(عکس) هندهای یالی در سیرجان ن اوری به نفع یا ضرر ضرر لیس یس بود

[ad_1]

گهرل‌گهر و یسلیس در بازی برگشت این اینل هم مثل بازی رفت، به تساوی ۱- ۱ رسید. این رار پرسپولیس، گا گل جنجالی حامد پاکدل جلو افتاد و حامد لک، شتبا اشتباهش گل مساوی را تقدیم حریف کرد. چهره اول این مسابقه ، اما بدون تردید ، داور مسابقه بقه محمدحسین محمدحسینابیان. سوت نزدن‌های ترابیان در چند نفر، اعتراض دو تیم را، اما اعلام کرد که دو هند را در مکان مهمی تصمیم تات او می‌شد.

مل مارادونایی

اشتباه اول ترابیان در سیرجان، رویل اول یسلیس یس. یای که حامد پاکدل، روی نترانتر رامین رضاییان با دست به توپ ضربه زد. اگر سوالی دارید، لطفا با من تماس بگیرید. نابیان و کمک‌هایش متوجه نشدندندنداکدل در این،، از دستش یای باز کردن زهازه حریف استفاده کرده است.

(عکس) هندهای یالی در سیرجان ن  اوری به نفع یا ضرر ضرر لیس یس بود

یحیی ‌محمدیل‌محمدی سرپرست یسلیس، در یایان بازی اعتقادی به هند بودن گل تیمش شتاشت: صحنه را خود و یای یالیز دیدیم. طبق نونانون حتی اگر به دستش دستش خورده شد به قسمت بالا خورده و اگر ب بالای کتف اصابت هم کرده بود هند هند نیست. دوستا دوستان قانون را مطالعه کنند. امروز به قدری جو وریاوری را خراب کردند که بازی از دست وراور خارج رج. به هیچ هندی ».»

فلاف نظر گل‌محمدی اما، همه داوری داوری مثل نوید مظفری، حسین، سلیمانی، دیادی دزفولی و ابراهیم میرزابیگی بیگیل پرسپولیس را مردود نندانند. این صحنه جنجال زیادی در همان دقایق ابتدایی مسابقه ایجاد د.

تیالتی تی

دقیقه ۷۴ مسابقه اما، دست امین قاسمی‌نژاد برای داور دردسرساز ز. قاسمی‌نژاد برای گرفتن، از کمک کمک گرفتن. اگر سوالی دارید، لطفا با من تماس بگیرید.

(عکس) هندهای یالی در سیرجان ن  اوری به نفع یا ضرر ضرر لیس یس بود

در این صحنه، ناوری مثل مظفری و، اعتقاد به تصمیم اشتباه وجود دارد. از نظر، باز بودن دست‌دستاسمی‌نژاد داعث می‌شود این در یک پنالتی برای پرسپولیس یساشد. پنالتی که داور نگرفت و و یسلیس یس آشکار گل دوم بزندا بزند. اگر سوالی دارید، لطفا با من تماس بگیرید.

۳۶۰ال ۳۶۰

[ad_2]

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تماس با ما