بهترین هاست برای وردپرس چیست؟

WordPress is an uber-popular content management system that powers more than 32 percent of the world wide web. Often overlooked, web hosting is one of the key components of every successful website. به همین دلیل است که شما باید در انتخاب از یک متخصص و یک فرد باتجربه کمک بگیرید. به همین دلیل است که همه نمی توانند از عهده خدمات این شرکت برآیند. برتینا به دلیل قدمت و ارائه خدمات با کیفیت و متنوع مشتریان زیادی دارد. همچنین ، به دلیل افزایش چشمگیر تعداد مشتریان این شرکت ، سرویس میزبانی جدید میزبانفا ، با نام میزبانی ابری (اولین شبکه ابر واقعی در ایران) به زودی معرفی می شود و هم اکنون می توانید این سرویس را با قیمت پایین تر پیش خرید کنید قیمت نسبت به قیمت اصلی.. در صورتی که اصلا اینطور نیست! دهاستینگ یکی از جدیدترین سایت های میزبانی وب در ایران است که یکی از زیر مجموعه های ددیزاینر است که تقریباً یک دهه است در زمینه خدمات وب فعالیت می کند.

میزبانفا با اینکه خیلی شرکت قدیمی نیست ولی در زمان کوتاه توانسته با ارائه خدمات با کیفیت با رقبای قدیمی و سرسخت خود رقابت کند. شاید فکر کنید چون گنجه هاست مشتریان خیلی کمتری نسبت به هاستینگ های دیگر دارد چندان قابل اعتماد نباشد. قدرتمند ضد DDos و 100 ساعت ضمانت بازگشت پول از دیگر ویژگی های خوب این شرکت است. ارائه می دهد که سرور مجازی و اختصاصی برای سایت های پربازدید معروف است و روی این مورد تمرکز کرده است. این مورد باعث شد این میزبانی مشتریان بسیار راضی داشته باشد. هاست نگار از فرانسه ، آلمان ، انگلستان و ایران میزبان وب سایت مشتریان خود است. با توجه به قیمت بالای سرویس های برتینا ممکن است هر کسی برای شروع از آن استفاده نکند! در آن زندگی می کند. نکته مهم استفاده از سرورهای فوق قدرتمند که تحت مالکیت کامل خود شرکت میزبان فا در بزرگ ترین و امن ترین دیتاسنتر ایران است اشاره کرد. حال ssl رایگان بهتر است یا پولی؟ همچنین بعضی از شرکت ها در خرید یک ساله هاست وردپرس، یک دامین رایگان هم به نام خودتان هدیه میدهند که می توانید استفاده کنید و بابت دامین پول ندهید.

تست سرعت هاست نت افراز به نسبت پایین بود و در عملکرد دقیق تر سرور در تصویر پایین هم سرعت پایینی نشان داد اگر دنبال هاستی پر سرعت هستید این شرکت نمی تواند مناسب شما باشد. خودم به شخصه از خدماتشان استفاده کردم و به حدی سرعت سایتم بالا بود که چندتا از دوستانم بهم پیام دادن که چطوری سایتت انقد سریع لود میشه از چه شرکتی میزبانی گرفتی؟ البته هزینه بالای سرویس ها با توجه به خدماتی که ارائه می کند کاملا طبیعی است! انواع مختلفی از برنامه های میزبانی مانند هاست اشتراکی ، اختصاصی و مدیرت شده و یا میزبانی VPS وجود دارد و انتخاب برنامه هاست مناسب نیز برای مبتدیان یک چالش است. ارائه میزبانی برای سیستم های محبوب سایت ساز نیز یک مزیت مهم است. همچنین میزبانفا هاست مخصوص برای وردپرس را با سرعت بالا نیز ارائه می دهد و برای این شرکت فرقی نمی کند وب سایت شما چقدر بازدید داشته باشد میزبانفا برای سایت های پر بازدید نیز سرویس های مخصوصی ارائه می کند. یک فاکتور مهم از میزبانفا این است که تعداد کمی سایت روی سرور میزبانی می کند و همین امر سبب بالا رفتن سرعت و امنیت می شود.

ما هیچ مسئولیتی در قبال سرویس های معرفی شده که دقیقا هم سرعت و کیفیت تست های ما باشند نداریم اما سعی می کنیم این مقاله هر چند ماه یک بار اپدیت کنیم و طبق تست های جدید رتبه بندی تغییر دهیم. وب رمز با 18 سال سابقه درخشان در صنعت هاستینگ، توانسته به بیش از 30 هزار مشتری خدمات هاست ارائه کند. تاکنون مشکلی از نظر امنیت با میهن وب هاست مشاهده نکردهایم. ما در این مقایسه، شاخصهای سرعت، پشتیبانی، منابع سختافزاری، قیمت و امنیت را در نظر میگیریم. امنیت: خاطرتان از بابت امنیت این هاست کاملاً آسوده باشد؛ زیرا سیستم امنیتی هاست نت افزار واقعاً سختگیرانه عمل میکند و استانداردهای بالایی دارد. با هاست های نت افراز دیگر نیاز به تهیه هاست دانلود جداگانه ندارید. مزیت دیگر Host Negar پهنای باند نامحدودی است که برای همه خدمات میزبانی خود ارائه می دهد. سپس تصمیم با شماست که از کدام شرکت استفاده کنید و ببینید بهترین هاست ایرانی کدام است. به این صورت که میزبانی از سایت های مختلف را از طریق یک سرور مشترک بزرگ انجام می دهد. این مجموعه که یک هلدینگ بزرگ است ، خدمات زیادی در زمینه میزبانی وب ارائه می دهد ، دارای زیرمجموعه ای به نام دهاستینگ است که در زمینه هاستینگ وب فعالیت می کند.

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما