خانواده مانیتورهای هوآوی بیشتر آشنا شوید

[ad_1]

شرکت هوآوی بهان یکی از بزرگ‌ترین فناوری‌های دنیا است، با ارائه‌ی ویژه‌ای از محصولات و ابزارها با سیستم مامل‌های یکپا رچه، تم ر ر ر ر ر ر زدای آنها را می‌سازد. اگر می خواهید در مورد این موضوع بیشتر بدانید، ممکن است بخواهید این مقاله را بررسی کنید. همچنین بررسی هیاهی داشت که مام از این ینانیتورها برای چه نوع ربریاربری ایدئال است.

MateView

برای ارتباط با MateView در فیس بوک به MateView بپیوندید. انیتوری با ظاهر مینیمال که وهلاوه بر عملکرد کرد کم‌نظیر نداند ظاهری بسیار شیک و صاص به میز یا ک کارتان ن. ا.2 ینانیتور نیتور 28.2 اینچی حا حاشیه‌های بسیار باریک دارد و از تصویر تصویر 4K + با نسبت تصویر 3: 2 بهره می‌برد. About 500 نیت یش بابلیت ایتایش 1.07 میلیارد رد رنگی رنگی رنگی 98% DCI-P3 و 100% sRGB را هم به این مشخصات اضافه کنیم که MateView می‌تواند فوق‌العاده باشد. آکه رنگ‌های تولید شده روی این صفحه نمایش بسیار به قعیتاقیت نزدیک هستند و با نمونه کاملا برابری بری. اگر می خواهید با USB-C شروع کنید، باید آخرین نسخه USB-C را بشناسید.

USB-C (USB خاخل جعبه وجود وجود ردارد) می‌توانم مانیتور را به کیس پتاپ‌های دارای پورت USB-C یا ندربوا یا یا یا. یعنی این ینالت می‌توان بالاترین یعنی 4K + را روی این نیتورانیتور خروجی یعنی. To connect with NFC می‌توان به صورت دیگر تلات هوآوی از جمله گوشی هایل یا لپ‌تاپ متصل شود. MateView دو دو اسپیکر و دو میکروفون کامپیوتری درایه آن تعبیه نمی کند.

ساندبار 34 اینچی MateView GT

خانواده مانیتورهای هوآوی بیشتر آشنا شوید

یای حرفه‌ای به همان اندازه است که به تهیه فزافزارهای قدرتمند توجه در انتخاب مانیتور هم دقت بالایی به خرج خرج دارد. که یک مانیتور باکیفیت و طراحی شده مخصوص زیازی، می‌توان تمام قدرت سخت‌افزارها را به یشایش بکشد. MateView GT محصولی قدرتمند و یای است که برای بازی‌ها طراحی شده و از قابلیت‌های متعددی بهره می‌برد. اولین اینای که درباره این مانیتور جلب می کند صفحه یشایش خمیده آن است.

اصفحه نیتورانیتور از صفحه 34 اینچی اینچی عریض عریضا نسبت تصویر 21: 9 کیفیت تصویر 3K می‌برد که ترکیبی برای بازی کردن است. اتا ویژگیها ویژگی‌ترین ویژگی MateView GT تصویر روزانی تصویر 165 هرتزی آن استا. 165 نیه تصویر ری نیانی بالا کمک زیادی به اجرای روان بازی‌ها می‌کند و کرد و کرد به این ترتیب است که 165 مرتبه تصویر روز رس نیانی به ین ت ت ت 5 می‌رسد. این ویژگی به ویژه در زی‌هازی‌های یاندازی اول شخص رار رارآمد است.

60 نظر شتهاشته باشید که ارزیابی نرخ روز نیانی تصویر در بیشتر نیتورهانیتورها 60 90a 90 هرتز است. ما حدود 350 سال است که روی این پروژه کار می کنیم و HDR10 4000: 1 است و مدتی است که روی آن کار می کنیم. این نسخه جدید MateView GT با “کنترل میدان تاریک” است. این نیتورانیتوری مجهز به یک ندبندبار قدرتمند روی پایه است که به صورت رچهارچه طراحی شده و کاملاً از خرید اسپیکرهای مجزا بی‌نیاز ز.

MateView GT 27 اینچی

MateView GT ده ateار ده کوچک رار ده ate ز ز از نایی است ست دوست رنگارند ارند انانات جذاب این سری سری مم اما قصد دارند می‌خواهند نرده نرده نرده نرده یشانطور که از اسم این اینل پیداست ست یک نم یشایش 27 اینچی اینچیا پنل خمیده تجهیزات ست است.

اتصویر نیتورانیتور نسبت تصویر 16: 9 تصویر کیفیت تصویر 2K دارد و ساختار مدل 34 اینچی، از ز به روز نیانی نی 165 هرتزی بهره می‌برد. نسخه جدید MateView GT 27 اینچی امروز در فیس بوک در دسترس است. یشابلیت یتایش 16.7 ییلیون رنگ، روشنایی 350 نیت رنگی رنگی رنگی 90% DCI-P3 و 100% sRGB و نیانی ا زلوژی HDR از دیگر تات ا اینانیتور هوآوی است ست.

نمایشگر 23.8 اینچی

خانواده مانیتورهای هوآوی بیشتر آشنا شوید

.8 نهایتاً به معرفی نیتورانیتور 23.8 اینچی اینچیل اچ چ دی هوآوی محصوق اقتصادی است. اگر می خواهید با تکنیک های امروزی که از مراقبه متعالی آمده است آشنا شوید. من حیاحی و ساختن این مانیتور از پنل IPS استفاده می‌شود که کیفیت تصویر تصویری و وییه‌ویه را دیدم که نتیجه می‌دهد.

یی روشنایی 150 نیت نیت در رار این اینل به کمکا کمک می‌کند حتی درای اداری ری هم ر حتی ممکن است از این مانیتور استفاده کنید. نمایش 23.8 “هوآوی ز ز ز وژیلوژی وژیاهنده هنده آبیاویر با گواهینامه TÜV Rheinland و Flicker Free بهره ای که به شما کمک می کند در استفاده های بلند نی نی نی چشم.

یای اطلاعات بیشتر را مشاهده کنید و از طریق این خرید اینترنتی خرید کنید.

[ad_2]

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما