اولین نسخه بتا اندروید 12L برای گوشی های هوشمند پیکسل – زومیت منتشر شد

[ad_1]

شاید اندروید 12 یکی از هیجان انگیزترین پیشرفت های دنیای سیستم عامل اندروید باشد، اما اکنون زمان آن رسیده است که آخرین نسخه را بررسی کنیم. هفته گذشته نسخه بتا اندروید 12L برای تبلت های لنوو منتشر شد. اما از امروز می توان از گوشی های پیکسل نیز استفاده کرد. البته می دانید که نسخه های بتا نیز مشکلاتی دارند که معمولا در آینده برطرف خواهند شد.

به گفته Android Police، اگر اندروید 12 L. شما نمی دانید، ما شما را به طور خلاصه معرفی می کنیم. این نسخه از اندروید (در ابتدا با نام اندروید 12.1 شناخته می شد) یک سیستم عامل است که دستگاه های صفحه نمایش بزرگ را هدف قرار می دهد. اندروید 12L که به نظر می‌رسد یک انتخاب عالی برای دستگاه‌هایی مانند تبلت‌ها و گوشی‌های تاشو باشد، نوید ارائه ویژگی‌های جدید و رابط کاربری بهینه‌شده را می‌دهد. در واقع این سیستم عامل برای استفاده حداکثری از فضای اضافی روی صفحه نمایش بزرگ ساخته شده است.

اندروید 12L

چنین ویژگی به معنای API های نمایشگر جدید برای توسعه دهندگان است. برای کاربران نیز، این بدان معنی است که برنامه ها می توانند از تمام فضای اضافی روی صفحه نمایش بزرگ به خوبی استفاده کنند.

امروز Google Android 12L Beta 1 “برای دستگاه های پشتیبانی شده از پیکسل”. اما پیکسل ها قطعا بهترین ابزار برای آزمایش نیستند، زیرا صفحه نمایش کوچک آنها تغییر چندانی را نشان نمی دهد. توجه داشته باشید که این نسخه از سیستم عامل که هفته گذشته برای Lenovo Tab P12 ارائه شده، جدید به گفته گوگل، این نسخهپیش نمایش برنامه نویس 1.

هنگام بررسی تغییرات در این نسخه، گوگل ترفندهایی را در طرح‌بندی‌های دو ستونی برای اعلان‌ها، صفحه‌های قفل و سایر اجزای سیستم انجام می‌دهد، اما برخی از آنها در پیش‌نمایش توسعه‌دهنده هستند. نوار وظیفه جدیدی که در پیش نمایش ظاهر می شود نیز جدید نیست، اما ممکن است عملکرد آن در حال حاضر تغییر کرده باشد.

ما منتظر آغاز سال بودیم، ویژگی “جفت برنامه” به اندروید 12L بتا وان رسیده است. این ویژگی جایگزین «اسکرین تقسیم‌شده» مورد استفاده برای چندوظیفگی می‌شود.

اندروید 12L

توسعه دهندگان توجه داشته اند که Android 12L Beta 1 اکنون نهایی شده است، بنابراین می توانید شروع به آزمایش برنامه های مختلف و ویژگی های آنها کنید. گوگل اطلاعات زیادی در مورد جزئیات این سیستم عامل در اختیار توسعه دهندگان قرار داده است، از نکاتی در مورد نحوه اجرای طراحی محتوای صفحه بزرگ گرفته تا ویژگی های WindowManager و Jetpack. مجموعه کاملی از اسناد منتشر شده است تا به شما کمک کند برنامه هایی را توسعه دهید که برای صفحه بزرگی که می توانید استفاده کنید بهینه شده اند.

مقالات مرتبط:

انتظار می‌رود پس‌زمینه دینامیک ۱۲ لیتری Monet/Material U را به دستگاه‌های غیر پیکسلی بیاورد. اما در حال حاضر، در نسخه بتا که به تازگی برای پیکسل منتشر شده است، گفتن آن سخت است.

برخی از مردم در مورد اینکه کدام گوشی هوشمند توسط نسخه جدید اندروید 12L پشتیبانی می شود سردرگم بودند. گوگل تایید کرده است که پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو هنوز به این نسخه جدید دسترسی نخواهند داشت، اما به زودی این سیستم عامل برای آنها منتشر خواهد شد. در حال حاضر فقط Pixel 3a / XL، Pixel 4 / XL، Pixel a4 / 5g، Pixel 5 و Pixel 5a پشتیبانی می شوند.

اگر می خواهید اندروید 12L را روی صفحه نمایش کوچکتر تجربه کنید، می توانید به سایت برنامه اندروید بتا رفته و آن را برای دستگاه خود دانلود کنید. توسعه دهندگان و علاقه مندانی که دوست دارند نگاهی اجمالی به آن داشته باشند، بهتر است این کار را با استفاده از شبیه ساز اندروید انجام دهند.

[ad_2]

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تماس با ما