(تصویر) داستان پیچیده کام مونوریل

[ad_1]

در 26 آگوست 2009، ساخت مونوریل روی رودخانه کوم فرو ریخت.

در روزهای ابتدایی ساخت مونوریل در قم، کارشناسان و مهندسان با این پروژه مخالفت کردند و دلیل اصلی آن را نبود مطالعات خاص و امکان سنجی دانستند و به اتفاق آرا معتقد بودند که نمی توان مانع از ساخت مونوریل شد. ترافیک شهری را باز کنید و جایی برای حمل و نقل شهری وجود نخواهد داشت.

اساساً این یکی از دلایلی است که باعث شده این پروژه از جنبه های مختلف فنی، اقتصادی، شهری و ترافیکی برای Cum مضر باشد. مشکل جانمایی اشتباه مسیر مونوریل است که در صورت تکمیل، مسیر فعلی مسافری نخواهد بود.

برای ساخت مونوریل کائوم تاکنون 220 میلیارد تومان هزینه شده و برای تکمیل آن 1200 میلیارد تومان اعتبار لازم است که به گفته شهردار کائوم در این شرایط; در صورتی که طبق ماده 127 این هزینه بر عهده شهرداری یا دولت نباشد، باید به بخش خصوصی واگذار شود تا بخش خصوصی بتواند مصارف آن اعم از تفریحی، فرهنگی و گردشگری را تعریف و اجرا کند. استفاده می کند.

اکنون مونتاژ این ابرپروژه کار آسانی نیست و یا شرایط اقتصادی کنونی اجازه نمی دهد دولت با هزینه های هنگفتی آن را به اتمام برساند، بنابراین مسئولان استانی و کشوری پس از 12 سال نتوانستند برای این معضل تصمیم گیری کنند.

حالا همه کمی ها به سفر استانی سید ابراهیم رئیسی نگاه می کنند تا در این سفر کار این پروژه فرسایشی درست شود.

رئیسی در جریان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری درباره پروژه های نیمه تمام قم نیز صحبت کرده بود. برخی پروژه ها مانند مونوریل و فرودگاه قم باعث نگرانی مردم شده است که اگر مطالعه با کار شروع شود، ادامه یابد. اما اگر پروژه آموزش ندیده ای کار خود را آغاز کرده باشد، همانقدر که مونوریل تاسف بار است، درصد قابل توجهی از آن به اتمام رسیده و اکنون زمان به تعویق انداختن آن نیست. برنامه ما این است که مونوریل و فرودگاه قم را کامل کنیم و در دسترس مردم قرار دهیم.

عکاس: مهدی بخشی سورکی

[ad_2]

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما