بیانیه انجمن کسب و کار مجازی در حمایت از دیوار: ما برای شکستن دیوار تلاش می کنیم

[ad_1]

اتحادیه کسب و کارهای مجازی مانند سایر نهادهای بخش خصوصی که در اکوسیستم نوآوری کشور دخیل هستند، به اعتراض مدیرعامل دیوار واکنش نشان داده و در بیانیه‌ای اعلام کرده است که برای حمایت از دیوار تلاش خواهد کرد تا دیوار را بشکند.

در قسمت اول بیانیه انجمن کسب و کارهای مجازی درباره محکومیت دیواری مدیرعامل این شرکت آمده است: این تصمیم توسط عالی ترین مقام قضایی بعدی در آن مجموعه اتخاذ خواهد شد.

در این بیانیه با اشاره به شرایط سخت کشور آمده است: «در حالی که مهاجرت پرمخاطب یک موضوع عمده است، کشورهای همسایه به این افراد و مشاغل آنلاین امتیازات ویژه ای می دهند. در کشور ما چند روز پس از تاکید بر ارائه راهکارهای فناورانه و ایجاد فناوری به عنوان یکی از وظایف اصلی مقام معظم رهبری و نخبگان، ناگهان چنین فرمانی برای شکستن نهال جوان کسب و کارهای اینترنتی در کشور صادر خواهیم کرد. و ما داریم می کاریم، بذر ناامیدی و ناامیدی در کسب و کار و جوانان این کشور کاشته می شود که فرار مغزها و مهاجرت نخبگان را تسریع می کند و انگیزه ای برای ادامه کار در کشور وجود نخواهد داشت.

رفاه حیوانات

هشدار به کارگران صنعت پلت فرم

نبود نخبگان قضایی در فعالیت این مشاغل به ویژه کسب و کارهای پلت فرم یکی از دلایل اصلی تصمیم گیری است که پیش از این در فضای کسب و کار آنلاین در ایران شاهد آن بودیم، با تاکید بر این جمله: اگر فقدان نخبگان قضایی باشد. ثابت ماندن، می تواند سیگنالی برای همه فعالان صنعت باشد که کسانی که می خواهند کسب و کار پلتفرمی در کشور راه اندازی کنند، مراقب باشند.» از جریمه‌های اعمال کاربر، حتی اگر خارج از پلتفرم آن‌ها رخ دهد، اجتناب کنید، و این مسیر کارآفرینی را بسیار دشوار می‌کند.»

در قسمت آخر این بیانیه آمده است: اتحادیه سراسری کسب و کارهای مجازی امیدوار است با اطلاع رسانی به دستگاه های تصمیم گیر اداری از نحوه فعالیت این مشاغل، دیگر شاهد چنین رویدادهایی برای هیچ یک از کارآفرینان و نخبگان کشور نباشند تا یک بار دوباره” ساخت و ساز و توسعه اقتصادی کشور را با هم ترکیب کنید.” بیایید فکر کنیم.”

پیش از این سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران نیز به این پرونده واکنش نشان داده و خواستار توقف این حکم شده بود.

[ad_2]

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما