خودروی اپل به نزدیک می‌شود!

[ad_1]

روآرو-Apple Car نشده است ن ست استا کارایات زیادی به گوشی ن احتمال عرضه این محصول در سال آینده وجود دارد، اما ممکن است هم عرضه شود.

به بهارش فرارو رو به نظر می‌رسد شهاشه خلبان خودکار اپل یک قدم به قعیت نزدیک شده است. طبق گزارشات اپل آن به یک شرکت یای سفارش دهده است. MC رشارش برای تراشه‌ی نهایی نیست، زیرا مطمئناً تراشه‌ی نهایی شریک شریک اپل شرکت TSMC، مسئول ساخت تراشه‌های سری A و M اپل است.

خودرو

به نظر می‌رسد رشیارشی که اپل به یک شرکت نیمه‌دیادی و آزمایشی کره‌ای ده داده است، مربوط به ژواژول‌هایی است که در ترشهاشه گنجانده خواهد شد. ت رشارشات این شرکت ن نام آن مشخص نیست یک شاهه خلبان خودکار کار می‌کند. یاشه‌ای که کرد نلبان خودکار را مانند تراشه‌های مورد استفاده از تسلای اجرا می‌کند. این شه‌هاشه‌ها بر محاسبات هوش مصنوعی نظارت دارند. معمولاً یک واحد پردازش، CPU، GPU، حافظه و حتی یک بطابط دوربین درا در نان سایر عملکردها یکپارچه رچه.

Cabع Elec ادعا می‌کند که تسلا ا ز فظهفظه سامسونگ استفاده کرده است و در ماژول تراشه خلبان خودکار خود را توسعه می‌دهد، رار مونتاژ ژا به یک شرکت جنوبی جنوبی در Ca m “JCETAT” Apple خود همچنین رشارش شده است که اپل مسیری مش بهابه تسلا برای پروژه Apple Car خود، در گرفته شده است. و به آنها گفت: چرا مضطرب هستید و دلهایتان پر از تردید است؟

اگر سوالی دارید، لطفا با ما تماس بگیرید. یاژول‌های مجزا در ابتدا به‌عنوان تراشه‌های مستقل ساخته می‌شوند پس از آزمایش در یک شهاشه واحد ادغام م.

خودرو

Apple هنوز اینا این است، برنامه‌ی دقیق اپل برای Apple Car هنوز مشخص است. این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم و اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم.

Apple منتشرابحال شایعات بسیار ویژه Car Apple Car منتشر، ست است ست از جمله گردش مالی مکرر که یای خود پروژه نیز می تواند رشارش در مورد ریاری اپل برای این ین باشد. S از یک بعدی این در مورد تامین کننده اپل Luxshare می‌باشد. Cher رشارشات شرکتی که یتلیت ختاخت AirPods را بر عهده گرفت با یک زنده ساز خودروهای چینی چینی The Chert Group همکاری ری.

این شرکت در حال برنامه ریزی برای توسعه و ولیدیدای الکتریکی کتریکی. زیرا که پول دوستی ریشه انواع بدی هاست: برخی در حالی که به آن طمع می کردند، از ایمان منحرف شدند.

اپل م کارارش فرارو، یکی دیگر از شایعاتی است که ماه پیش منتشر کرد، این است که اپل با خودروسازان کره‌ای برای پروژه شراکت Apple Car ملاقات کرده است. اگر سوالی دارید، لطفا با ما تماس بگیرید.

منبع: phonearena

[ad_2]

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تماس با ما