درگیری استقلالی ها و پرسپولیسی ها بالا گرفت; طارمی را فراموش نکن!

[ad_1]

محمد نوفر، مدیرعامل باشگاه 90 ارومیه که امیدوار است بتواند در کمپین محیط زیستی باشگاه مقابل استقلال سهیم باشد، گفت: از مسئولان باشگاه برای پذیرش دعوت ما و حضور در این همایش تشکر می کنم. این برای تیم مالی باشگاه است و اگر قرار باشد طبق قوانین انجام شود، انجام می شود.

وی در خصوص حضور سرپرست باشگاه پرسپولیس در فدراسیون فوتبال و دیدار با عزیزی خادم معاون ارتباطات باشگاه استقلال گفت: بسیاری از مشارکت کنندگان رسانه های اجتماعی به ما کمک کردند تا منابع عظیمی را جمع آوری کنیم. من از تک تک آنها برای این کار تشکر می کنم. تیم ما و معاون حقوقی ما برای این کار سخت تلاش کردند.

وی در ادامه با اشاره به صحبت های مجید صدری پس از دیدار با رئیس فدراسیون فوتبال گفت: می گویند در زمین مسابقه و امتیاز بگیرید. خاطره هواداران استقلال و فوتبال ایران واقعاً پر از خاطراتی است که نتایج و جام های قهرمانی آنها خارج از زمین به دست آمد. یادمان نمی رود همان شورش های سوپرجامی را که طبق قانون من اصرار داشتند جامی را که می شود در نیم فصل دوم بازی کرد و به خاطر سوپرجام چه بلایی سرمان آمد. یا ماجرای هتل اصفهان و موجودات و آمد و آن امتیاز را گرفت.

نوری فر افزود: به این نکته توجه کنید. در فصل 99-98 لیگ برتر، بازی پرسپولیس و سپاهان پراکنده بود اما اختلاف امتیازی نداشت و رقابت نزدیک بود. آن بازی ضربه سنگینی به تیم های مقابل پرسپولیس زد. پرسپولیس سه امتیاز آسان و ساده را از زمین خارج کرد. ضمن اینکه خیلی از مسائل را می توان به عنوان دفاع مطرح کرد.

معاون ارتباطات باشگاه استقلال با اشاره به رای کمیته انضباطی در خصوص بازیکن گابنی گل گل گهر گفت: کمیته انضباطی رسیدگی کرده است. گزارش داده های ویژه، آی پی ها بررسی شده است، از 9 ایمیل 7 مورد جعلی بوده و پرونده تقریبا تکمیل شده است، کمیته انضباطی رای داده است، بررسی در تجدیدنظر نیز راه قانونی است. با این حجم از اسناد و مدارک، بعید است بدانیم… لطفاً به دو سطر آخر نظر کمیته انضباطی توجه کنید که در آن کسانی که دروغگو و مسئولین مقصر در این پرونده هستند تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت. با انجام مداوم این کار معرفی خواهند کرد. فایل در این قسمت باز می شود.

وی افزود: متاسفانه شاهد هستیم که در دو روز اخیر بیشترین نظرات را از باشگاه های رقیب تهرانی دریافت کرده ایم. اگر صحبت های طرفین را در این مورد اضافه کنید به اندازه صحبت های دوستان امروزی مثل استقلال، سپاهان پکان و باشگاه گل گهر نخواهد بود. مدیران، مربیان، پیشکسوتان، رسانه ها و هرکسی که می بینید در این ساعات اظهار نظر می کند!

معاون ارتباطات باشگاه استقلال افزود: این یک موضوع قانونی بود، ما تنها نبودیم. دو تیم دیگر هم با ما بودند. ما این موضوع را پیگیری کردیم، کمیته انضباطی هم پیگیری کرد و زود رای آورد. بر خلاف بسیاری از پرونده ها که 2، 3 یا 6 ماه طول می کشد تا یک یا دو سال به دادگاه CAS بروند، این تصمیم خیلی زود صادر شد. البته کمیته انضباطی موافقت کرده و انجام داده است. آنها بیش از هر کس دیگری و هر کسی که بخواهد در مورد این موضوع صحبت می کنند. فکر می کنم این یکی از صحبت های یکی دو روز اخیر مسئولان باشگاه استقلال باشد. جاده روشن است. دوستان می خواهند با این پیش بینی ها ضعف های خود را در تعدادی از مسائل بپوشانند. اصلا. استقلال کار را کاملا قانونی انجام داده و کار را انجام داده است.

نوفیفر با اشاره به اتفاقات مشابه پیش از این در پرسپولیس گفت: موضوع بازی خارج از زمین و … من یک بار گفتم این شوخی را با ما در میان نگذارید! هفته پیش داستانی راه انداختی که 6-5 تا باشگاه دور هم جمع شدند اما باشگاه ها یکی یکی رد کردند و تو ماندی و باشگاه اصلی! هنوز این داستان ها وجود دارد. مطمئن باشید باشگاه استقلال به خاطر حقوق و منافع خود کسی را مسخره نمی کند.

وی افزود: فراموش نکنید یکی از پرونده های مهم و جنجالی که هنوز تکلیف آن مشخص نشده، پرونده مهدی طارمی است. شرایطی که این بار در فدراسیون فوتبال به وجود آمده و آن زمان می شد این قضیه را بهتر رصد کرد، باید آنجا هم این موضوع اتفاق می افتاد و حقی ضایع نمی شد. شما فراموش نمی کنید و ذهن شما پر از این چیزها است. لطفا دوستان مراقب باشگاه خود باشید و به این حجم از نظرات در مورد مسائل دیگر نگاه نکنید.

[ad_2]

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما