بیگانگی یا زهر چشم روشنفکری؟

[ad_1]

روزنامه فرهیختگان: روز گذشته اعلام شد که هاروی میلیک هافبک استقلالی استقلال به دلیل داستانی که استقلالی ها کلاهبرداری می دانند در اختیار باشگاه قرار گرفته است که البته این بازیکن کروات پس از دیدار مقابل دروازه استقلال در استوری خود به این موضوع اشاره کرده است. نیمکت غیرواقعی است، به طوری که این موضوع بیشتر به عنوان یک مداخله در حوزه کارکنان تلقی می شود تا یک مسئله خواندن.

محمود فکری سرمربی استقلال در مصاحبه ها و فضای مجازی به بازیکنانش به طور خصوصی گفته بود که برای پرسپولیس نخوانند. وی گفت: استقلال هنوز کار خاصی نکرده و اگر در پایان فصل قهرمان و جام قهرمانی را به دست آورد، می تواند این کار را انجام دهد.

اما حکم انضباطی هافبک کروات استقلال برای فریاد زدن بود، کاری که میلیک پیش از این انجام نداده بود و به نظر می رسد محمود فکری به جای اینکه کمتر به عنوان سرمربی فعالیت کند، بازیکنان و ظاهر او را مسموم کرده است. بازیکنان

فکری در پایان دیدار استقلال مقابل فولاد در هفته دوم لیگ برتر با شیخ دیابت، دیگر بازیکن خارجی تیمش نیز به مشکل خورد و پس از بازگشت آبی ها از اهواز، آقای گل به او داد. لیگ به باشگاه فصل گذشته.

بنابراین حالا، پس از یک مبارزه فکری با دیابت و بعداً میلیک، در حالی که استقلال در راه دربی است و این بازیکن کروات در دو فصل حضورش در این باشگاه در بسیاری از بازی‌ها عملکرد خوبی داشته است، می‌تواند مهره کادرفنی تیم باشد. تقابل مقابل پرسپولیس. با توجه به برخی از این اقدامات فکری، او یک خارجی محسوب می شود و این دسته از منتقدان معتقدند که به دلیل شرایط اقتصادی کشور، سرمربی با هماهنگی باشگاه می خواهد دو نفر از خارجی هایش را از او بگیرد. بازیکنان خارج از چرخه آزادی برای فصل آینده. به زودی جلسه کمیته انضباطی میلیک توسط باشگاه استقلال امروز و فردا برگزار می شود و این بازیکن با حضور در باشگاه و ارائه توضیحات مجددا در تمرینات این تیم شرکت کرده و در اختیار کادرفنی قرار خواهد گرفت.

[ad_2]

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

تماس با ما