جزئیات جدید از قتل شوهر خواهر

[ad_1]

ایران: عامل قتل شوهر خواهرش در تازه ترین اعترافات خود مدعی شده است که خواهرش را جلوی چشمانش کشته است.

حدود سه هفته پیش زنی از گم شدن شوهرش به پلیس خبر داد. او گفت: «من با همسرم اختلاف داشتم، به همین دلیل او به من گفت که مدتی از هم جدا بمانم. اما دو هفته بعد که به خانه آمدم، شوهرم هیچ خبری نداشت.

حتی خانواده اش هم او را نمی شناختند. در پی شکایت زن جوان، تحقیقات از سوی شعبه چهارم دادگاه کیفری تهران دیده بان حقوق بشر آغاز شد. در مرحله اول تیم تحقیقاتی به بیمارستان، کلانتری و دوستان و آشنایان هومن رفتند اما هیچ اطلاعی از مرد جوان پیدا نکردند.

با توجه به اختلاف نظر زوجین، شراره، همسر هومان، در ناپدید شدن شوهرش نقش داشته و شرایط جدایی دو هفته ای ایجاد شد. در تحقیقات انجام شده مشخص شد که برادر ناتنی شراره در شب حادثه در نزدیکی منزلش دیده شده است.

این جوان به دستور حبیب الله صادقی، برادر ناتنی شره دستگیر شد. مرد جوان ابتدا مدعی شد که از سرنوشت دامادش اطلاعی ندارد اما در مواجهه با مدارک پلیس به جنایت خود اعتراف کرد: شوهر خواهرم مدام او را مورد آزار و اذیت قرار می داد و من از این موضوع بسیار ناراحت بودم. ” شب حادثه به خانه خواهرم رفتم دوباره دعوا شد و ناگهان هومان در کنار باشگاه به خواهرم حمله کرد.

من برای محافظت از خواهرم جنگیدم و در این دعوا او را از شالی که داشتم گرفتم. ناگهان نزدیک شدم و متوجه شدم هومان نفس نمی کشد، ترسیدم و جسد را در ملحفه ای در صندوق عقب ماشین انداختم و از جنت آباد که خانه خواهرم بود به سمت سلطان آباد رفتم و رفتم. جسد در صحرای نزدیک پیدا شد. در تحقیقات پلیسی در غرب استان تهران مشخص شد همزمان با مفقود شدن همایون جسد مردی با مشخصات وی در سلطان آباد پیدا شد.

تحقیقات ادامه یافت زیرا گمان می رفت جسد متعلق به یک انسان است و مشخص شد که جسد مردی 35 ساله است. در حالی که برادر ناتنی شراره ادعا می کند که هومان را در درگیری با او و در دفاع از او کشته است، هومن به دلیل جراحات و کبودی روی بدن مقتول در خواب کشته شد و او غافلگیر شد. تحقیقات برای کشف علت اصلی جنایت ادامه دارد.

[ad_2]

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما