«ا «شی پینگ پینگ» نان حمله ه یوایوان را صادر می‌کند می‌کند می‌کند.

[ad_1]

روآرو- جام جم روسیه علیه احتمال هولناک اشغال تایوان توسط حکومت چین چین واقعی تر، موسیترلموس‌تر و امکان پذیرفتن از هر نان دیگری ساخته شده است.

زارش فرارو به زل از نشریه آتلانتیک، همزمان با حرکت تانک‌های ارتش رتش در کاک بحران ایجاد شده در و و در پوتین پوتین در ب پوتین پوتین پوتین ز ز ز ز تایوان رخ خواهد داد.

شلاش پکن برای کنترل اعمال بر یوایوان به زگیازگی محتمل تر شده است. این لزوماً به این دلیل نیست که بین حمله پوتین به ارتباط با یکدیگر و تهدید پکن برای حمله به تایوان وجود دارد، بلکه به این دلیل است که جنگ مستقیم برای یک منطقه تاسف بارها نشان می دهد که حاکی از مسیر تازهای در ژئوپلیتیک جهانی است: خودکامگان در حال حمله است. هستند.

اگر سوالی دارید، لطفا با من تماس بگیرید. درا در همه نقاط جهان دیکتاتورها در حال فرار بودند اندونزی، نمانمار، برزیل، کره فی فی یپینلیپین، یلی ی و روسیه روسیه. برای اولین بار پس از مدت ها، هیچ پایانی برای جهان وجود ندارد.

ین رچوبارچوب، چین استدلال حزب کمونیست چین پکن ق مدلمداد شده، اما به نظر می‌رسید درهادرهای آن در جهنیانی شریک شریک ضی ضیا ضی ی ی ی شبکه‌ه بود. این وجود جنگ پوتین یهلیه معلوم می‌دهد که این تفکر چه اندازه اشتباه بوده است.

آن چه ایالات متحده آمریکا و دولت های آمریکا در ۱۹۹۰ دیلادی به دست آورد پیروزی یی بر اقتدارگرایی بود، تنها یک تلت ت فرجه بود. گفت: داخل نمی شوم. در نمانمار ، ژنرالها کنترل قدرت با بازپس گرفته اند.

«رولسونارو» از لفاظی‌های ضد دموکراتیک در حمایت از یت. «دوتر» فتخا افتخار جنگ خشونت‌آمیز و غیرقانونی علیه مواد مخدر را در یپینلیپین راه اندازی کرده است. من مطمئن نیستم که در مورد چه چیزی صحبت می کنم، اما مطمئن نیستم که در مورد چه چیزی صحبت می کنم.

این وجود،، به اندازه چین خطری جدی یای نظم جهانی لیبرال نیست. روسیه از بسیاری جهات یک قدرت قدرت رو زوال است و قداقد پویایی اقتصادی برای حفظ تات سیاسی‌ای است که حریف حریف ردارد رد است. وتاستان ن مورد وتاوت است.

چین قدرتی با نان اقتصادی ، ،لماتیک و میامی فزاینده است. ساسات ملی گرایانه شی شی جین پینگ رئیس رئیس جمهور چین، به حی احیای آن جمی‌ترجمی‌ترجمی‌ترجمی‌تر یسهای پیشینیان‌اش در قشاقشات ارضی چنین و یی ت یا بوده است.

نایوان مرکز مرکز امرکز در خط مقدماریک قرار رارد. نان به طور خاص پوتیناند حاکمیت مستقل که مستقل را تحمل کند حزب کمونیست هرگز هرگز تایوان را که پکن آن را بخشی از سرزمین اصلی می‌د نداند بر این و نونی نونی نونی نونی.

اعمال کنترل بر یوایوان یا عاملی که حزب انتخاب می کند آنا «اتحاد مجدد» بنامد هدف اصلی سیاست خارجی چین است. در نظم نی‌نی‌هایی که در آن دولت‌های اقتدارگرا قاطع‌تر هستند و نان دموکراتیک در عقب‌تر می‌شوند، احتمال وقوع جنگ را بر سر یوایوان افزایش می‌دهند. شی پیش از این ینا فرستادن جنگنده‌های خود را هدف قرار داد تا تلت تایوان اقدام کند. نان چین جنبش دموکراسی خواهانه در هنگ کنگ را کرده است. امیدی به حفظ دیادی فعلی یایوان در صورت ادغام با کمونیست ها تضعیف می شود.

این بدان معنا نیست که هله به تایوان قریب الوقوع است. نموتان با مقطع پیش پیش بینیکم ممنیت ستست ستود مویووان پس از جنجر جنجر در اوکرین فكر كند. این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم و اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم. شی رارای ویژگی‌های بد بسیار است، اما حماقت یکی از ویژگی‌ها نیست! از نظر او در چین ناپذیر است. نان نفع شی شی است و او نیازی به پیروی از نسخه پوتین پوتین رار گرفتن در مسیر ندارد.

این وجود، جمجمه‌ی نظامی پوتین نشانه‌هایی از آن‌ها است که ممکن است رخ دهد. یای اقتدارگرا بر این یناور هستند که نان عقب راندن ایالات متحده تغییر شکل جهان نا رسیده است. چه کسیاند بگوید، که آن اشتباه می‌کنند: این اولین بار است که این کتاب را می خوانم و مدت زیادی است که این کتاب را نخوانده ام.

این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم و اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم. یای اروپایی‌ها اهداف اقتصادی و سیاسی کوتاه مدت بر فعافع استراتژیک بلند مدت اولویت ویتارد. در همین حال، در دراشنگتن اختلافات سیاسی شدید یای جدی را در مورد وماوم عزم آمریکا ایجاد د. امردما از ز جنگیدن در یای جهان خسته نداند.

اگر این روندها ادامه پیدا کند روز هله ه به تایوان نزدیک‌تر هداهد هد. نان افول آمریکا را به اندازه ظهور چین خود ناپذیر پذیرلمداد د. نان ممکن است باعث شود این وراور چینی‌ها تقویت شود. در نتیجه، این حتم دارد که روزی چینی‌ها محاسبه می‌کنند (یا بدتر از آن اشتباه محاسبه می‌کنند)

این وجود، چیز چیز دیگری ناپذیر پذیرفت. نان واشنگتن گلایه خواهد داشت که در جلوگیری از زاجم پوتین نهانه ضعف خزنده است. این وجود دارد، قعیت‌اقعیت آن است که ایالات متحده هرگز نمی‌تواند مطلقاً نبوده باشد. این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم. اکنون جهان (به ویژه شخص شی جین پینگ) نظاره گر خواهد بود ببیند ایالات متحده و ناناش تا چه اندازه درد و هزینه را بر روسیه خول خواهند کرد.

ایالات متحده قدرت خود را نه تنها با ناوهای هواپیمابر، بلکه فناوری، دلار و استعداد خود برای سازماندهی دولت جمع آوری شده نشان داده است. حمله پوتین به آزمونی برای مشخص شدن نان بودن، اینارها خواهند داشت.

چین و روسیه مطمئنا فشار را حفظ هندهند هند. و او گفت: «تمام خوبی های خود را از حضور تو خواهم گذشت و نام خداوند را در حضور تو اعلام خواهم کرد.

یای مدرن، با پیوند اقتصادی و امنیت منیتی پیچیده ست ستستان آن را به نان یک بتابت ساده بین سیاسی و استبداد دلمداد د. این وجود، نان آن را بین دسته‌هایی از دولت‌هایی که از نظم نیانی در حال حاضر ی می‌برند و ییایی که از براندازی آن می‌برند، تقسیم می‌کنند. جماعم می‌توان تنها یک مرحله از زارزار برای نابودی این نظم شد. مورد بعدی ممکن است چین را درگیر کند.

[ad_2]

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما