بارسلونا 1-0 اسپانیول: ژاوی پاگشا در دربی

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، آبی و اناری ها امشب برای اولین بار با هدایت جاوی با گل ممفیس دیپه از روی نقطه پنالتی یک بر صفر پیروز شدند.

باریا شروع خوبی داشت و دیپا در دقیقه چهارم با پاس جوردی آلبا و پاس دی یونگ پیش افتاد، اما ضربه او توسط دیگو لوپز ارسال شد.

بارسا برتری خود را حفظ کرد، اما دفاع قوی اسپانیول مانع از گلزنی آنها شد. حرکت انفرادی دیپای در دقیقه 26 به او فرصت داد اما ضربه اول توسط کابررا مهار شد و ضربه بعدی مستقیما به سمت دیگو لوپز رفت.

چهار دقیقه بعد روی پاس دی یونگ، نوبت بوسکتس بود که شانس خود را امتحان کند، اما این بار لوپز با یک موقعیت دقیق توپ را مهار کرد.

در دقایق پایانی نیمه اول، تیم میهمان نیز کمی پیشرفت کرد و دی توماس اسپانیول در دقیقه 44 در آستانه حرکت بود که ضربه او توسط مارک آندره ترستگنون بازیکن پیکه مهار شد تا نیمه اول بدون گل به پایان برسد. سرک بکش.

نیمه دوم با پیروزی Barसाच्याa آغاز شد و تیم تنها 3 دقیقه قبل از نیمه تمام به گل رسید. محوطه جریمه اسپانیول در محوطه جریمه باعث شد تا داور به نقطه پنالتی اشاره کند. اینسایدر دیپای پشت توپ قرار گرفت و با ناک اوت کردن دروازه بان حریف کار را به پایان رساند.

حتی پس از این گل هم بارسا به برتری خود ادامه داد و همچنان بازیکنان این تیم بر توپ و میدان مسلط بودند. در دقیقه 61 پدروسا روی پاس گل اسپانیول تقریبا دروازه را باز کرد اما ضربه او با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

بازیکنان اسپانیول پیش افتادند و دی توماس در 69 موقعیت خوبی داشت اما ضربه او به دروازه بار बार्a نرسید.

با نزدیک شدن به دقایق پایانی، فشار حملات اسپانیول بیشتر شد و در دقیقه 81 نزدیک به تساوی بود، اما ضربه دی توماس به تیرک بار पोस्टa برخورد کرد.

بازیکنان اسپانیول در آخرین دقیقه به تلاش برای مساوی کردن ادامه دادند، اما توپ دوم نتوانست از خط دروازه عبور کند و بازی با نتیجه 1-0 به سود بار बार्a به پایان رسید.

[ad_2]

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما