برای این چهار بازیکن موفق باشید! (عکس)

[ad_1]

کد خبر: 1809453/2

زمان: 21:37
1400/11/18

بازدید از: 28689

کوشکی، خلعتبری، رضاوند و آغاسی; جام در بازی اول

چهار بازیکن جدید در دقایق مختلف دیدار امروز مقابل پرسپولیس به فولاد پیوستند و در اولین حضور خود توانستند سوپرجام را بالا ببرند.

به گزارش “ورزش سه”، جواد نکونام در دقایق مختلف از بازیکن جدید فولاد برای موفقیت در دیدار امروز تیمش مقابل پرسپولیس استفاده کرد. بازیکنی که در زمان حضور در زمین به خوبی مدیریت می کند، بازیکنی که مطمئنا روزهای خوشی را در زندگی ورزشی خواهد داشت و با اولین حضور در زمین با پیراهن تیم فولاد کوستان قهرمان شد و بالا آورد. جام را بردند.

در بین بازیکنان مدنظر کادر فنی فولاد، علیرضا کوشکی تنها بازیکنی بود که از ابتدا تیم جدیدش را مدیریت کرد. کوشکی با بازی های خوب خود در پیکان و البته سپیدرود رشت یکی از رد و بدل ترین بازیکنان لیگ برتری است که در نقل و انتقالات زمستانی پیشنهادات بسیار خوبی از تیم های مختلف دریافت کرده و در نهایت به آن اضافه شده است. به تیم فولاد. او در دوران حضورش در اهواز و در تمرینات تیم فولاد، از سوی جواد نکونام به تیم اصلی سپرده شد، در دوران حضورش در پرسپولیس بسیار خوب بازی کرد و بارها گلزنی کرد. تیم را تا مرز فروپاشی برانید.

محمدرضا خلعتبری دومین اهوازی تازه وارد در دقیقه 62 بود که در مدت حضورش در زمین توانست روی تاکتیک های جواد نکونام و فولاد در داخل و خارج از پنالتی پرسپولیس عملکرد خوبی داشته باشد. حوزه.

آرش رضاوند و عارف آغاسی دو بازیکن سابق لیگ برتری استقلال هستند که چند روز پیش از این تیم جدا شدند و به عضویت ایجنت ایران در لیگ قهرمانان آسیا درآمدند. رضاوند در دقیقه 82 و آقاسی در وقت اضافه سوپرجام در اولین بازی خود برای تیم جدید خود به میدان رفتند. البته لازم به ذکر است عارف آغاسی قبل از پیوستن به آبی ها تا پایان لیگ گذشته یکی از بازیکنان فولاد خوزستان بود و بنابراین حضور او در اهواز بازگشت همبازی سابقش بود. .

فولاد چساپیک تا کنون پنج بازیکن را در پنجره نقل و انتقالات قرار داده است که چهار بازیکن در حال حاضر در جدال با پسیپولی و ساب قدان غایب هستند. نکته جالب اینجاست که در میان بازیکنان جدید، شهاب گردان به عنوان محتمل ترین نامی که انتظار می رود مقابل پرسپولیس به میدان برود و از دروازه تیم سابقش دفاع کند، ظاهر می شود که البته این اتفاق نمی افتد و کاملاً هم رخ نمی دهد. برعکس.

[ad_2]

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما