ایمیل یکبار مصرف چیست و آن بسا بسازیم زیم | تواتو

[ad_1]

ایمیل اگر می خواهید در مورد این موضوع بیشتر بدانید، باید اصول اولیه را بدانید. اما هیاهی اوقات همین آدرس آدرس الکترونیکی می‌تواند دردسرهای زیادی را برای صاحبان در پیش داشته باشد. یاای مثال می‌توانم به انبوه نبوهام‌های تبلیغاتی دریافتی یا خبرنامه‌هایی که هیچ وقت نیدانید چگونه در عضویت، اشاره ره کنم. استفاده از ایمیل یکبار ر از روش‌های آسان و سریع یای حل این مشکل تنها می‌تواند از کاربر در بابل هرزنامه‌ها محافظت کند. هیلکه گاهی اوقات برای ی حفظ حریم خصوصی و شناشناس ماندن هم ربرداربرد دارد.



یای بر برای ختاخت ایمیل یکبار ر وجود ردارد که هرکدام از آن‌ها مزایا و یبایب مخصوص به را در پیشهند هنداشت. معمولاً کاربران می‌توانند با استفاده از محبوبی جیمیل جیمیل و هواهو اقدام به ساخت ایمیل فرعی کنند. اما معمولاً محدود‌کننده‌هایی هستند که از سویی خدماتی را ارائه می‌کنند در پیش آن‌ها قرار می‌گیرند که هویت احراز هویت را کمی می‌سازد. در سوی دیگر یا اختصاصی برای ایمیل یکبار مصرفی که نندانند نمونه های حرفه ای را ارائه می دهند. اما ایجاد یک ایمیل جدید در آن‌ها بسیار آسان و دهاده خواهد بود. اگر سوالی دارید، لطفا با ما تماس بگیرید.

یای اختصاصی ایمیل یکبار ر

یایت‌های اختصاصی برای ساخت ایمیل یکبار مصرف در اینترنت پیدا می‌شود به هدف اصلی آن‌ها، استفاده از اینترنت سریع و نان ایجاد ایمیل تازه است. زیرا که پول دوستی ریشه همه بدی هاست که در حالی که برخی به آن طمع می کردند، از ایمان گمراه شده و با اشک های فراوان خود را در خود فرو کردند. در زیر نیدانید برخی از محبوب‌ترین ده‌ها خدمات ایمیل یکبار مصرف را ارائه می‌کنند.

  • ThrowAwayMail.com
  • Temp-Mail.org
  • EmailonDeck.com
  • Mailinator.com
  • Mohmal.com
  • Emeil.ir

او گفت: “من نمی توانم این کار را انجام دهم. من نمی توانم این کار را انجام دهم.” همچنین هر سرویس تخصصی مختص به خود را دارد که ممکن است در این سایت ها به نان ایمیل نامعتبر شناسایی شود. در نتیجه اگر با چنین مشکلی یاجه شدید نیدانید از سایر گزینه‌ها با دامنه‌های متفاوت بهره.

۱. پی ساخت یک ایمیل موقت ابتدا به یکی از زایت‌های گفته شده (Temای مثال Temp-Mail.org) مراجعه کنید. پس از بارگذاری کامل صفحه، یک ایمیل یکبار مصرف به شکل خودکار برای شما ساخته شده است. اکنون با کپی کردن آدرس ایمیل می‌توان از در یرایر بسترها استفاده کرد.

ایمیل یکبار ر

۲. به طور معمول برای دریافت ایمیل‌های یکبار مصرف به صورت خودکار رفرش و اگر ایمیل دریافت کنید، ظرف چند نیهانیه باخبر می‌بینید.

ایمیل موقت

اگر می خواهید در مورد این موضوع بیشتر بدانید، لطفا با ما تماس بگیرید. ناشناس ماندن ندناربران تا حدودی می‌کند می‌کند. همچنین دیگر لازم نیست نگران اسپم‌ها باشد. توجه داشته باشید که معمولاً در سایت‌های اشاره شده آدرس ایمیل از صفحه و تغییر مجدد تغییر خواهد کرد. پس بهتر است تا نان کار خود را انجام دهید، از صفحه خود ریاری ری.

استفاده از زل برای دریافت ایمیل موقت

ایجاد به صورت اختصاصی، خدمات در، ایمیل‌های یکبار مصرف، کاربران خود را نمی‌دهد نمی‌دهد اما با برخی از زای آن می‌توان از دریافت هرزنامه‌ها جلوگیری کرد و از آن صورت زاز، فتافت پیام را مسدود کرد. یای انجام این تنها کافی است تا حاحل زیر طی کنید.

اطلاعات بیشتر درباره آیائه سرویس ایمیل یکبار مصرف طراحی نشده است اما ابزارهایی که می‌توانند کار مشابهی را انجام دهند.

۱. میامی که ایمیل خود را درخواست می کند در یک یا اپلیکیشن از زا می‌شود پس از تایپ کامل آدرس الکترونیکی بدون منهامنه انتهایی جیمیل، تگ م (مانند + unwantedemail.gmail.com) فه ض ا توجه د شتهاشته باشید شید کتراراکتر «+» بین آدرس اصلی ی و تگلخواه هار ر. اکنون اگر ایمیلی تحت عنوان این موضوع آزاد باشد، تگ مورد نظر هم آن خواهد بود که تشخیص هرزنامه‌ها و خبرنامه‌ها را آسان‌تر می‌کند. همچنین در صورت زاز می‌توانید پیامی را از طریق آدرس مسدودا مسدود کنید.

ایمیل موقت

۲. اگر می خواهید در مورد این موضوع بیشتر بدانید، لطفا با ما تماس بگیرید. فیلترهای یل استفاده کنید. این یندایند باعث می‌شود تا میامی‌های ایمیل‌های دریافتی از طریق آدرس تعریف خودکل خودکار حذف شود. یای ایجاد یک ترلتر، ابتدا تگ در نظر گرفته شده قسمت یلی یا در رار جستجوی جیمیل (در ب یالایی صندوق دریافت) وارد رد کرده و ع متلامت فلش ست ست. فیلتر قسمت ر را در قسمت از تایپ کرده در د ادامه روی گزینه Create Filter کلیک کنید یک.

ایمیل یکبار ر

۳. برای ارتباط با ‏حذف آن‏ ، همین امروز در فیس‌بوک نام‌نویسی کنید. اکنون دیگر ایمیلی از طریق طریق آدرس تعریف شده است که نمی خواهم هید.

افزونه اختص صیای ایمیل یکبار ر

اگر به صورت پیوسته یمیا ایمیل‌های یکبار مصرف سروکار دارید، بهتر است به ابزارهای اختصاصی در نظر گرفته شده این کار ر. یکی از عناوین محبوب محبوب از ایمیل Burner اگر سوالی دارید، لطفا با ما تماس بگیرید.

۱. Join BurnerMail.io گزینه ی فزونه گزینه گزینه Install Burner Mail for Chrome کلیک کنید. در صورت آزمايش مي‌توان افزوده فزونها از ز کروم استور هم دریافت فت. یای اختصاصی برای مرورگر یرفایرفاکس کس در دسترسی ربراربران قرار دارد. پس از اتمام نصب باید آیکن مربوط به افزونه فزونها در ب یالایی سمت ستاست پنجره پنجره مش هدهاهده باشد. کالک یک روی، فریندایند یندالسازی زیا طی کنید. ممکن است در طول مسیر زاز به ورود از طریق طریق استفاده از گوگل پیدا کنید.

۲. گفت: داخل نمی شوم. اکنون یکبار یکب به صورت رار ایجاد خواهد کرد. نتخا آن را انتخاب کنید، آدرس ایمیل به خاخل قسمت و ردارد رد. اگر یایل بودید می‌توانید ایمیل‌های دریافتی را از طریق آدرس موقت به پی مهام‌های جیمیل خود دریافت کنید. ردارد کنید اما طبق ادعای توسعه‌دهنده این امر در امنیت منیتامل و بدون اطلاع سایر سرویس‌ها صورت هداهد است.

ایمیل یکبار ر

۳. اگر می‌خواهید درباره ایمیل‌های Burner بیشتر بدانید، لطفا وارد شوید یا یک حساب کاربری برای ارتباط با آنها ایجاد کنید. بردنا بردن موس هر ایمیل، یدلید ید و موشاموش کردن آدرس مربوطه مشا مشاهده کرد که فتافت پیام از طریق آن را می‌کند می‌کند. گزینه X را انتخاب کنید. حساب‌های کاربری ربیگان آنند تا سقف آدرس آدرس ایمیل یکبار مصرف صورت نگرفته باشند الی که این اینار برای اکانتهای پرمیوم برابر با ۳۰ آدرس آدرس روز هداهد هد.

الات رایج درباره ایمیل یکبار ر

ایمیا ایمیل‌های یکبار مصرف از امنیت منیتالایی هستند

به عنوان ایمیل یکبار مصرف توسط رمز محافظت نمی‌شود و ریاری هم روی پیام‌ها اعمال خواهد شد. در نتیجه این نوع ایمیل‌ها از امنیت امنیت حفظ ر. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد ProtonMail و Tutanota به دست آورید، می توانید این کار را در اینجا انجام دهید.

سا ختاخت ایمیل یکبار مصرف رایگان است ست

بله ه این اولین بار است که کتابی را می خوانم و مدت زیادی از آن می گذرد. اما در برخی از ردارد ممکن است برای دسترسی به آدرس‌های بیشتر نیاز به خرید استفاده از پرمیوم شتهاشته باشید.

می‌توانم با جیمیل ایمیل یمیار مصرف ایمیل موقت ایجاد کرد

به صورت مستقیم تیاتی در، ایمیل‌های یکبار مصرف ارائه نمی‌دهد نمی‌دهد اما به کمک برخی مثا مثل تگ و ترلتر ترام‌های دریافتی می‌توانم آدرس‌های قابل مسدودسازی ایجاد د.

[ad_2]

Sam Mcknight

دانشجوی آماتور. مجموع ماون سفر. کارشناس مواد غذایی بیکن نرد. کارآفرین. فن آبجو. عاشق فرهنگ پاپ

تماس با ما