جزئیات جدید درگذشت مسعود رجوی یک پای قطع شده و &

مسعود رجوی در سال 2019 در حالی درگذشت که پیش از این به دلیل شیوع دیابت مجبور به قطع پای خود شد و بینایی خود را نیز از دست داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، یک منبع آگاه امنیتی آخرین جزئیات از سرنوشت مسعود رجوی سرکرده گروهک تروریستی موفقین را به خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم اعلام کرد که بر اساس آن مسعود رجوی 3 سال پیش درگذشت. در سال 2019 به بیماری و حمله قلبی

بر اساس این گزارش، پس از حمله آمریکایی ها به عراق، مسعود رجوی در یکی از عملیات های نیروهای آمریکایی از ناحیه پا و صورت به شدت مجروح شد و به همین دلیل از حضور در انظار عمومی خودداری کرد.

پس از مدتی به دلیل شرایط نامناسب برای مخفی شدن در اردن (پس از فرار از عراق) به دیابت و فشار خون مبتلا شد و ترس از افشای محل نگهداری او را از مراجعه به پزشکی باز داشت.

با ابتلا به دیابت، مسعود رجوی نیز بینایی خود را از دست داد و یکی از پاهایش قطع شد.

در اوایل دهه 90 به دنبال تلاش منافقین برای فرار از عراق (به دلیل فشارهای متعدد نیروهای مردمی عراق و حملات ایران به مقر اشرف)، منافقین مجبور شدند از لیست تروریستی آمریکا خارج شوند و وزارت خارجه انگلیس برای خروج از عراق و رفتن به آلبانی یکی از شروط آمریکا برای خروج از لیست تروریست ها، دیدار، ملاقات و حتی انتشار عکس مسعود رجوی (همانطور که از سال 2008 انجام شده است) بود.

همچنین نماینده آمریکا در دیدار صمیمی با سران این گروهک اعلام کرد که مسعود رجوی تحت الحمایه سیستم امنیتی آمریکا قرار دارد و سابقه منافقین در عدم پایبندی به توافقات را شرط لازم می داند. برای این عقب نشینی و رسماً به آنها گفته شد که تمامی ارتباطات سازمان مجاهدین خلق باید از طریق کانال مریم رجوی پیگیری و مدیریت شود.

با توجه به شرایط بسیار سختی که در عراق داشتند – یکی از برنامه های آمریکا توزیع حضور منافقین در چند کشور آسیایی، آفریقایی و اروپایی بود – شرایط حضور متمرکز در یک کشور اروپایی را پذیرفتند و در نهایت با آن موافقت کردند. وضعیت می دهند

بر اساس این گزارش، مسعود رجوی تا آخرین لحظات زندگی خود (در سال 2019 بر اثر سکته قلبی درگذشت) توسط نیروهای آمریکایی در منطقه نامعلومی نگهداری می شد که برخی اسناد از محل اقامت وی ​​در آمریکا حکایت دارد. ایالت ها.

عباس شاکری، معروف به دکتر فاضل، تا زمان انتقال رجوی به آمریکا، به عنوان پزشک شخصی او پیگیر معالجه وی بود.

شکری متولد خرم آباد، متخصص اورولوژیست که مدتی در بیمارستان شهدای تجریشی تهران کار کرد و در سال 65 به عراق گریخت و به گروهک منافقین پیوست.

او در حال حاضر با گذرنامه با هویت جعلی ضیاءالدین عبدالرزاق در فرانسه زندگی می کند.

عکس های مربوط به مدارک هویتی عباس شاکری

علاوه بر شاکری، برخی از بستگان او مانند ماساژ درمانگران و محافظان مورد اعتماد او از سال 1400 در برخی از کشورهای اروپایی ساکن شده اند.

به گفته این منبع آگاه، هر از چند گاهی از طرف مسعود رجوی بیانیه ای صادر می شود که عمدتاً مربوط به پاسداشت شخصیت منجی وی در میان اعضای گروه است و به همین دلیل از تصاویر قدیمی رجوی استفاده می شود. همراه با آنچه منافقین می گویند.

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما