omdebegirbanner

بهترین بازار یک میلیون تومانی موبایل کدام است؟

[ad_1]

در رفتن موبایل شی 1 میلیونی نه آنقدر ارزان است که گران باشد و نه آنقدر گران که ترسناک باشد. 1 میلیون تومان الان تقریبا معادل 477 1 است و با آن می توانید دو سکه نیم بهار آزادی، سقف طلای داغ و یک بیت کوین خرید کنید. مقایسه این استخر با میانگین دستمزدها قطعاً شما را به سمت خانه رغبت می کند، اما اگر فردی تصمیم دارد پنج میلیون تومان یا هفت تا هشت میلیون دلار به عنوان پرفروش ترین گوشی موبایل با بهترین قیمت بفروشد، امیدوار است که صاحب تلفن همراه بهتر خواهد بود انتخاب اولیه 1 میلیون تومان. در این بازی حداقل چهار گزینه وجود دارد.” Galaxy S20 FE، iPhone SE Model 2020، Xiaomi Mi 10T Pro و Van Plus Nord CE 5G. در این مقاله هر یک از چهار گوشه را بررسی می کنیم و می بینیم که کدام یک بهترین انتخاب خواهد بود.

Samsung Galaxy S20 FE 5G 1 میلیون و 8 هزار تومان

طبق گفته فرارو، نسخه گلکسی اس 20 FE سازگار با پنج نسل، 5 میلی متر ارتفاع و 3 میلی متر عرض و 1.5 میلی متر ضخامت دارد، محصول تقریباً دلپذیر است. ما تقریباً به همین دلیل از آن استفاده می کنیم، زیرا باید وزن و گرمای Galaxy S20 FE 5G را در نظر بگیریم. بدنه نسخه گلکسی اس 20 FE از 5G و با استفاده از پلاستیک ساخته شده است، اما تقریباً تمام فریم های جلویی در معرض شیشه قرار دارند و فریم آلومینیومی می تواند حس اشراف را به همراه داشته باشد. سامسونگ گواهی IP68 را برای گلکسی اس 20 FE نسخه 5G دریافت کرده است، به این معنی که مقاومت آن تا عمق 1.5 متری برابر با گرد و غبار و آب است و به مدت 1 دقیقه دوام می آورد.

Galaxy S20 FE نسخه 5G به شدت به نسخه سخت افزاری Snapdragon 4 متکی است. آنها این دستگاه را با معماری هفت نانومتری ساختند و به طور موقت از شش یا هشت گیگابایت حافظه در دو طرف استفاده کردند. در این گزارش نسخه دوم را در نظر می گیریم که با هشت گیگابایت حافظه موقت کار می کند. پخش کننده گرافیکی Adreno 650 نیز به این مجموعه کمک می کند تا سریعتر و سریعتر بازی ها را انجام دهید.

گلکسی اس 20 FE نسخه 5G مجهز به نمایشگر 5.5 اینچی است. سامسونگ این نوع Super AMOLED را انتخاب کرده است که معمولا در گوشه های گران قیمت موجود است. تصویر فول اچ دی دقیق است و تراکم پیکسلی آن به 407ppi می رسد. با این حال، نمایش در قسمت های اخیر کمی غیر متمرکز به نظر می رسید.

1 میلیون شنونده /// منتشر نشده ///Galaxy S20 FE نسخه 5G مهمترین چیزی است که باید به آن افتخار کرد

Galaxy S20 FE نسخه 5G مهمترین چیزی است که باید به آن افتخار کرد. سنسور اصلی از نوع 5 مگاپیکسلی انتخاب شده اما 5 مگاپیکسلی واقعی است. تله فوتو و همگرایی فوق عریض دو بعدی و هشت مگاپیکسلی برای ثبت تصاویری کار می کند که معنای واقعی کلمه را به تصویر می کشد. پنل جلویی نیز دارای سنسور 3 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی است. وقتی Galaxy S20 FE نسخه 5G را از جعبه بیرون بیاورید، با اندروید 8 روشن می شود، اما همزمان می توانید سیستم عامل را به اندروید نسخه 7 ارتقا دهید. اثرات را در صفحه نمایش احساس می کنید و چه چیز دیگری؟ اوه گلکسی اس 20 FE نسخه 5G به باتری 4000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده و قابلیت شارژ سریع 4 واتی را دارد. همچنین می‌توانید شارژرهای بی‌سیم بخرید و در صورت لزوم، بقیه دستگاه‌ها یا دوستان خود را با استفاده از فناوری شارژ معکوس شارژ کنید.

مزایای: دوربین دوچشمی پرقدرت با سنسورهای واقعی، مجهز به اسنپدراگون
معایب: گلکسی اس 21 FE 5G در ایران معرفی و عرضه شده است. قیمتش احتمالا 1 میلیون هم میشه

آیفون SE مدل 2020 2 میلیون تومان

نسخه آیفون SE 2020 با سخت افزار آیفون 8 کار می کند و ظاهراً حدود هفت سال از عمر آن می گذرد. با این حال برخی معتقدند شیر همیشه شیر می ماند حتی اگر بمیرد! دیگر به قیمت این شیر نگاه نکنید و آن را باور نکنید. آیفون SE مدل 2020 تنها 3 گرم وزن، ارتفاع آن 2 میلی متر، عرض آن 2 میلی متر و ضخامت آن 7 میلی متر است. در اینجا نحوه قرار دادن یکی برای استفاده با تلفن مورد علاقه خود آورده شده است. پشت و جلوی آیفون SE مدل 2020 شیشه ای و وجود گواهی IP67 مقاومت برابر در برابر نفوذ آب و گرد و غبار است. اثرات Nostalgic Home هنوز غیرقابل شناسایی است و A1313 سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه سه; به تشریفات و تشریفات گوشی های اندرویدی توجهی ندارند.

آیفون SE مدل 2020 ویژگی های خاص خود را در کنار این ویژگی های مثبت دارد، نقاط تاریک نیز در کار است. مهمترین چیز این است که طراحی طولانی و باستانی است، زیرا ملک هفت ساله است. اکنون تقریباً تمام تلفن های همراه با طراحی به بازار عرضه می شوند و با حذف کل صفحه، بیننده بخش جلب توجه رفتار را پیدا می کند، اما در آیفون SE مدل 2020، اجرا کننده تنها 5 درصد از کنترل رفتار را در اختیار دارد. و حاشیه های بیشتر از بالا و پایین شما سلیقه دارید. اندازه نمایشگر 4.5 اینچی و از نوع Retina IPS می باشد. شاید او توانسته باشد آن را با هدست های اندرویدی مقایسه کند، اما توصیفات ویژه اپل نیز قدیمی به نظر می رسد.

1 میلیون شنونده /// منتشر نشده ///مدل آیفون SE 2020 را نباید با هدست اندروید مقایسه کرد.

مدل آیفون SE 2020 نیز تنها با سنسور 1 مگاپیکسلی ساخته شده است. تصویرسازی با قابلیت دیافراگم کردن پنجره f/1.8 نیز خوشایند است اما از جنبه هنری تصویر خبری دیگری نیست. عکاسی سلفی نیز ممکن است برای دالتون لذت بخش باشد، زیرا با وجود دیافراگم پنجره f / 2.2 وضوح هفت مگاپیکسلی قدیمی است. آیفون SE مدل 2020 با وجود این نقاط ضعف، پتانسیل افزایش احتمال شارژ سریع و شارژ بی سیم را دارد. باتری‌های مدل آیفون SE 2020 را نباید با هدست‌های اندرویدی مقایسه کرد، زیرا در اصل سخت‌افزار آیفون SE مدل 2020 به خوبی هدست‌های دسته‌ای که منابع باتری را مصرف می‌کنند، نیست.

مزایای: یک شیر همیشه یک شیر است، حتی اگر از نظر فنی مربوط به هفت سال پیش باشد
معایب: آیفون SE جدید احتمالا امسال معرفی می شود و از آوریل و می در دسترس خواهد بود. گفته می شود آیفون 8 ظاهری ظاهری خواهد داشت و به زودی قیمتی در حدود 3 تا 5 میلیون خواهد داشت. قادر به پشتیبانی از 5G نیست

Xiaomi Mi 10T Pro 5G 1 میلیون و 4 هزار تومان

شیائومی Mi 10T Pro 5G با ارتفاع 3 میلی متر بالاترین هدفون در این لیست است. دارای عرض 1 میلی متر و ضخامت 1.2 میلی متر است. اگر این ترکیب وزن و گرما را تصور کنید، دقیقا متوجه خواهید شد که چه چیزی در مقابل خود داریم. در عین حال، شیائومی مصمم است محصول خود را به شیوه ای مناسب و در حد نخبگان ارائه دهد. قاب های جلو و عقب نیز به همان دلیل شیشه انتخاب شده و روی آن ها پنج لایه گوریلا گلس می کشند. هدفون گرد نیز آلومینیومی است. بعد از آن گفت باید ظاهر و سخت افزار هماهنگ شود. در نتیجه، اسنپدراگون 2 از سازگار با 4G استفاده می کند که نمونه ای از Galaxy S20 FE است. هشت گیگابایت حافظه موقتاً از گوشه و کنار کار برداشته می شود تا در حین بازی، گشت و گذار در اینترنت، جستجو در اینترنت و موارد دیگر اجرا شود. این هدفون در دو نسخه با حافظه 2 و 4 گیگابایتی موجود است، اما یافتن نسخه دوم دشوارتر است.

شیائومی Mi 10T Pro 5G به جای دسته بندی AMOLED و Super AMOLED، با صفحه نمایش IPS از نظر فناوری Pineter ارائه می شود. از نظر فنی، اما با کره چشم‌های غیرمسلح، باید به تفاوت‌ها اشاره کرد، زیرا صفحه نمایش 4.5 اینچ دقیقاً تمام HD کار می‌کند و به همین دلیل محدودیت تراکم پیکسلی 400ppi را نمی‌توان آزار داد. این صفحه 3 درصد از رفتارها را به خود اختصاص داده است و هنوز در مراحل ابتدایی خود قرار دارد. اگر می توانید، می توانید از یک گوشی ضخیم تر استفاده کنید که با استفاده از محافظ و محافظ، ممکن است تا 3 میلی متر گسترش یابد.

1 میلیون شنونده /// منتشر نشده ///شیائومی Mi-10T Pro 5G را به گونه‌ای طراحی کرده است که لبه‌های لبه‌ای داشته باشد.

دوربین شیائومی Mi 10T Pro 5G دارای سه سنسور است. سنسور شماره یک با رزولوشن 3 مگاپیکسل روی کاغذ بهترین موقعیت را دارد و با کمک سنسورها 5 مگاپیکسل فرابنفش و پنج مگاپیکسل ماکرو تقویت می شود. تلسکوپ شیائومی برای عکاسی سلفی از یک دوربین 3 مگاپیکسلی با اندازه 3 میلی متر در فاصله f/2.2 استفاده می کند. این سنسور قابلیت ذخیره تصاویر HDR را نیز دارد. سنسور شیائومی Mi 10T Pro 5G را روی لبه‌های لبه طراحی کرده است و به دنبال باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی است. ظرفیت باتری به دلیل وجود سخت افزار مناسب در نظر گرفته شده است، اما با کمک شارژ سریع، واتی کلی شما را برای بازجویی معلق نمی کند.
مزایای: دوربین دوچشمی قدرتمند و سخت در دسترس و قدرتمند
معایب: اضافه وزن و اضافه وزن ممکن است گاهی دردناک باشد

Winplus Nord CE 5G 1 میلیون و 4 هزار تومان

VanPlus Nord CE 5G ممکن است به دلیل شهرت بالای خود به دلیل نداشتن برند رقابتی خود در ایران در بیشتر موارد در لیست باشد، اما اگر افرادی در سایت های خارجی یا حداقل خبرگزاری هایی که سایت های ایرانی را ترجمه می کنند، در حال تردد هستند، ممکن است بگویند: و گوش های خوبی تولید می کند. VanPlus Nord CE 5G جنگنده‌ای با ارتفاع 3 میلی‌متر، عرض 8 میلی‌متر و ضخامت 8 میلی‌متر را در میدان وارد می‌کند و به دنبال افزایش وزن و گرمای آن است. اگر به صفحه نمایش 1.2 اینچی نگاه کنیم، باید از امتیاز فنی مشابه مبتدی برخوردار باشیم، زیرا در کل از موبایل راضی هستیم. نمایشگرها علاوه بر اندازه مناسب، از نوع AMOLED انتخاب شده و به صورت فول اچ دی کار می کنند. تراکم پیکسلی در آن نقطه در 410ppi قابل توجه بود و 2 درصد از رفتار بدن را اشغال می کرد. این ممکن است در مورد Galaxy S20 FE صدق نکند، اما قطعا Mi 10T Pro 5G. علاوه بر این لیست، باید قابلیت ارسال سرعت مرور خود را به 2 هرتز نیز اضافه کنید. در این دوران نقش بسیار مهمی دارند. VonPlus Nord CE 5G متکی به Adreno 619 Gigabyte با حافظه 5 گیگابایتی و عملکرد گرافیکی موقت است و با کمک این جستجو، هرگز انگشت شماری را از دست نخواهید داد.

1 میلیون شنونده /// منتشر نشده ///قابلیت ویژه و مهم باتری Nord CE 5G از صفر تا 5 درصد در مدت زمان 3 دقیقه امکان پذیر است.

Vanilla Plus Nord CE 5G در دو نسخه با فضای ذخیره سازی 3 و 4 گیگابایتی عرضه می شود و باید به شدت تصمیم گیری شود زیرا امکان اضافه کردن کارت حافظه از نوع micro SD وجود ندارد. Dubin Sahegana با 8 مگاپیکسل اصلی کار می کند. یک سنسور هشت مگاپیکسلی ماوراء بنفش و یک سنسور دو مگاپیکسلی در لبه لنز وجود دارد و باعث می شود جزئیات بیشتری در عکس ثبت شود، اما ناگفته نماند عملکرد متوسط ​​این لنزها باید در رتبه چهارم قرار گیرد. این مشکل همچنین زمانی رخ می دهد که دوربین سلفی که با سنسور 3 مگاپیکسلی و دیافراگم پنجره f / 1.2 کار می کند.

سنسور VanPlus دارای نمایشگر Nord CE 5G در زیرپوش است و باتری با ظرفیت 4000 آمپر با ظرفیت شارژ سریع 3 وات برای تامین انرژی کل در نظر گرفته شده است. قابلیت ویژه و مهم باتری، امکان رسیدن از صفر تا 2 درصد در مدت زمان 3 دقیقه.

مزایای: حافظه گیگا بایتی به طور موقت مانند «نسخه مگاپیکسلی و اندروید» تلسکوپ در حال زمزمه است.
معایب: احتمالا اولین و آخرین صاحب شماست

در یک نگاه امکانات 4 میلیون تومانی را مقایسه کنید

ممکن ها VanPlus Nord CE 5G آیفون SE مدل 2020 Galaxy S20 FE نسخه 5G Xiaomi Mi 10T Pro 5G
ابعاد 3.2 × 5.5 × 4.5 میلی متر 3.2×4.5×2.5 میلی متر 3.3×4.5×2.5 میلی متر 3.3×4.5×2.5 میلی متر
وزن داغ داغ داغ داغ
بریدن اسنپدراگون 750G 5G Apple A13 Bionic (7 نانومتر +) اسنپدراگون 865 (7 نانومتر +) اسنپدراگون 865 (7 نانومتر +)
انجام کارهای گرافیکی Adreno 619 اپل گرافیک Adreno 650 Adreno 650
مقدار حافظه ۲۵۶ گیگابایت ۱۲۸ گیگابایت ۱۲۸ گیگابایت ۱۲۸ گیگابایت
فضای ذخیره سازی ۱۲ گیگابایت سه گیگ هشت گیگابایت هشت گیگابایت
انواع غرفه داران AMOLED IPS سوپر AMOLED IPS
اندازه غرفه دار 1.2 اینچ 1.2 اینچ 1.2 اینچ 1.2 اینچ
دوربین دوچشمی 3 مگاپیکسل 3 مگاپیکسل 3 مگاپیکسل 3 مگاپیکسل
ظرفیت باتری 5 میلیون ساعت 1 میلی آمپر ساعت 5 میلیون ساعت 5 میلیون ساعت
امکانات ویژه قابلیت شارژ سریع باتری از صفر تا 2 درصد در هر 3 دقیقه / ظرفیت ارائه 5 ساعت. Retina IPS LCD / سیستم عامل iOS / پشتیبانی از شارژ سریع و بی سیم قابلیت شارژ سریع، شارژ بی سیم سریع و شارژ معکوس / دوربین واقعی 8 مگاپیکسلی قابلیت شارژ سریع / نرخ روزانه غرفه سان هرتز

[ad_2]

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما