توپ طلا فراموش شد. موج جدید انتقاد از مسی

[ad_1]

کد خبر: 1795648/29

زمان: 20:40
1400/09/11

هدیه: 41644

فقط یک گل در 600 دقیقه

اکیپ و لوپاریزین دو مجله پاریسی شب گذشته عملکرد لئو مسی را مقابل نیس زیر سوال بردند.

تیم فوتبال پاری سن ژرمن در آخرین دیدار از هفته شانزدهم لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته در ورزشگاه پارک دو پرنس در صدر جدول رده بندی مسابقات قرار گرفت و میزبان نیس را حفظ کرد که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. اگرچه مصدومیت نیمار ستاره برزیلی را به همراه نداشت، اما رکورد شاگردان مائوریسیو پوچتینو به تساوی رسید، اما لیونل مسی از ابتدا تا انتها در جمع میزبان حضور داشت.

قبل از شروع بازی، لیونل مسی، برنده توپ طلای 2021 و ججو دوناروما، بهترین گلزن سال مورد تمجید قرار گرفتند، اما مسی نتوانست انتظارات را در زمین و عملکردش برآورده کند. بازیکنان پاری سن ژرمن مانند کیلیان امباپه مورد انتقاد رسانه ها قرار گرفتند.

دوناروما تنها بازیکنی بود که از لبه تیز انتقادها در امان ماند که با خلق و خوی خوبش اجازه باز شدن دروازه پاریس را نداد و چرا به عنوان بهترین دروازه بان جهان شناخته شد.

لوپاریزین در مورد عملکرد ضعیف پاری سن ژرمن نوشت:“شیوه بازی تیم مائوریسیو پوچتینو خیلی نزدیک نبود و به خصوص مسی و امباپه در زمین دیده نمی شدند. خط حمله PSG تازه نبود و شرایط به نفع آنها نبود.” نرفتن، زیرا او توانست دفع کند حملات پی اس جی زیاد بود و مسی و امباپه نتوانستند او را شکست دهند.”

این تیم ضمن انتقاد از مسی نوشت: مسی کند بازی می کرد و با ریتم بازی همخوانی نداشت. حتی گاهی به نظر می رسید که ارتباطش را با همکارانش از دست داده است. استفاده از مسی به عنوان یک 9 جعلی ممکن است ایده درستی نباشد و موقعیت مسی باید تغییر کند. لازم به ذکر است که مسی در 600 دقیقه لیگ قهرمانان فقط یک گل به ثمر رساند و این قطعاً بی دلیل نیست.

[ad_2]

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما