گل محمدی: ما با نیازمندان مذاکره نکردیم

[ad_1]

به گزارش “ورجهش سه”، یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با ویستاتوربین حضور یافت و به اظهارنظر درباره این دیدار پرداخت. سرمربی تیم گور که امروز با ترکیبی جدید سرمربی تیمش شده است، گفت که فردا ترکیب آنها تغییر می کند.

* تا جام قهرمانی 5 بازی داریم

جام حذفی را پیش رو داریم و این شروع این رقابت هاست. در جام حذفی مهم این است که متمرکز بمانیم و غافلگیر نشویم. در هر صورت با تیمی تقریبا ناشناخته برای لیگ برتر بازی می کنیم. قطعا با انگیزه کار خواهند کرد و قطعا بازی خوبی ارائه خواهند کرد. ما باید تمرکز زیادی داشته باشیم و اگر جام حذفی را نادیده بگیرید جام را از دست خواهید داد. 5 بازی برای رسیدن به جام باقی مانده و باید روی همه آنها تمرکز کنیم. ما برای حریف احترام زیادی قائل هستیم و امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم. قطعا حریف با سطوح دفاعی دفاع خواهد کرد و شما باید سعی کنید از این سطح عبور کنید، سرعت بازی را افزایش دهید و بتوانید گیر بیفتید. امیدوارم بازیکنان بدانند که هیچ بازی در فوتبال و لیگ ما آسان نیست.

* ممکن است تعجب کنیم

تیم به قدری نزدیک شد که تفاضل گل یکی دو می شد. این بازی اگر تمرکز و تلاش داشته باشیم می تواند بازی خوبی برای ما باشد. اگر رقیب خود را دست کم بگیرید ممکن است شما را شگفت زده کنند. مطمئنم بازیکنان شرایط را درک خواهند کرد.

* تا آخر برای پرسپولیس بجنگیم

جام حذفی جام بسیار مهمی است و هر سال با سوپرکاپ در سه لیگ معتبر ایران قهرمان می شود. جام حذفی می تواند سهمیه داشته باشد و البته همه تیم ها این جام را راه میانبر لیگ برتر می دانند. همه برای کسب این جام تلاش زیادی می کنند. این جام نیز برای ما جام گرانبهایی است و در حد توان برای آن می جنگیم و برای به دست آوردن آن سخت تلاش می کنیم. امیدوارم طبق بازی بازی کنیم اما مهمترین بازی ما فردا و شروع جام حذفی است. امیدوارم خوب بازی کنیم.

* زمین تمرین خوبی نداشتیم

ببینید ما در مجموع تیم بزرگی هستیم و ذهنیت بازیکنان ما به قدری قوی است که با تلاش و کوشش فراوان از پس بسیاری از مشکلات و مشکلاتی که در این فصل و فصل گذشته برای ما پیش آمده بود، رفتند. در هر صورت، با توجه به تغییراتی که امسال انجام دادیم، طبیعی است که بازیکنان جدید به زمان نیاز داشته باشند و بیشتر در کنار هم باشند. من به تیمم ایمان زیادی دارم و باید ایمان داشته باشیم. ما یکی از بهترین تیم های لیگ هستیم و روند رو به رشدی داریم و فکر می کنیم بهتر از هفته اول هستیم. به خصوص بازیکنانی که تمرکز بیشتری دارند تلاش زیادی کرده اند. همه اعضای باشگاه سعی می کنند فضای آرامی را برای کار تیم ایجاد کنند. اما همچنان مشکلاتی وجود دارد به خصوص در زمین تمرین و امکانات. دو سه هفته است که در زمین تمرین بودیم و زمین تمرینی پیدا نکردیم. این را می توان بیشتر دید، به خصوص برای تیم ما که در زمین بازی می کند. امیدوارم بتوانیم بیشتر هماهنگ کنیم.

* با نیازمندان صحبت نکردیم

الان زمان خوبی برای صحبت در مورد انتقام نیست و خیلی زود است. نمی دانم چقدر زود این گمانه زنی ها شروع شد. ما با یک پیام صحبت می کنیم [نیازمند] مطمئناً اینطور نیست، او دروازه بان بزرگی است. جا برای تغییر زیاد است و هنوز 6 هفته تا پایان نیم فصل لیگ برتر باقی مانده است و فعلا اجازه تغییر را نخواهیم داد. زیرا مهم است که روی خود و بازیکنان تمرکز کنید تا عملکرد خوبی داشته باشید.

* ساختار را تغییر خواهیم داد

ما در حال حاضر در میانه بازی چهار نفره هستیم و تفاوت چندانی بین بازیکنانمان وجود ندارد. قطعا فردا تغییراتی خواهیم داشت و امیدوارم فردا بازی خوبی داشته باشیم.

[ad_2]

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما