ذوالنور: هر دقیقه وقت مجلس 100 میلیون تومان هزینه دارد

[ad_1]

یکی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با یادآوری دوران ریاست مجلس گفت: هدف امروز ما بسیار بزرگ است، میانگین هزینه هر دقیقه مجلس بیش از 100 میلیون تومان است، اگر ساختمان ها و امکانات و سود را حساب کنیم. و سرمایه.” بیش از این است.

به گزارش ایسنا، مجتبی ذوالنوری در نطق علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق خود گفت: در بستر بصیرت فاطمی ایجاد شد. مردم عزیز ما با بصیرت فاطمی و فرهنگ جهادی و علوی در 9 دی ماه 1388، زمانی که همه منیت های جهانی همه امکانات خود را برای حمایت از خیانت جمع کردند، قیام سراسری آنها سرانجام بر تابوت خائنان میخکوب شد.

وی در ادامه افزود: مردم در آستانه 28 دی ماه هستند که مردم کوم آگاهانه نسبت به اهانت به امام عزیزمان اعتراض کردند. مردم شریف تبریز، ارومیه، دزفول، جهرم، ری و بزنارد تا سال 57 به یاد اربعین شهید این شهرها انگیزه خاصی به نهضت بخشیدند و انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خطاب به مجلس و هیئت رئیسه گفت: هدف امروز ما رسیدن به بیش از 100 میلیون تومان در دقیقه وقت مجلس است و این تریبون ما برای مردم است. نماینده مثلاً می خواهد در مورد طرح رتبه بندی فرهنگیان صحبت کند. فرصت موافقت و مخالفت را آغاز می کند و مسائل حوزه انتخابیه خود را روشن می کند و در نهایت موافقت و مخالفت خود را با طرح رتبه بندی مشخص نمی کند.

جولانوری با تاکید بر اینکه این اقدامات ضمانت شرعی دارد، گفت: هیات مدیره باید مدیریت کند. ما وظیفه داریم و الان بیش از 700 طرح و لایحه در مجلس داریم و وقت مجلس را تلف می کنیم و در پیشگاه خداوند پاسخگو هستیم. می خواهیم با نماینده ای صحبت کنیم، دور مجلس راه افتادیم و او را در آغوش گرفتیم، چه اتفاقی افتاده است؟ امروز میکروفون را جلوی کودک دبستانی بگیرید. من و تو خوب حرف میزنیم

وی در ادامه گفت: هیئت رئیسه باید نظم مجلس را حفظ کند. مجلس وقت خود را صرف کارهای مفیدی کند که ما آن را دست کم نمی گیریم و مدیون ملت و خداوند متعال نیستیم. امروز مردم به این مجلس نگاه می کنند.

[ad_2]

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما