برنامه ریزی کنکور 1401 + تجربه تک رقمی های 1400

در حالی که درست خواندن مهمتر از زیاد خواندن است! به خاطر داشته باشید که اگر نتوانید از دانشتان به موقع و درست استفاده کنید، قطعاً در کنکور موفق نخواهید شد. همانطور که میدانید برای قبولی در کنکور، باید به دروس سالهای دهم تا دوازدهم، تسلط کافی داشته باشید. چرا که در غیر این صورت، اگر با روشهای بهبود کیفیت مطالعه دروس آشنایی نداشته باشند؛ از مطالعه برای مدت زمان طولانی هم نتیجه نخواهند گرفت؛ بنابراین در صورتی که در رابطه با نحوه برنامهریزی کنکور، اهمیت و تأثیر آن در نتیجه کنکور اطلاعات زیادی ندارید، شرکت در یک جلسه مشاوره رایگان تحصیلی را به شما توصیه میکنیم. تبصره – در صورتی که داوطلب سابقا با نظام جمهوری اسلامی عناد داشته ، باید تغییر نظر او احراز شود. همین مسئله باعث شده داوطلبان کنکور مدرسه مدبران در بهترین سطح آمادگی باشند و با بهترین کیفیت ممکن به مطالعه ادامه دهند. چند ساعت در روز باید مطالعه کرد؟ برنامهریزی هفتگی یا ماهانه یکی دیگر از رایجترین سوالات در مشاوره کنکور – زیرچشمی نگاه کردن در اینجا رایگان است. مورد مهم دیگر این هست که کنکور های برگزار شده گروه های آموزشی دیگه رو هم در دو روز آخر بررسی کنین.

مشاور کنکور جیرفت

از جمله مواردی است که قبل از شرکت در کنکور باید به آنها عادت کرده باشید. اگر دوازدهمی هستید، از همین الان به فکر برنامه ریزی برای ورود به دانشگاه باشید. کسی که بتواند بسته به شرایط فردی و خانوادگی و همین طور اوضاع درسی تان برنامه ای جامع و دقیق را خدمتتان ارائه کند. در این مقاله بهترین منابع کنکور 1401 ریاضی را به صورت مفصل و جامع بررسی کرده ایم تا خرید منابع کنکور را با چشمانی باز انجام دهید! من اصلا نگاه نمیکردم.چون اولش رشته ام ریاضی بودم تو قلمچی و یه ماه مونده بود تا کنکور تازه برداشتم به منحصرا زبان تغییر دادم رشته ی درسی ام رو. مدرسه خوبی درس میخوندم، ولی اصلا درسخون نبودم و نمیتونستم خوب درس بخونم. برای المپیاد بخونم یا نه؟ ببخشید من برا کنکور ۹۸ ثبت نام کردم برا ۹۹ هم ثبت نام کردم همون کتابارو خوندم ایا میشه برای کنکور ۱۴۰۰ هم از همین کتابا استفاده کنم یا تغییر کردن اگه تغییر کردن میشه بگید کدوم قسمتا و چ کتابایی ممنون میشم الهی از خدا هرچی میخواید بهت بده?

مشاور کنکور تهران

میشه با یه گزینه دیگه (مثل مدرک پیش رو تا شهریور دریافت خواهم کرد ) فعلن ثبت نام کنم که جا نمونم ؟ طراحی محصولات مثل لوازم خانگی، مبلمان اداری و خانگی، وسایل صوتی و تصویری، ماشین های اداری، نوشت افزار، اسباب بازی و غیره. سلام من رشته م طراحی و دوخت هست اهل اردبیل هستم من مهرماه دانشگاه فنی حرفه ای فاطمی قبول شدم اما شبانه ولی من ب علت وضعیت مالی بدم قادرب پرداخت شهریه نیستم ومیخوام حتما روزانه قبول شم باتوجه ب اینکه مهرماه نرفتم ومیخوام نوبت دوم یعنی بهمن ماه ثبت نام کنم مشکلی برام پیش نمیادچون شبانه م و ترم مهرماهو نرفتم؟ سلام من رشته مشاوره دانشگاه آزاد انتخاب شدم اما رشته مو دوست ندارم و هنوز ثبت نام دانشگاه نکردم آیا میتوانم بهمن برای حساب داری ثبت نام کنم ؟ بدین منظور، از منوی اصلی موجود در سمت راست صفحه، گزینه “خرید سریال ثبت نام” را انتخاب کنید. یکی از شایعترین تصورات اشتباه در میان دانش آموزان این است که تمام نفرات برتر کنکور تجربی و ریاضی، در تمامی دروس، درصد بالایی کسب کردهاند.

چرا که به احتمال زیاد بخش عمده ای از این دروس، خصوصاً دروسی نظیر شیمی و زیست را فراموش کردهاید. شما میتوانید با استفاده از یک برنامه هدفمند که به صورت هفتگی و ماهیانه تعیین میشود، جبران روزهای از دست رفته را کرده و خود را آماده کنید. علاوه بر این، زمان کافی برای روزهای احتمالی که قادر به مطالعه برای کنکور نیستید به اندازه کافی وجود دارد؛ بنابراین اگر نمیخواهید تحت فشار و استرس زیاد برای یکی از مهمترین آزمونهای زندگیتان آماده شود، بهتر است که برنامهریزی کنکور را از تابستان ۹۹ شروع کنید. در حالی که این تصور تا اندازه ای اشتباه است. در حالت کلی پیشنهاد میشود که در تابستان، مطالعه را با دروسهای سالهای پیش، یعنی ابتدا سال دهم و سپس یازدهم شروع کنید. اگر شما هم یک پشت کنکوری سال 1400هستید و در نظر دارید در کنکور 1400 رتبه برتر شوید و به دنبال راه ومتدهای خوب هستید ما به شما پیشنهاد می کنیم از پکیج های آموزشی درس های حرف آخر به عنوان منبعی که به طور ویدیویی و آموزش با راه ومتدهای مدرن و الگوسازی شده و نیز در کنار این بسته ها استفاده از مشاوره رایگان کنکور این موسسه بهره ببرید و در کنکور رتبه ای عالی دست پیدا کنید.

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما