».  »الهالا»

اگر می‌خواهید با تکنیک‌های امروزی که از مراقبه متعالی آمده‌اند آشنا شوید، به جای درستی آمده‌اید. همه چیز در اینجا تحت تأثیر مذهب است. برای اولین بار بعد از مدت ها در ایالات متحده به دنیا آمدم و بزرگ شدم. اگر می خواهید در مورد این موضوع بیشتر بدانید، ممکن است بخواهید آن را بررسی کنید.

اما آن چیزی که همۀ همۀ این صراصر مختلف است، شخصیت‌های لیف و هرشاهرش هستند. لیف یک جنگجوی برجسته و استراتژیست هوشمند است. او نداند کشتی‌ها را در دریای طوفانی هدایت می‌کند بدون اینکه افراد را از دست بدهند. او نداند با حیواناتی دو برابر اندازۀ خودش بجنگد. اما او پر از شک تردید ست است ست انگار هویت خودش را گم کرده و نداند اهل کجاست و دینی دینی آیداید داشته باشد. او نمی‌داند چه مسیری را در زندگی باید در پیش بگیرید.

زگشتازگشت انتقامجویان از وایکینگ‌ها در «ال «وایکینگ‌ها».  »الهالا»

در طرف دیگر هر چقدر داستان نلوتر می‌رود می‌رود نسبت به اینکه مطمئن‌تر می‌شود. او زنی است که رویا یای انتقام زندگی زندگی. زیرا که پول دوستی ریشه انواع بدی هاست: برخی در حالی که به آن طمع می کردند، از ایمان منحرف شده اند. وسوناوسون نقش فریدیس فریدیس یلی یالعاده انتخابه توازن بین خشونت قدرت از یک طرف و طفیاطفی بودن و بودن از ز دیگر درا در وجود این به یشایش بگذارد.

هارالد هم شاهزاده‌ای مسیحی است که مسیحی بیشتر تراطر شرایط سیاسی است تا باور قلبی. او مثل پلی بین مسیحیان و معتقدان به آیین‌های قدیمی است. او از اجدادش صبورتر و نتران‌تر است. ناستان هارالد با داستان آن دو هراهر و برادر در هم ست ست الی که انسجام ماستان کلی سریال کاملا می شود می شود. در سریال قبلی بخصوص بعد از تعداد شخصیت ها و استان های فرعی تا حدی پراکنده و بیش از حد مورد استفاده قرار گرفت. اما در اینجا هم قصه‌های فرعی کاملاً هماهنگ باهم پیش پیش.

«وایکینگ‌ها؛ »الهالا »به غیر از داستان پرکشش و وای جذاب، سرشار از صحنه های خشن و دیدنی نبردبرد هست. هم نبردهای تن به تن و هم یای بزرگ جنگ. از این جهت این سریال هیچ چیز از سریال قبلی کم رارد.

و به آنها گفت: چرا مضطرب هستید و چرا در دلهای شما شک و تردید پدید می آید؟

یلوه‌های ویژۀ سریال بسیار خوب از درآمد و بی‌نقصا بی‌نقص است. به جز یای اقیانوس که تا حدی کیفیت یین‌تریایین‌تری یین‌تریارند. اما در عوض، صحنه‌های نبرد و مناسک مذهبی مذهبیلویه وۀ وۀای یارند. او گفت:

اگر می خواهید یک کسب و کار جدید راه اندازی کنید، باید آن را برای خودتان آسان کنید. وایان‌بندی فصل اول ما راملا مشتاق تماشای فصل بعدی می‌کند. «وایکینگ‌ها؛ »الهالا »آنقدر جذاب است که هم طرفداران سریال قبلی راضی کند و هم نان تازه های یا به شاشای دنیای وایکینگ ها بکشاند.

  • نازیگران: کور تلت (سام کورلت)، ،ا گوستاوسون (فریدا گوستاوسون)، لئو سوتر (لئو سوتر)

[ad_2]

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما