سرفیس کتاب 3; 60 میلیون لپ تاپ مایکروسافت در ایران

[ad_1]

در رفتن ما می خواهیم با چشمان بسته تصور کنیم که یک دستگاه سرفیس بوک سری 3 B را در گوشه خیابان، در تاکسی، اتوبوس یا هر جای دیگری پیدا می کنیم و اکنون باید تصمیم بگیریم که آن را با خود به خانه ببریم یا خیر. ، به دنبال صاحب آن است. بیا بریم پسش بدیم امیدوارم دلیل بازی را متوجه شده باشید، زیرا این چیز وحشتناک حدود 60 میلیون ارزش دارد و به نظر می رسد که تنها راه برای بدست آوردن یکی از آنها رویاپردازی است. سرفیس بوک 3 سری B یک دستگاه تبدیل پذیر (هیبریدی) است. یعنی معمولا با لپ تاپ هایی با کیبورد کامل سروکار داریم. اگر حوصله ندارید، می توانید صفحه کلید را جدا کرده و از تبلت 15 اینچی ویندوزی استفاده کنید. از خانواده سرفیس بوک 3 بسیاری از سری های دیگر را در بازار ایران با حروف F و E و C خواهید دید که در ادامه تفاوت آنها توضیح داده شده است. آیا موافقید که همین الان به سراغ اصل مطلب بروید؟

چرا سرفیس بوک 3 گران است؟

به گزارش فرارو، بخش مهمی از قیمت لپ تاپ هیبریدی تقصیر صفحه نمایش است. صفحه نمایش 15 اینچی Surface Book 3 Series B دارای رزولوشن 3240 در 2160 پیکسل و تراکم پیکسلی 260ppi است و از 10 لمس به طور همزمان پشتیبانی می کند. اگر این مجموعه شما را به شدت وسوسه می کند، به یاد داشته باشید که جدا از هزینه زیاد، تعمیر چنین هیولایی سخت و طاقت فرسا است و در ایران غیر ممکن به نظر می رسد.

سرفیس کتاب 3;  60 میلیون لپ تاپ مایکروسافت در ایرانوقتی می خواهید از سرفیس بوک 3 به عنوان تبلت استفاده کنید، حاشیه های صفحه نمایش بسیار خوشمزه است.

سرفیس بوک 3 سری B گاهی اوقات اختلالات عصبی. کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 1660 Ti با شش گیگابایت حافظه اختصاصی دارد. به کمک این بد می توانید تمامی برنامه های گرافیکی سنگین و حتی بازی های جدید و سنگین را با کیفیت عالی اجرا کنید. یک پردازنده هشت مگابایتی Core i7 با حافظه کش 16 گیگابایتی DDR4 با فرکانس پردازش 1.3 تا 3.9 گیگاهرتز تقریباً در هر کاری سریع و دقیق عمل می کند. ما روی کلمه “تقریبا” تاکید می کنیم، زیرا اگر می خواهید آپولو را با سری Surface Book 3B پرواز کنید و نمی کنید، آن را به گردن ما نیندازید!

سرفیس بوک 3 چگونه است؟

سرفیس بوک 3 سری B 1.6 کیلوگرم وزن دارد. اگر بخواهید به عنوان یک لپ تاپ قضاوت کنید، نمره بدی نمی گیرد، زیرا وزن استاندارد یک لپ تاپ 15 اینچی حدود 2.5 کیلوگرم است و اگر بخواهند به کاربر چیز زیادی بدهند، یک دستگاه دستی با وزن ارائه می دهند. 1.8 کیلوگرم اگر دقت کنید لپ تاپ های 14 اینچی با وزن 1.4 کیلوگرم را در بازار خواهید دید. اما برای یک لپ تاپ 15 اینچی بهتر از 1.6 کیلوگرم یا حداقل 2.5 کیلوگرم و 1.8 کیلوگرم است. مهمتر از همه اینکه اگر مجبورید هر روز این وسیله وزنی را در کیف یا کوله پشتی حمل کنید، هزینه فیزیوتراپی به عهده شما خواهد بود. علاوه بر شماره سرفیس بوک 3، به برخی مسائل کوچک نیز نگاه می کند تا بتواند جای خود را در دل مشتری باز کند. به عنوان مثال، چراغ صفحه کلید کاملاً کاربردی است و نوید می دهد که شب هنگام که همه خواب هستند از لپ تاپ شما کار کند. برای باتری دستگاه اسپند دود کنیم. مایکروسافت ادعا می کند که باتری سرفیس بوک 3 حداقل 17 ساعت دوام می آورد. برای یک لپ تاپ معمولی این رقم چهار ساعت است و اگر نصف آن هم درست باشد، ارزش پرداخت 60 میلیون تومان را دارد. از نظر طراحی، ما لولاهای عجیب سرفیس بوک 3 را نیز دوست داریم. آنها به شکل مار هستند و به هر جهت خم شده اند، اما بدون شک جالب ترین قسمت داستان وجود ویندوز 10 حرفه ای 64 بیتی اصلی است که فقط ارزش متوسطی دارد و معمولاً روی یک لپ تاپ معمولی یافت نمی شود. .

سرفیس کتاب 3;  60 میلیون لپ تاپ مایکروسافت در ایرانلولاهای عجیب سرفیس بوک 3 را به شکل مار در می آورد و در همه جهات خم می شود.

چه چیزی در مورد سرفیس بوک 3 آزار دهنده است؟

دوربین Windows Hello Entry چیزی است که بسیاری از طراحان Surface Book 3 ممکن است از آن خوشحال باشند. حتی ممکن است بنشینند و برای خود نوشیدنی بخورند، اما در عمل اگر کرونا و گرمای جلسه آنلاین نبود، حضور این دوربین 99.99 درصد بی تاثیر بود. حتی در حال حاضر، زمانی که افراد در محل کار ماسک می زنند، دیگر نمی توان از دوربین ورودی Windows Hello استفاده کرد. به نظر می رسد این دستگاه تنها برای افزایش قیمت سرفیس بوک 3 استفاده شده است. نکته نچسب و منفور بعدی، حاشیه زیاد صفحه نمایش است. وقتی کیبورد را بیرون می آورید و می خواهید از سرفیس بوک 3 به عنوان تبلت استفاده کنید، این حاشیه ها بسیار خوشمزه هستند. فرض کنید با مهربانی به این پرونده رسیدگی کردید، پس چه؟ اگر سرفیس بوک 3 سری B را در خیابان پیدا کنیم، آن را به سرعت به صاحبش تحویل می دهیم، زیرا تنها 256 گیگابایت حافظه SSD برای ذخیره فیلم، عکس و موسیقی دارد که بخشی از آن را ویندوز 10 اصلی اشغال کرده است.

ویژگی های Surface Book 3 را از سری های مختلف مقایسه کنید

حافظه تایمر فضای ذخیره سازی عمر باتری کارت گرافیک قیمت
سری B 16 گیگابایت 256 گیگابایت 17 ساعت GeForce GTX 1660 60 میلیون و 600 هزار تومان
سری C 32 گیگابایت 512 گیگابایت 17 ساعت GeForce GTX 1660 84 میلیون تومان
سری E. 32 گیگابایت یک ترابایت 17 ساعت GeForce GTX 1660 78 میلیون و 800 هزار تومان
سری f 32 گیگابایت 512 گیگابایت 15.5 ساعت پنل RTX 3000 87 میلیون و 200 هزار تومان

[ad_2]

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما