این تیم برای هفته دوازدهم لیگ برتر انتخاب شد

[ad_1]

به گزارش “ورجهش سه”، پرونده هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران با برگزاری 8 دیدار در یک روز بسته شد که 15 بار توپ از خط دروازه ها عبور کرد و سرخابی پایتخت توانست. برنده بزرگ هفته باشید؛ پرسپولیس در اراک سپان را شکست داد و استقلال هم از سد فولاد در خانه گذشت تا شاگردان مجیدی به برتری ادامه دهند. شگفتی هفته صنعت نفت آبادان بود که توانست در خانه پیروز شود. تیم آنالیز «ورزش سه» همانند هفته های گذشته برترین های هفته را رده بندی کرده است; تیمی متشکل از 3 نماینده پس از پیروزی در مهمترین دوئل هفته پرسپولیس و استقلال و صنعت نفت نیز 2 بازیکن هستند و تیم های ذوب آهن، نساجی، گل گهر و مس رفسنجان هر کدام تیم منتخب هفته را انتخاب کرده اند. هر کدام یک بازیکن

دروازه بان
حامد لک (پرسپولیس تهران)

مدافع پرسپولیس در مهم ترین دیدار این هفته پیروز شد و نگذاشت دروازه اش مقابل خط حمله پر ستاره سپاهان فرو بریزد; در روزی که سپهی ها بارها دروازه پرسپولیس را با ضربات خود تهدید کردند و از جناحین به سانتر روی آوردند، لک توانست به خوبی در برابر حملات آنها مقاومت کند و واکنش خوبی نشان داد تا راه را برای پیروزی گورس ها بر حریف هموار کند. سنتی شده و به عنوان برترین دروازه بان هفته شناخته می شود. این در حالی است که کلین شیت لاک مقابل سپان صدمین کلین شیت تاریخ لیگ برتر بود.

مدافعان
سیاوش یزدانی (استقلال تهران)

پاسدار آزادی به بلوغ و تجربه رسیده است. آبی ها در 12 هفته گذشته در 10 مسابقه موفق به ثبت کلین شیت شده اند و نقش سیاوش یزدانی در این آمار و موفقیت چشمگیر است. او هفت بازی دفاعی موفق انجام داد و به استثنای یک صحنه، اجازه نداد مهاجمان فولاد به رهبری لوسیانو پریرا در کنار دیگر مدافعانش، آغاسی و مرادموند، ظاهر شوند. یزدانی که این روزها در شرایط خوب و ایده آلی به سر می برد، 87 درصد پاس های خود را سالم تحویل داد و با قطع توپ و انداختن چند توپ یکی از ارکان اصلی استقلال در کسب 3 امتیاز مهم مقابل فولاد بود.

محمد طیبی (صنعت نفت آبادان)

مدافع باتجربه نفتی ها در دقیقه 32 دروازه آلومینیوم را باز کرد و از دیوار بلند و سد دفاعی اراکی گذشت و شروع کننده روز خوب تیم علیمانسور لقب گرفت. ضمن اینکه طیبی در دفاع از تیمش بسیار کوشا بود و در جنگ هوایی نیز عملکرد خوبی داشت. طیبی چند بار توپ را قطع کرد تا از شکل گیری حملات خطرناک آلومینیومی جلوگیری کند. مدافع باتجربه در هفته دوازدهم مقابل مهاجمان منتخب اراکی روزهای خوبی را پشت سر گذاشت.

آرمان قاسمی ( ذوب آهن اصفهان )

علاوه بر گل 3 امتیازی ذوب آهن از روی نقطه پنالتی در تبریز، چپ دست ذوب آهن روز آشفته ای را در دفاع از تیمش سپری کرد و توانست عملکردی استثنایی از نظر آماری داشته باشد؛ موفقیت او در بازیابی توپ و موفقیت در 5 نبرد هوایی با 18 بازیکن تراکتورسازی بخشی از کارنامه چشمگیر قاسمی مقابل رقیب تبریزی بود و او را با گل 3 امتیازی خود به یکی از بازیکنان منتخب هفته تبدیل کرد.

هافبک‌ها
میلاد سرلک (پرسپولیس تهران)

هافبک دفاعی پرسپولیس برای دومین هفته متوالی در اوج قرار گرفت و توانست مقابل هافبک قدرتمند سپاهان با حضور ستارگانی چون ریگی، علی محمدی، رفیع و احمدزاده توپ را پس بگیرد. طلایی پوشان در دوئل تن به تن خود را نشان داد و عامل موفقیت پرسپولیس در بازی اراک مقابل سپاهان بود و تیمش در رده دوم جدول قرار گرفت تا با این عملکرد او یکی شناخته شود. برترین هافبک هفته

مهدی مهدی پور (استقلال تهران)

بازیکن بی کران و اصفهانی استقلال این روزها در خط هافبک می درخشد. روز به روز بازیکنی با کیفیت بهتر و چوب مجیدی وجود دارد. او زیباترین گل فصل را به ثمر رساند. مهدی پور از فاصله 35 متری گل زیبایی به ثمر رساند و در یک دقیقه غیرمنتظره 3 امتیاز را به دست آورد. او چند پاس مهم هم به هم تیمی هایش داد و با 4 نمایش موفق دفاعی به کمک مدافعان تیمش آمد. مهدی پور برای دومین هفته متوالی بهترین بازیکن استقلال شد و درخشش او در دیدارهای پیش رو می تواند نقطه مثبت بزرگی برای آبی های پایتخت باشد.

کمال کامیابی نیا (پرسپولیس تهران)

گلزن 3 امتیازی سرخ ها در بازی بزرگ هفته توانست با نمایشی تحسین برانگیز پاسخ اعتماد یحیی را باز هم بدهد. چرا که ستاره باتجربه پرسپولیس در میانه میدان علاوه بر موفقیت در گلزنی برای تیمش که 3 امتیاز گوریایی ها را برای او به ارمغان آورد، توانست 12 بار و علاوه بر خوب توپ را از شاگردان سپان بگیرد. تیراندازی، 4 تکل موفق. او با 4 وقفه توپ را کوبید تا نشان دهد از نظر فنی در شرایط خوبی قرار دارد و با این رکورد خوب خود را در رتبه اول هفته قرار داد.

مسعود شجاعی (نساجی مازندران)

ستاره باسابقه نساجی در روز قرعه کشی تیمش روی نقشه جهان عملکرد خوبی داشت و نشان داد که با وجود سن فوتبالی اش، همچنان از نظر فنی در وضعیت ایده آلی قرار دارد. شجاعی علاوه بر به ثمر رساندن تک گل تیمش از روی نقطه پنالتی، یک پاس حساس در جریان بازی داشت و دو تکل موفق انجام داد و دو پاس بازیکنان نفت را قطع کرد. جدای از این درخشان، شجاعی در نیمه اول یک ضربه دیدنی در میانه میدان زد که فاصله چندانی با زدن یک سوپرگل نداشت اما تیرک دروازه ها مانع از این اتفاق شد. اما به دلیل کاپیتانی قمشهری در پرطرفدارترین رویداد هفته حاضر شد.

م.

حمله کننده
مرتضی تبریزی (گلگهر سیرجان)

او در بهترین زمان و قبل از پایان نیمه اول توانست اولین گل گل گهر را به ثمر برساند. مهاجم اسبق استقلال که در هفته اول مقابل تراکتورسازی گلزنی کرد، روز گذشته در آخرین لحظات نیمه اول دروازه مس را باز کرد و راه را برای بازگشت تیمش هموار کرد. تبریزی علاوه بر این گل بارها به دفاع مسی دست انداخت و در بازی خانگی به جای گل گهر برای هم تیمی ها جا باز کرد و با تساوی 2-2 2-0 شکست خورد و یک امتیاز ارزشمند به دست آورد.

مجید علیاری (راف سنجان تمبه)

بازیکن سایپا که این فصل به جمع شاگردان ربیع خواه پیوست، فصل گذشته عملکرد بسیار خوبی مقابل گل گهر داشت. او در 20 دقیقه دو بار توانست دروازه سیرجانی ها را باز کند اما شاگردان علیاری فرصت پیروزی پیدا نکردند. مسی 25 ساله با 2 گل بهترین بازیکن تیمش بود اما روزهای خوبش با پیروزی شیرین 3 امتیازی رقم خورد.

حسن بیت سعید (صنعت نفت آبادان)

در روز پیروزی شاگردان منصوریان بر آلومینیوم، وینگر طلایی پوش نفتی نقش اصلی را ایفا کرد و در پلاک نشینی عملکرد تحسین برانگیزی داشت؛ این وینگر طلایی پوش نفتی نقش آفرینی کرد. سعید را که با آخرین گلش در لیگ برتر فاصله زیادی دارد، مقابل ایرالکو روز را پر رنگ کرد و توانست با 3 گل و 1 پیروزی نفتیس با 1 گل و 1 پاس گل، روز را درخشان کند. بیت سعید علاوه بر این درخشش، چند موقعیت گلزنی دیگر هم داشت که متأسفانه حتی یک گل هم به ثمر نرسید، اما باز هم گل و گل او به آلومینیوم کافی بود تا این وینگر سریع و خوب نفتی را در خود جای دهد. بهترین های هفته

[ad_2]

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما