برگ برنده دانش آموزان در کنکور چیست؟

استارت کنکوری شدن من در بهمن و اسفند پایه یازدهم یعنی از شروع ترم دوم سال یازدهم خورد جایی که من ماه بهمن را با خانم مختاری(مشاور و دبیر عربی) و ماه اسفند را با آقای خاموشیان(رتبه 25کنکورسال97 بودن و محصل در حقوق دانشگاه تهران و در آزمون کانون هم شرکت می کردند) به عنوان مشاور کار کردم.در طول این مدت یاد گرفتم روش مطالعه صحیح درس ها و برنامه ریزی چگونه است و اصلا کنکوری خواندن یعنی چه.از آن به بعد روز به روز پیشرفت کردم و این تجربیات و اینکه چگونه بهتر درس بخونیم را به دوستانم هم میگفتم و این رفاقت و رقابت هم تاثیر به سزایی داشت.امیدوارم این دو بزرگوار خمیشه موفق و سلامت باشند. یک بخش و اصلی ترین بخش عروض و قافیه است.من عروض را به صورت سماعی کار میکنم و سماعی شدن سخت است و به زمان نیاز دارد و کارکردن اشعار زیاد.من دیوان حافظ و سعدی را میخواندم و وزن آنها را پیدا میکردم و برای نمونه هم در کاغذ از هر وزنی چندین بیت نوشتم و در کل نزدیک به 200بیت نمونه روی کاغذ نوشته دارم.هرجا که به یک بیت شعر برخوردم هم سعی میکنم مفهوم و وزن آن را بیابم.

مشاور کنکور نیشابور

همانطور که می دانیم، دروس اختصاصی برای هر سه گروه آزمایشی تجربی، ریاضی و انسانی سرنوشت ساز بوده و زمانی که دانش آموزان بتوانند درصد بالایی را در دروس اختصاصی دریافت کنند می توانند به رتبه دلخواه خود دست یابند و برای رسیدن به موفقیت نیاز به بهترین منابع اختصاصی آموزش کنکور دارند.کتاب های تست زنی، به عنوان منبع تست های متعدد و سوالات کنکور ده سال اخیر بسیار کاربردی است اما درسنامه کتاب های تست زنی، تنه آموزش متن کتاب درسی همراه با نکات موجود در آن را شامل می شود و روش تست زنی به دانش آموزان آموزش داده نمی شود. سلام من دنبال یه منبع خوب ریاضی میگردم که درسنامه عالی با تست های متوسط رو به بالا داره چه منبعی رو پیشنهاد میکنید? منابع دروس عمومی رو تو یه مقاله دیگه به صورت مفصل بررسی کردیم که لینکش انتهای همین مقاله هست و پیشنهاد می کنم اون مقاله رو بخونی تا انتخاب بهتری برای کتاب های تست این دو درس داشته باشی.

مشاور کنکور زمانی

واقعا ادبیات یه درسیه که تبحر در مباحث اون در بلندمدت حاصل میشه.من ادبیات رو مبحثثی کار میکنم و برای آرایه و دستور و قرابت یه باکس ثابت شبانه دارم که هرشب کار میکنم و از همین تابستان این کار مهارتی را شروع کردم و الان دارم نتیجش رو میبینم. روش مطالعه فنون ادبی:علوم وفنون یه بخش آن سبک شناسی و تاریخ ادبیات است که حفظی و مفهومی است و من با کدگذاری آن را یاد میگیرم.یک بخش آرایه است که در همان باکس ثابت شبانه کار میکنم و یک بخش قرابت که به کمک استاد فنون خودم،مفاهیم موجود در شعر و نثرهای کتاب را استخراج میکنم. برای عربی من تست ترجمه را با کمک قواعد میزنم یعنی هم تکنیک های ترجمه و هم قواعد و اعراب را استفاده میکنم و برای قواعد هم تست زیاد میزنم و به همین با ذهنیت طراحان آشنا می شوم و سعی میکنم خودم سوال طرح کنم از مبحث ها و تماما تسلط پیدا کنم.درک متن را هم در باکس ثابت شبانه قرار می دهم و یک شب درمیان و شاید یک شب در هفته آن را کار میکنم. در این مقاله میخواهیم بهترین مشاور کنکور انسانی مشهد را به لحاظ سبک کاری و برنامه ریزی معرفی نماییم.

۲- کتاب میوه کاری در مناطق معتدله، تالیف ابراهیم گنجی مقدم، انتشارات آموزش و ترویج کشاورزی. 2- دلیل حضور مداوم و پیوستگی شما در آزمون های کانون چیست؟ کتاب گاج طبقه بندی و میکروطلایی تفاوتی که دارند تو اینه که کتاب طبقه بندی تعداد سوالات بیشتری از هر مبحث به صورت جداگانه داره و برای شما که تا حدی با فضای کتاب های درسی بیگانه هستی، کمک بیشتری می کند منبع بهتری برای فیزیک کنکور محسوب میشه. برای فیزیک کنکور کتاب گاج طبقه بندی برای شروع برات مناسبه. من نظام قدیم که بودم برای فیزیک میکرو طبقه و عربی کامل و دینی هم گاج نقره ای داشتم و ازشون خیلی راضی بودم. تراز و رتبه و درصد دیگران بسیار برای من مهم است و من همیشه کارنامه نفرات برتر آزمون ها در سطح کشور و در سطح شهرآمل را با دقت بررسی میکنم و تحلیل میکنم که نقاط قوت و ضعف آنها کدام است و درصد بیشتر کدام درس ها باعث اوردن همچین رتبه هایی شده است.خداروشکر من با اینکه در روستا زندگی میکنم و مقطع ابتدایی و متوسطه اول را در مدرسه روستایمان سپری کردم،برای دبیرستان در آزمون مدرسه نمونه شرکت کردم و قبول شدم.حضور در دبیرستان نمونه و در کل شهر آمل با دانش آموزان بسیار قوی و شایسته ای که دارد محرک و مشوق من است تا برای بالاترین رتبه ها بجنگم.خوشبختانه همکلاسی های خوب و بسیار قوی ای دارم و رقابت و رفاقت با آنها باعث پیشرف روزافزون من می شود.بعد از هر آزمون من و همکلاسی هایم کارنامه ها و نقاط ضعف و قوت خود را بررسی میکنیم و با رتبه های برتر شهر هم آشنایی و رفاقت(و البته کُل کُل ) داریم و از اوضاع آنها نیز باخبر می شویم و این اطلاعات فوق العاده برای من مهم و ارزشمند هستند.به نظرم برای پیمودن مسیر سخت کنکور داشتن دوستان خوب و باهوش و تعامل با آنها بسیار مفید و سودمند است.

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما