روسیه گونه های جدیدتر و مسری تر کرونا دلتا را گزارش می کند

[ad_1]

محققان روسی گونه جدیدی از ویروس کرونا به نام “AY.4.2” را در این کشور شناسایی کردند که بیشتر از دلتا مسری است و به سرعت در حال گسترش است.

گفته می شود که تعداد قربانیان ویروس کرونا در روسیه به شدت افزایش یافته است، به طوری که در 24 ساعت گذشته روزانه 1028 مورد مرگ و بیش از 34000 مورد جدید گزارش شده است.

به گزارش رویترز و خبرگزاری بین المللی روسیه، موارد مسری بیشتری از کووید-19 در این کشور گزارش شده است که مربوط به سویه های جدید ویروس کرونا بوده و ظاهرا مسری تر از سویه دلتا است.

خبرگزاری ریا به نقل از کمیل خفیزوف ، محقق ارشد و مدیر موسسه حمایت از حقوق مصرف کنندگان ، گفته است که AY.4.2 می تواند جامع باشد. این باعث افزایش تعداد موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا می شود ، که در حال حاضر بالاترین میزان در روسیه است.

وی افزود که گونه جدیدی از ویروس کرونا می تواند سرانجام جایگزین دلتا شود ، اگرچه به احتمال زیاد این روند کند می شود.

ویروس کرونا

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه این هفته پیشنهادی را به دولت ارسال کرد تا از ابتدای ماه نوامبر تجارت خود را به مدت یک هفته تعطیل کند.

سرگئی سابینین ، سیاستمدار روس نیز اعلام کرد که مسکو از 28 اکتبر (6 نوامبر) مجدداً منزوی می شود تا از شیوع ویروس کرونا جلوگیری کند و شیوع ویروس را افزایش دهد و همه مغازه ها ، کافه ها و رستوران ها را به جز چند مورد قرنطینه کند. مانند سوپرمارکت ها و داروخانه هایی که کالاهای اساسی را می فروشند بسته می شود.

گونه جدید که به عنوان دلتا پلاس نیز شناخته می شود، هفته گذشته اعلام کرد که در بریتانیا با نام AY.4.2 در حال رشد است که حدود 6 درصد از زنجیره های تولید شده در بریتانیا را تشکیل می دهد، اما هنوز این گونه را به عنوان “در دست بررسی” توصیف نمی کند. ” “یا” نگران “.

با این حال ، گسترش گسترده آن در روسیه و افزایش مرگ و میر می تواند برای کل جهان و کشورهای مرتبط با روسیه بسیار نگران کننده باشد.

[ad_2]

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما