فروش نقدی Hamma S5 و S7 البته از امروز 21 دی ماه 1392 به قید قرعه.

[ad_1]

گروه صنعتی ایران خودرو ضمن گذراندن سه فاز قبلی فروش محصولات هایما به صورت طرح فروش بدون محدودیت قرعه کشی، این بار برنامه فروش خود را طبق روال فروش سه روزه هایما S5 (با شش گیربکس اتوماتیک سرعتی) از امروز (سه شنبه 12 دی ماه) و هایما اس 7 پلاس توربوشارژ اتوماتیک را برای فروش عرضه می کند که با قرعه کشی نیز مشخص می شود.

به گزارش ایسنا، گروه صنعتی ایران خودرو در سال جاری تاکنون محصولات هاما را در سه فاز به فروش رسانده است که در هر سه فاز تعهدی برای تعیین مشتری به صورت قرعه کشی وجود نداشته و فروش تا تکمیل ظرفیت انجام شده است.

اما اکنون گروه خودروسازی قصد دارد محصولات خود را از روز سه شنبه (سه شنبه ایران-خودرو) به فروش برساند که در راستای سیاست های وزارت صنعت، معدن و تجارت برای تنظیم بازار خودرو از این هفته در حال اجراست. فروش محصولات خانواده هما با موعد تحویل سه ماهه. قرعه کشی هست

در این مرحله از فروش محصولات هما از جمله طرح سوم فروش نقدی (بدون قرعه کشی) که در اواسط آذرماه (26 آذر) برگزار شد، دو محصول Hyma S7 Plus توربوشارژ اتوماتیک و Hyma S5 مجدداً معرفی می شوند. گیربکس شش سرعته اتوماتیک.

تنها تفاوت این است که در این مرحله مشتریان نهایی از ثبت احوال شنبه هفته آینده (26 دی ماه) در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش با حضور نمایندگان دستگاه های نظارتی به قید قرعه مشخص می شوند. ایران خودرو.

همانطور که گفته شد، در این طرح که بیست و نهمین طرح فروش استثنایی محصولات ایران خودرو است، دو محصول هایما S5 به گیربکس شش سرعته اتوماتیک جدید، 595 میلیون تومان و هایما S7 پلاس توربوشارژر مجهز شده است. 675 میلیون تومان عرضه شده است.

طبق روال طرح فروش استثنایی موعد تحویل خودرو سه ماهه و قیمت خودرو قطعی است اما در صورت افزایش قیمت و الزامات قانونی مشتری موظف به پرداخت مابه التفاوت خواهد بود.

متقاضیان می توانند برای ثبت نام اولیه از امروز (سه شنبه / 21 دی ماه) تا پایان روز پنجشنبه 23 آذرماه از طریق سایت فروش آنلاین محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir اقدام کنند.

شایان ذکر است در این مرحله از فروش محصولات هما، مشتریان نهایی به قید قرعه، محدودیت های فروش از قبیل اختصاص خودرو به هر کد ملی، ممنوعیت انتقال امتیاز به اشخاص ثالث، ممنوعیت ثبت نام اشخاص حقوقی، مناسب شماره تماس، آدرس، کدپستی و غیره. وجود خواهد داشت و اجرا خواهد شد. ضمناً از سایر مشتریان برای ثبت نام اولیه هزینه ای دریافت نمی شود.

اما محدودیتی در این شرایط برای متقاضی فاقد پلاک پلیس فعال، ارائه گواهی معتبر و حداقل 48 ماه از خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) از شرکت های ایران خودرو و سایپا وجود ندارد. طرح‌ها شرکت‌کنندگان در طرح‌های فروش قبلی، تنها بدون انجام قرعه‌کشی محصولات خانواده هایما، امکان ثبت نام در این طرح را ندارند.

فروش نقدی Hamma S5 و S7 البته از امروز 21 دی ماه 1392 به قید قرعه.

منتخبان طرح های قبلی ایران خودرو که نتوانستند پول جمع کنند می توانند در این مرحله از فروش مجدد ثبت نام کنند.

طرح قبلی (فاز 28 طرح فروش فوق العاده) توسط سه محصول سقف شیشه ای راناپلاس، سقف شیشه ای دستی پژو 207 و توربوشارژر اتوماتیک دناپلاس عرضه شد. برای 7000 وسیله نقلیه با شانس 1 تا 512 سازماندهی شد.

بر این اساس، 795613 نفر برای خودروی راناپلاس پانوراما 1000 دستگاهی، داناپلاس توربو اتوماتیک 4000 دستگاهی 488222 نفر و خودرو پانورامای دستی پژو 2515-340 نفر ظرفیت 2515340 نفر شرکت کردند. بود.

شانس برنده شدن راناپلاس پانوراما یک در 795، یک در دناپلاس توربو اتو 122 و یک در 1257 در پژو 207 پانورامای دستی بود.

[ad_2]

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما