راهنمای خرید بهترین هاست وردپرس و هاستینگ ایرانی – راست چین

از مهمترین موردی که باید درنظر گرفت کیفیت هاست است که روی سایت شما مستقیما تاثیر گذار است همچنین در دسترس بودن سایت از اهمیت بالایی برخور دار است اگر سایت شما با مشکلات سرور روبه رو شود و قطع و وصلی زیادی داشته باشد به سایت شما لطمه بزرگی وارد می شود. از مزیت های سون هاست سرعت بالای هاست است چرا که به صورت اصولی و تخصصی برای وردپرس بهینه سازی کردند و هاست بسیار با کیفیتی ارائه می دهند همچنین از سخت افزار قدرتمندی بروز استفاده می کنند و از هارد های پرسرعت NVME به جای SSD استفاده می کنند که افزایش سرعت وردپرس را تا 5 برابر افزایش می دهد جایگذینی سریع از این هارد این مشخص می کند سون هاست همگام با تکنولوژی سخت افزار خود را بروز می کند. نیازی نیست چندین روز در انجمن ها، گروه های تلگرامی و خود هاستینگها بگردید و ببینید بهترین هاست وردپرسی رو چه هاستینگی ارائه میکنه! از نظر پشتیبانی، نت افراز یکی از بهترین هاستینگهای ایرانی است. از نظر پشتیبانی تیکت ضعیف عمل می کنند اما چت آنلاین شون نصف شب هم جوابتون رو میده! ما سعی کردیم هاست های برتر را با سوالات مختلف از پشتیبانی در ساعت مختلف روز تست کنیم تا این مورد را هم در رتبه بندی با حساسیت بالا در نظر بگیریم چرا که اگر هاست شما دچار مشکل شود یا نیاز به راهنمایی داشتید پشتیبانی بتواند سریعا راهنمایی کند.

پاسخ به این سوال یه خورده سخته چرا که هر کدام از این هاستینگ ها مزیت های خاص خودشون رو دارند. تعداد دامنه های اضافه که با تهیه یک هاست می توان سایت های دیگر راه اندازی کرد. تصور کنید که سایت شما راه اندازی شده و بازدید کننده خوبی هم جذب کرده اید. ممکن است در بین شرکت های هاستینگی که به معرفی آنها پرداختم، اسم گنجه هاست برایتان آشنایی نداشته باشد، این شرکت بیش از ۸ سال است در زمینه میزبانی وب در حال فعالیت است و هم اکنون طیف گسترده ای از خدمات هاست مثل؛ هاست پرسرعت وردپرس، هاست لینوکس، هاست ووکامرس، هاست دانلود و سرور مجازی و اختصاصی را از ایران و اروپا ارائه میکند. توجه داشته باشید که انتخاب صحیح هاست برای سایت وردپرس شما می تواند سئو را هم بهبود بخشد و حتی روی فروش شما هم تأثیر گذارد. اینگونه هاست ها از منابع سخت افزاری قویتری نسبت به هاست های لینوکس معمولی برخوردارند و برخلاف محدودیت هایی که هاست لینوکس دارد این نوع هاست هیچگونه محدودیتی ندارد و ورژن پی اچ پی با آخرین ورژن وردپرس سازگار است. وردپرس بر اساس زبان PHP نوشته شده و از MySQL به عنوان یک پایگاه داده استفاده می کند.

اگه تا انتهای مطلب با من همراه باشید، با بهترین شرکتهایی که هاست مناسب وردپرس ارائه میکنند، آشنا میشوید. پیشنهاد خرید: برای خرید هاست وردپرس ارزان و باکیفیت سون هاست بهترین هاستینگ است، اگه سایت کم بازدید یا پربازدیدی دارید و نمیخواید زیاد هزینه کنید این شرکت گزینهی مناسبیه. سون هاست با ارائه هاست با کیفیت و کاملا بهینه سازی شده برای وردپرس می تواند میزبان خوبی برای سایت شما باشد. سرعت بارگذاری که در تست های ما بین 1.60 الی 1.90 ثانیه است که سرعت لود بسیار خوبی است این تست در شرایط مساوی برای هاستینگ های برتر اجراء و مقایسه شده و بعد از سون هاست، هاست وردپرس وب رمز بهترین سرعت را در تست ما داشته است. انتخاب هاست مناسب از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که سایتتان قرار است روی آن نگه داری شود و روی سایت و کسب و کار شما تاثیر مستقیم دارد همچنین هاست مناسب برای وردپرس دارای خصوصیاتی مجزا از هاست معمولی است که در این مقاله قصد دارم 10 تا از بهترین هاست وردپرس را نقد و بررسی کنیم تا برترین هاست را برای سایت خود بتوانید انتخاب کنید. تنها تفاوتی که هاست وردپرس با هاستهای معمولی دارد اینکه این هاستها به طور ویژه برای وردپرس بهینه شده و سرعت و امنیت بهتری برایتان فراهم میکنند.

انتخاب کنترل پنل دایرکت ادمین برای افرادی که به صورت حرفه ای شروع به کار کرده اند مناسب است و می توانند با کمترین هزینه از این نوع استفاده کنند. وقتی برای اولین بار وارد دنیای وب شدم با دوستم خواستیم یه سایت کتابفروشی بزنیم؛ از سون هاست یک هاست وردپرس گرفتیم و بدونه هدف خاسی بعد از چند ماه بی انگیزه شدیم و سایت رو کلا ول کردیم. سرعت هاست یکی از مهمترین فاکتورهای انتخاب هاست وردپرس است. یکی از مهمترین فاکتورهای انتخاب هاست مناسب برای وردپرس، امنیت آن است. سپس با امنیت کامل رفتیم سون هاست و در کل تجربه خوبی داشتیم. قیمت هاستهای گنجه هاست همانند وب رمز نسبتآ گران هستند و برای سایت های کم بازدید و پربازدید می تواند گزینه خوبی باشد. این در صورتی است که اگر از هاست های اختصاصی استفاده کنید باید هزینه بیشتری را برای در برگیری فضا پرداخت کنید. میزبانی حرفه ای لینوکس آذر آنلاین همچنین دارای منابع مستقل و اختصاصی برای همه میزبانان محبوب با استفاده از سیستم عامل قدرتمند لینوکس است. البته علاوه بر ارائه هاست لینوکس ، هاست ویندوز ، سرور مجازی و سرور اختصاصی را نیز ارائه می دهد. از نکات مهم و مثبت این شرکت داشتن هاست وردپرس حرفه ای و قدرتمند است که به خوبی برای وردپرس کانفیگ شده و دارای سرعت بالا و بهینه است همچنین پشتیبانی عالی و سریع این شرکت را می توان جزو مزیت ها حساب کرد چرا که حرفه ای و سریع پاسخگو مشکلات و سوالات هستند.

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما