بارقه امید در اتاق خواب هواداران پرسپولیس

[ad_1]

خبرورزشی ایران: فرهنگ، مکتب و اصالت به حرف های محبوب فوتبالدوستان در ایران تبدیل شده است. هر اقدام کوچک یک بازیکن به اصل و اصالت باشگاه مربوط می شود و خیلی راحت می توان به بازیکنان حریف توهین کرد.

پیدا کردن کسی که بگوید “من باید فرهنگم را رشد دهم” سخت تر از پیدا کردن الماس در خیابان است. همه ما معتقدیم دیگران بی فرهنگ هستند وگرنه نه تنها فرهنگ نداریم بلکه مشکل ما این است که زیاد داریم و با این قدر متمدن شدن بی فرهنگ شده ایم!

با وجود 83 میلیون انسان متمدن، چرا این وضعیت را داریم، چرا هر کجا می رویم زباله می ریزند و چرا این همه فحش و فضای مجازی توهین آمیز شناور است؟ آیا این کار فضایی های بی فرهنگ نیست که ما روشنفکران می خواهیم زیر سوال ببریم؟! پس از تساوی 1-1 پرسپولیس و ذوب آهن، حسرت هواداران این تیم طبق معمول در حمایت و مخالفت یحیی گل محمدی در فضای مجازی تلخ و تلخ بود. دلایل کناره گیری تیم در نیمه دوم، نقل و انتقالات و … پس از نتایج نامطلوب رایج است اما در این بین انتقادات از رفتار حامد لاک و سعید آقایی متفاوت از گذشته بوده است. در تاریکی روزنه ای از امید وجود دارد!

حامد لاک از نظر فنی یکی از پنج بازیکن برتر پرسپولیس است که در سه ماه گذشته هواداران از استعداد او تعریف می کنند و متوجه می شوند که بعید است او با رادوشوویچ به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد، اما به دلیل سهل انگاری دو بار ضربه خورده است. گذشت زمان . او در دقیقه 70 بدون مصدومیت خود را روی زمین انداخت و نشان داد که مصدوم است. او که مجروح شد آنقدر شوت زد که توپ درست به مرکز زمین رفت!

او در لحظات پایانی بازی پس از برخورد جزئی با بازیکن ذوب آهن به قدری مصدوم شد که سعید آقایی در وسط دعوا پرید و یک کارت زرد دیگر دریافت کرد و محروم شد. پرسپولیس گل تساوی را به ثمر رساند. به نظر می رسد پای حمید روی پای بازیکن فولاد لک شده است، اما این لکه به عادات قبلی او در ماشین سازی، پارچه، فولاد و… پیچیده شد و وقت تلف کردن بود.

او با این کار بدون شک سعی کرد جلوی حملات فولاد را بگیرد اما این روش همیشه جواب نمی دهد و سعید آقایی که در آخرین فصل حضورش در سپاهان حضور داشت، قبل از بازی با پرسپولیس عکسی از او منتشر کرد. کبوتر قرمز در این زمینه. او برای نشان دادن تعصبش مقابل قرمزها، از پشت بام سقوط کرد، ناک اوت شد، تیمش یک گل زد و یک بازی حساس مقابل سپاهان را باخت.

آیا این دو رفتار خودآزار نیست؟ بسیاری از پرسپولیسی ها از دستاوردهای فنی حامد لک تمجید کرده اند و نوشته اند که او و سعید آقایی باید یاد بگیرند که پرسپولیس به این چیزها نیازی ندارد. بازیکنان تیم بزرگی که همیشه به جنگیدن و جنگیدن تا آخرین نفس شهره هستند، نباید زمان را تلف کنند و تفاوت های بی مورد ایجاد کنند، در نتیجه تیم متحمل ضرر می شود و اعتبار و احترام آن از نظر فوتبالی خدشه دار می شود. خواستن

البته به کسانی که «ذهن فرگوسنی» دارند هم حمله می کنند و این چیزها در فوتبال لازم است چون فقط سه موضوع مهم است و … به هر قیمتی شده، این همان موضوعی است که فرهنگ، اصالت و ریشه را می شکافد. ما در جامعه زیاد در این مورد صحبت می کنیم، اما وقتی صحبت از منافع شخصی می شود، چشمانمان را پاک می کنیم و می گوییم اشکالی ندارد، غافل از اینکه این فرهنگ نهادینه شده است، فردا رقبا به همین شکل منافع ما را می ربایند و بعد شکایت می کنند. . بی فایده است. چرا؟ چون در بزنگاه نشان داده ایم که «ابزار نهایی عدالت می کند»، برای موفقیت، شما هم حق دارید به آنچه می خواهید عمل کنید و هم حریف.

برداشتن؟ این جوی است که ما داریم. گریه و شکایت و غرغر به سرود ملی ملت ما تبدیل شده است و هیچکس سهم آن را در ایجاد آن قبول ندارد!

[ad_2]

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما