در آستانه ضربه محکمی به داور با پرسپولیسی ها بزن! (تصویر)

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، پرسپولیس با سه گل اسپند را شکست داد اما این بازی برای هواداران این تیم بسیار پر استرس و ترسناک بود. به خصوص زمانی که داور پس از بیرون آمدن حامد لک پنالتی را گرفت و علیرضا کوشکی با ارسال یک چیپ دیدنی روی دروازه پرسپولیس با حداکثر مهار قرمزها را تهدید به پیروزی کرد.

اما لحظاتی قبل از ضربه پنالتی، سوت مهدوی بحث خوبی را در ورزشگاه دستگیری به راه انداخت. وقتی پرسپولیسی ها فکر می کردند دروازه بان حامد لاک را سوت می زند، اما وقتی حامد لاک توجهش را به نقطه پنالتی معطوف کرد، قرمزها که از این تصمیم عصبانی شده بودند، به داور اعتراض کردند. به نظر می رسید داور اعصاب خود را از دست داده و تحمل اعتراضات را نداشت.

بنابراین مهدوی بلافاصله دستش را در جیبش کرد و به امید عالیشاه کارت زرد نشان داد تا بقیه حساب پاک شود، اما حمید لک که گفت مشکلی با نگرفتن داوران هفته گذشته ندارد. هشدار، آتش خیلی کند بود و نمی توانست آرام شود. مستقر شوید یک جسد وارد صحنه شد و اعتراض شفاهی داشت به نحوی که باعث عصبانیت داور شد. آنقدر که مهداوی می خواست با او برخورد فیزیکی کند!

در همین لحظه سعید آقایی به محل رسید و از برخورد مهدوی با لخا جلوگیری کرد. اگر این کار را نمی کرد صحنه عجیبی در تاریخ لیگ برتر رقم می خورد. اما داور عصبانی با استفاده از اختیارات قانونی حامد لک را با کارت زرد جریمه کرد.

گلر پرسپولیس که در صحنه حواسش به داور بود گفت پنالتی را تشخیص نداده است.

شایان ذکر است، در پی این هشدار، چندین کانال و حتی سایت‌ها از ممنوعیت حضور حامد لک گلر، اولین سرخپوش خبر دادند که با توجه به خروج رادوشوویچ از ایران باعث نگرانی هواداران این تیم شد. این اولین کارت زرد حمد لاک گلر است و او به دلیل سه اشاره دیگر با محرومیت فاصله زیادی دارد.

اعضای کادرفنی پرسپولیس در پایان به شدت به داور مسابقه اعتراض کردند که در نهایت با اخطار به حمید مطهری سرمربی پرسپولیس پایان یافت. یحیی که پس از بازی مورد انتقاد شدید قرار گرفت، خوش شانس بود که کارت زرد دریافت نکرد.

[ad_2]

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما