تال تازه زهلیس و استقلال گرا گرانتر هستیم!

[ad_1]

و به آنها گفت: چرا مضطرب هستید؟ سیوناسیون فوتبال آسیا برای عدم صدور مجوزهای این دو شگاشگاه، ایرادات زیادی گرفته شده،، یکی از آن‌ها ما مالکیت بود. برای ارتباط با ‏، همین امروز در فیس‌بوک نام‌نویسی کنید. این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم و اولین بار نیست که کتابی در این زمینه می خوانم.

(AFC)

تضمین وزیر ورزش استقلال پرسپولیس از کنار گذاشته شدن لیگ قهرمانان ناپذیر، یلی ظاهرا روند زیازی پرسپولیس و استقلال در نجال انجام شده است. اتفاقی که به‌تازگی با ورود سازمان خصوصی‌سازی به این پرونده گرفته‌شده و ریاری دو شگاشگاه برای ارائه در بورس و همچنین نهایی شدن انجام می‌شود.

زاز یک خبر جنجالی با یک توییت خطی خطی

از آنجا که قرار است ستلیس و استقلال می‌شوند، در اولین تصمیم بخش‌های ویژه‌سازی به و واقعی این دو شگاشگاه ه. حسین نزان‌زاده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی از عزم جدی یای اجرای این دو شگاشگاه حرف زد و خبر داد که به زودی‌لسات در همین راستا برگزار می‌شود. چند روز بعد از نتشا انتشار خبری در صفحه توئیترش، خواست یک جنگ غاغ دیگر بین داداران پرسپولیس و استقلال به راه انداخت. او نوشت که قیمت ریاری دو باشگاه هلیس و استقلال به پایان رسید و یسلیس ۳۲۰۰ میلیارد و استقلال ۲۸۰۰ میلیارد تومان قیمت‌گذاری ری. اختلاف ۴۰۰ میلیارد ردانی بین ارزش رزشاشگاه پرسپولیس یسا استقلال سروصدای هواداران تیم آبی‌پوش تهرانی را درآورد. زا از این که نان در مقایسه با رقیب دیرینه درصد درصد ارزان‌تر است، کیاکی کی. جبهه بابل، اما هواداران پرسپولیس با خواندن کری‌های تندتر به استقامت استقلالی‌ها گوشزد می‌کنند که در این زمینه می‌شوند و باید قبول کنند.

اعتراض رسمی استقلال به ریاری

یای از بحث کری نیانی بین هواداران دو شگاشگاه، استقلال استقلال به صورت رسمی نسبت به این قیمت‌گذاری اعتراض ض. این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم، و مدت زیادی است که کتابی را مطالعه نکرده ام، و مدت زیادی است که در راه است. فرشاد سمیعی، معاون حقوقی باشگاه استقلال در این مورد گفت: «در قیمت گذاری باشگاه استقلال به برند، قدمت، افتخارات باشگاهی که 2 بار قهرمان آسیا شده و 2 ستاره دارد و همچنین اسناد مالکیت بدون معارض کمپ مرحوم ناصر حجازی و مجموعه مرغوبکار، صورتهای مالی. و رش‌هارش‌های مرتبط توجه فیافی نیست و این ارزش‌گذاری هیچ سبیاسبی سبیا ظرفیت و ارزش واقعی این شگاشگاه هارد. در قعاقع استقلال یک مکتب اصیل ۷۰ هاله است. از نظر بورس و اوراق مالی و اقتصادی شاید این ارزش ها خیلی مهم نباشند، ولی با توجه به احساسات اجتماعی هواداران پرشور و متعصب استقلال و در دفاع از این موضوع باشگاه را پیگیری و از طریق قانونی در این خصوص تصمیم گیری کرد. ».

فریده عیاعی، همسری که او را به عنوان «پدر استقلال» می‌داد، با یکی از نه‌هانه‌ها، این ریاری را عجیب کرد. او وا برشمردن دارایی‌های استقلال در یسهایسه با پرسپولیس یس که ستقای استقلال ارزش یالی بیشتر ردارد رد. «پرسپولیس که چیزی استاشت! فقط ینگلینگ عبده را داشت که مجموعه چمران را داشت، ولی استقلال کلوپ تنیس دا داشت، همین شگاشگاه حجاب فعلی را داشت که زمین والیبال بود. هما همانجا حسن روشن و دادلخانی را پاگشا کردیم. زمین دیهیم، زمین افسر و یلی زمینهای ی. گفت: داخل نمی شوم.

پرسپوا پرسپولیس گرانتر از استقلال؟؟

با توجه به فضای ملتهبی که این قیمت را به وجود آورد و باعث اختلاف دوباره هواداران دو باشگاه شد، حسین قربانزاده، رئیس سازمان خصوصی سازی، دوباره وارد میدان شد و اینبار از فاکتورهای لازم برای قیمت گذاری دو باشگاه پرده برداشت و دلیل گرانتر بودن پرسپولیس به استقلال بود. اینطورا اینطور شرح داد د «در این ارزش‌گذاری شاخص‌های یلفی مورد توجه قرار گرفته است. اگر می خواهید در مورد این موضوع بیشتر بدانید، باید در مورد آن بدانید. انتظار ما این است که هواداران دو باشگاه با توجه به حرکت تازه ای که آغاز شده است، همراهی در این مسیر و خصوصی سازی واقعی این دو باشگاه پرطرفدار فوتبال ایران است تا آنها برای اولین بار بعد از دهه ها فرصتی برای نفس تازه کردن و توسعه و کار برای آینده داشته باشند. حسا حس کنند. و او به آنها گفت: «این چه نوع ارتباطی است که در حال راه رفتن با یکدیگر دارید و غمگین هستید؟

او گفت: «من خدای اسرائیل و خدای اسرائیل هستم.

هله اصلی یاموش شده است ست

این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم و مدت زیادی است که این کتاب را نخوانده ام. ⁇ ریاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به این دلیل انجام شده است که به بخش گذا می شوند، روی رویاغذ پاسخ منفی است. نان چنین قیمت‌گذاری می‌گویند سازمان خصوصی‌سازی قیمت‌ها را به یای تعریف کرده است که کسی غاغ این دو شگاشگاه نرود تا زمینه را برای ورود دهادهای دولتی یا دست تیل تیا خصول بخرد. موضوعی که اگر شود،، این دو باشگاه را در دستلت نگه داشتن ردارد و فقط زوکازوکار ادارات آن‌ها را تا حدودی دستخوش توو می‌کندل می‌کند.

۳۶۰ال ۳۶۰

[ad_2]

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما