(تصویر) Van Step WGN; آجرهای بزرگتر و جدیدتر هوندا!

[ad_1]

در رفتن هوندا تاکنون چندین مدل ون را روانه بازار کرده است، اما این شرکت به تازگی مدل دیگری را عرضه کرده است هوندا استپ WGN که به کاربران فضای داخلی بزرگی می دهد. اما جدای از این سایز بزرگ، ویژگی جالب این خودرو طراحی ساده آن است که با زوایای عمودی بیشتر و خطوط کمتر، نمای بیرونی مینیمال می دهد.

به گزارش فرارو، اگر از طرفداران خودروهای هوندا هستید و به یک مینی ون نیاز دارید، خوب است مدل آن را بدانید اودیسه این تنها گزینه موجود در بازار جهانی است. اما اگر در ژاپن هستید، گزینه های مینی ون متنوع تر هستند. در آنجا، مدل ها آن را دوست دارند N-box و N-ون جذاب، جمع و جور منتشر شد، نسخه JDM Odyssey و اکنون گلدان های آجری جادار Step WGN را پیدا خواهید کرد که می توانند هر سلیقه ای را برآورده کنند.

اما تمرکز ما امروز بر روی وان استپ WGN است، زیرا این مدل کاملاً جدید در ژاپن است و با طراحی جادار و ساده آن، ممکن است بتوانیم آن را در بازارهای جهانی آینده ببینیم. مانند تمام مدل های قبلی خود، این ون جدید هوندا همچنان از طراحی جعبه ای جذابی استفاده می کند که مانند همیشه عجیب به نظر می رسد. سه خط مدل برای WGN 2022 Step ارائه شده است که عبارتند از: باد، بیل و Spada Premium Line از میان آنها، آخرین گزینه، نسخه برتر است.

در توضیح ویژگی های این ون آجری، در ابتدا باید به این نکته اشاره کرد که متاسفانه Step WGN جدید یکی از ویژگی های سرگرم کننده خود را از دست داده و همان درب عقب سه طرفه ای است که در نسل های قبل استفاده می شد. در عوض، 2022 به طراحی ساده‌تر باز می‌گردد و درب آن فقط در بالا باز می‌شود. نسخه قبلی دارای یک جفت نامتقارن بود که می توانست به صورت یک تکه به سمت بیرون بلغزد و به سمت بالا باز شود. این دروازه در زبان ژاپنی Waku Waku نامیده می شود که تقریباً به عنوان “دروازه دلپذیر” یا “دروازه هیجان انگیز” ترجمه شده است.

در مورد سایر جزئیات طراحی بدنه پله ای WGN، هوندا می گوید که ون را طولانی تر، عریض تر و بلندتر از قبل می کند. هوندا به دنبال یک نمای بیرونی مینیمالیستی با زوایای عمودی بیشتر و خطوط کمتر است. نسخه بادی وانت نیز دارای چراغ های مستطیلی شکل، جلوپنجره نازک و حداقل نور است. در همین حال، خط پریمیوم اسپادا و اسپادا دارای کروم بیشتر، جلوپنجره بزرگ‌تر، اسپویلر در صندوق عقب و پیش‌بند جلویی عمیق‌تر هستند.

اما ویژگی خاص استپ جدید WGN فضای داخلی آن است. ون فضای داخلی سخاوتمندانه ای را ارائه می دهد، در حالی که پنجره های بزرگ به دلیل بدنه بزرگتر، کابین را روشن تر و راحت تر می کند. در مرحله بعد، داشبورد از هوندای نرمی که در خودروهایی مانند HR-V و Civic جدید دیدیم، پیروی می کند. صفحه نمایش شناور خیره کننده بر مرکز و همچنین قفسه درست بالای جعبه دستکش غالب است و مانند اکثر خودروهای امروزی، صفحه نمایش Step WGN دیجیتال است.

ردیف دوم Step WGN دارای یک جفت صندلی بزرگ است. بر خلاف اکثر صندلی ها، این صندلی ها را می توان از یک طرف و عقب جدا کرد. هوندا می گوید این اجازه می دهد تا یک صندلی در ردیف دوم به جلو نزدیک تر شود تا والدین بتوانند به راحتی به فرزندان خود دسترسی داشته باشند. همچنین، تخت‌ها را می‌توان با پهن کردن صندلی‌های ردیف دوم و سوم به صورت صاف درست کرد.

در حال حاضر هوندا ویژگی های پیشرانه این ون بزرگ را فاش نکرده است، اما گفته می شود این خودرو دارای نسخه های هیبریدی و غیرهیبریدی خواهد بود. بنابراین می توان فرض کرد که مدل گازی-الکتریکی از جدیدترین پیشرانه هیبریدی هوندا e-HEV استفاده می کند. همچنین، Step-WGN هیبریدی دارای دکمه انتخابی است، در حالی که مدل غیر هیبریدی از یک اهرم استاندارد استفاده می کند.

گفته می شود هوندا استپ WGN بعید به نظر می رسد که نسخه ای با فرمان چپ تولید کند و بعید است که این مدل به خارج از ژاپن صادر شود. اما گزارش هایی نیز وجود دارد که نشان می دهد این ون برای بازارهای خارج از کشور مانند هنگ کنگ و ماکائو برنامه ریزی شده است. گزارش های اخیر حاکی از آن است که این وانت تنها به بازار ژاپن محدود نخواهد شد و به نظر می رسد حداقل بازارهای خودروی جنوب و شرق آسیا به آن دسترسی داشته باشند، البته هنوز خبری از سایر بازارهای بین المللی نیست.

عکس های وانت هوندا استپ WGN 2022 جدید

(تصویر) Van Step WGN;  آجرهای بزرگتر و جدیدتر هوندا!

(تصویر) Van Step WGN;  آجرهای بزرگتر و جدیدتر هوندا!

(تصویر) Van Step WGN;  آجرهای بزرگتر و جدیدتر هوندا!

(تصویر) Van Step WGN;  آجرهای بزرگتر و جدیدتر هوندا!

(تصویر) Van Step WGN;  آجرهای بزرگتر و جدیدتر هوندا!

(تصویر) Van Step WGN;  آجرهای بزرگتر و جدیدتر هوندا!

(تصویر) Van Step WGN;  آجرهای بزرگتر و جدیدتر هوندا!

(تصویر) Van Step WGN;  آجرهای بزرگتر و جدیدتر هوندا!

منبع: موتور 1

ترجمه: مصطفی جرفی-فرارو

[ad_2]

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

تماس با ما