در نهایت تمام بازی های PS3 بر روی شبیه ساز RPCS3 – Zomit اجرا می شوند

[ad_1]

مقالات مرتبط:

تیم سازنده RPCS3 اخیرا در توییتر اعلام کرد که هیچ نرم افزار یا بازی ویدیویی دیگری بدون حداقل قابلیت اولیه برای اجرای شبیه ساز برای کنسول PS3 منتشر نخواهد شد. هر چیزی با این توضیحات دیگر در بخش (بازی ها و نرم افزارهای پلی استیشن 3 که هرگز اجرا نمی شوند RPCS3 اجرا نمی شود) ما هیچ محصولی را نخواهیم دید. این تیم قصد دارد در مرحله بعدی بخش قابل بارگیری را خالی کند. این 6 بازی این بخش را به سطحی می رساند که در حین بازی فقط یک صفحه سیاه نمایش داده می شود و بازیکن حداقل می تواند معرفی آنها را ببیند.

به لطف تلاش های توسعه دهندگان RPCS3، شبیه ساز پلی استیشن 3 بر روی رایانه شخصی در ماه های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته است. این پیشرفت نه تنها در بهبود کلی شبیه ساز بلکه علاوه بر ویژگی های جدید مانند پشتیبانی از فناوری AMD FSR نیز حاصل شده است. گیمرها می توانند از این فناوری ها برای بهبود کیفیت گرافیکی بازی در حین اجرا بر روی رایانه خود بدون از دست دادن سیستم عامل استفاده کنند. این ویژگی برای گیمرهایی که گرافیک ضعیفی دارند و نمی توانند از مقیاس بندی وضوح داخلی استفاده کنند، گزینه بسیار خوبی است. برخی از بازی هایی که با IRS سازگار نیستند نیز می توانند بدون هیچ مشکلی از FSR استفاده کنند.

شبیه ساز پلی استیشن 3

البته FSR نه تنها برای افرادی که کارت گرافیک ضعیفی دارند، بلکه برای کاربرانی که کارت گرافیک های سطح بالایی دارند نیز می تواند مفید باشد. به عنوان مثال، یک سری بازی که فشار زیادی به کارت گرافیک پلی استیشن 3 وارد می کنند، می توانند در حین اجرا در RPCS3 بدون AMP FSR، فریم را کاهش دهند. این امر به ویژه زمانی صادق است که بازیکنان بخواهند آنها را با وضوح تا 4K بازی کنند. اکنون با FSR، کاربران می توانند از قابلیت IRS برای رسیدن به وضوح 1440P استفاده کنند و سپس با FSR وضوح را به 4K برگردانند. و نکته مهم این است که همه چیز زمانی اتفاق می افتد که سیستم عامل بازی تمام نشده باشد.

می توانید شبیه ساز RPCS3 را انجام دهید از سایت رسمی آن دانلود کنید.

[ad_2]

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما