جام قهرمانی اخراج به دست ظراظر ایرانی :: ورزش سه

[ad_1]

خبر خبر: 1812164 |
04 اسفند 1400 ساعت 15:30 |
11,868 زدیدزدید |

2
هاه

زورفاشا زورف تنیسور تنیسورافتخار آلمانی به دلیل بدرفتاری انضباطی از مسابقات تنیس آکاپولکو اخراج شد!

گزارش رش “سه سه” ، الکساندر زورف 25 ساله با رفتار ناشایست خودش در قبال سرداور مسابقه ، به یک اخبار تنیس تبدیا تبدیل شده است. در حالی که زورف شب گذشته در مسابقه ای که بیش از سه ساعت و تا ساعت 4 بامداد به وقت محلی طول کشیده بود، جیسون بروکسبی آمریکایی را شکست داده بود، بامداد امروز در کنار دوست صمیمیاش مارسلو ملو برزیلی، در مسابقه دونفره برابر هلیووارا و گلسپول. رار که به تایبریک سوم سوم.

اگر می خواهید در مورد این موضوع بیشتر بدانید، لطفا در ساعت 17:00 با ما تماس بگیرید. -10 یالی که زیازی خیلی ی پیش میرفت میرفتاشا با گلایه از داور خط یای تصمیم گیری محل فرود یکی از ضربات جو بازی زیا متشنج متشنج در -10 -10 -10 -10 -10 -10 -10 -10 -10 -10 می رسد. .
یکازکنان با یک دست دیگر و نوبت تشکر از داور رسید ییایی که ساشا با حرکتی ورنکردنیاورنکردنی تعجب همگان را برانگیخت. در که همه منتظر بودند ساماندهی با راکت به نشانه تشکر از صندلی داور را لمس کنید (بعد از پاندمی کند داور در حالی که بازیکنان به جای دست دادن با راکت به نشانه صندلی داور را لمس می کنند.) در اقدامی غیرقابل دفاع ضربات بسیار محکم و خطرناکی را به صندلی یاور زد تا جایی که سرداور بازی از ترسیدن راکت، پاهای خودش را جمع کرد!

البته این پایان کار ر و بعد از این که ساشا روی یلی ی خودش، تاب نیاورد و فا الفاظی بسیار رکیک وراور را مورد خطاب قرار داد.

زیرا که پول دوستی ریشه همه بدی هاست: برخی در حالی که به آن طمع می کردند، از ایمان گمراه شده و خود را سوراخ کردند. اتفاقی که باعث شد یلی یلی، سرداور بازنشسته‌ای نشان طلای ایرانی که این مسابقات را یزد می‌سازد، ره‌اره‌های جز اخراج مپیکان المپیک از این شته‌ها باشد. اکنشی قاطع که حمایت از یتانه‌ها نیز دارد. موضوعی که یداید اگر تصمیم گیری در خصوص ویژه درمان ی یلی نیلی ی ی نتیجه ی نتیجه ی دیگریاجه می شد اما وراور بازنشسته و فتخخا ر ایرا نی م د گرند گرند حتی در خصوص او تصمیم گیری کرد.

عکس یلی یلی

[ad_2]

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما