وندی؛ ماجراجویی در جزیره کودکان جاودانه

[ad_1]

در رفتن وندی دارلینگ (با بازی دوین فرانک) و برادران دوقلویش جیمز و داگلاس (گوین و گیج ناکوین) هنگام صرف شام در ایستگاه قطار از چشم مادرشان ناپدید می شوند. آنها سوار قطاری مرموز می شوند و سفری ماجراجویانه را در جزیره ای آتشفشانی آغاز می کنند. این جزیره خانه کودکان وحشی است که هرگز بزرگ نمی شوند. اما بزرگ شدن اجتناب ناپذیر است.

به گزارش فرارو؛ در سال 2013، بن زتلین اولین فیلم خود را به نام حیوانات جنگل جنوبی ساخت که او را نامزد جایزه اسکار بهترین کارگردانی و بازیگر فرزندش برای بهترین بازیگر مرد شد. Zeitlin هفت سال طول کشید تا دنباله‌ای بر آن اثر هنری آماتوری بر اساس رئالیسم جادویی بسازد، اگرچه دنباله‌ای که مدت‌ها منتظرش بودیم ممکن است کمی ناامیدکننده به نظر برسد. بازسازی سینمایی «ماجراهای پیتر پن».

“بیا دور” سال گذشته به ندرت دیده شد و “قلم” جو رایت یک شکست کامل بود. این دو فیلم تا حد زیادی به منبع اصلی یعنی رمان ماجراهای پیتر پن وفادار بودند. اما زیتلین که با خواهرش الیزا فیلمنامه را نوشت، منبع اصلی را ترک کرد و فقط خط اصلی داستان را حفظ کرد. او این داستان ها را برای خلق فیلم های مترقی و شخصی تر ترکیب کرده است.

به دلیل استفاده از بازیگران غیرتجاری و لوکیشن های کاملا طبیعی، عجیب نیست که فیلم وندی شبیه فیلم قبلی زتلین، مثلا پن، باشد. در عین حال، بازی طبیعی فیلم و استفاده از محیط های بیرونی و وحشی تا حدودی شبیه «Where the Wild Creature R» اسپایک جونز است. فیلم علاوه بر سرگرمی و اطلاع رسانی، موفق می شود. این فیلم پر از مناظر طبیعی است و احترام به طبیعت را نشان می دهد. دهکده نشان داده شده در فیلم در واقع جزیره ای در مونسرات است. جایی که بیشتر صحنه ها در سایه های ترسناک آتشفشان های فعال فیلمبرداری شده اند. این باعث می شود شوخی ها و شوخی های وندی و دو فرزند گمشده بسیار متفاوت و موثر به نظر برسند و در عین حال موقعیت خطرناکی را برای آنها ایجاد کند. در این فیلم با گروهی از بچه ها مواجه نمی شوید که آزادانه و آزادانه در محیط استودیو و جلوی صفحه سبز راه می روند. آنها صخره‌ها، جنگل‌ها، جریان‌های گدازه‌ای و اقیانوس‌ها هستند که به‌طور خطرناکی واقعی و ملموس هستند.

اگرچه «وندی» روایت تازه و سریعی از «حیوانات» ندارد و گاه خط داستانی بسیار محکم و روایتی تکه تکه و منطق رویایی اش می تواند حواس مخاطب را پرت کند، اما بار دیگر نشان می دهد که Zeitlin نقش خوبی دارد. به دنبال یافتن استعدادهای خام و دریافت بازی های درخشان از بازیگران جوان آن باشید. جاشوا مک شش ساله در نقش پن و دوین فرانک در نقش وندی قابل توجه هستند. همانطور که از عنوان پیداست، داستان وندی یکی از بهترین هاست و دوین فرانک بدون اینکه غرق شود، نقش را بازی می کند. دوست داشتن این فیلم که با وجود بازی مثل فرانک، توصیفی خوشایند و تکاملی از یک ماجراجویی بزرگ دارد، کار سختی نیست.

  • کارگردان و فیلمنامه نویس: بن زتلین.
  • بازیگران: دوین فرانس، جاشوا مک، گیج انکوین و دیگران.
  • امتیاز: 5.7 / 10

[ad_2]

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما