تهران برای مقابله با سیل آماده می شود

[ad_1]

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: امسال با هماهنگی دستگاه های ذیربط و هماهنگی بین دستگاه ها در حوزه مدیریت سیلاب اقدامات بسیار خوبی انجام شده است. 100% آماده برای بارندگی زمستان اعلام شده است.

منصور درقتی با بیان اینکه در سال های گذشته به دلیل بارندگی ها و سرمای زودرس با غافلگیری تقریبا فصلی مواجه بودیم، افزود: سرما، گزارش تهیه شده و همچنین نواقص آن سنجیده شد. در این جلسه گزارش ها و اقداماتی از راهداری، راه و شهرسازی، هلال احمر، اورژانس، شهرداری تهران، آب منطقه ای، آبفا، شرکت های توزیع نیروی برق، گاز، پخش فرآورده های نفتی و سایر تجهیزات، بخش های مختلف حضور داشتند. تجهیزات ارائه شده

وی در ادامه افزود شهرداری تهران برای بارندگی های امسال برنامه مدونی دارد که چندی پیش (دهه سوم شهریورماه امسال) با معاون خدمات شهری شهرداری تهران جلسه ای داشتیم. با ستاد استانی، شهردار تهران بخشنامه های کشوری را به تمام بخش های 16 گانه استان و به فرمانداران و شهرداری های استان به مناطق 22 گانه پایتخت ابلاغ کرده است که در زمان بارش باران و برف باید دستورالعمل ها را رعایت کنند. خوشبختانه امسال با توجه به حذف به موقع قنوات و لجن کانال ها به نحوی توانسته ایم از حوادث احتمالی مانند سیل جلوگیری کنیم. در حوزه پروژه‌های آبخیزداری موارد آسیب‌دیده مرمت شد و در حالی که در برخی نقاط نیاز به ساخت و ساز بود، با برآورد اعتبار و تقاضا از سوی رئیس سازمان منابع طبیعی اقداماتی انجام شد.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری تهران در سال جاری بیش از 500 کیلومتر کانال شهری حفر کرده است، افزود: با توجه به اقدامات کلی می توان گفت امسال کمترین میزان آبگرفتگی را خواهیم داشت. در سال گذشته از 31 استان کشور 21 استان دچار سیل شدند که به دنبال همه این عوامل هستیم تا بتوانیم امسال این مسائل را به سطح بالاتری برسانیم و خسارات را کاهش دهیم. با آن به صفر.

[ad_2]

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما