برای یک رپورتاژ تبلیغاتی خوب چه نکاتی را در نظر بگیریم؟

[ad_1]

الف بنویس گزارش تبلیغات خب در وهله اول باید یک نقد بی طرفانه نسبت به محصول مد نظر داشته باشید و در وهله دوم ناخودآگاه در ذهن مخاطب نفوذ کنید و نکات مثبت محصول را در ذهن مخاطب حفظ کنید. در این مقاله سعی داریم تمام نکاتی را که برای نوشتن یک گزارش خوب نیاز دارید به شما آموزش دهیم تا پس از مطالعه این مطالب بتوانید یک گزارش تبلیغاتی کاملا خوب برای معرفی محصول خود بنویسید. پس با ما همراه باشید

نکات مهم برای نوشتن یک گزارش تبلیغاتی خوب:

یکی بودن گزارش تبلیغات خوب بنویسید بهتر است به یک سری نکات اساسی اما بسیار مهم توجه کنید و سپس شروع به نوشتن محتوای هدفمند کنید. در اینجا شش نکته کلیدی در انتقال پوشش کمپین شما وجود دارد:

مرحله 1- کشف هدف

با توجه به اینکه نوشتن یک گزارش تبلیغاتی خوب مانند سایر پیام ها نیست، ابتدا باید مخاطبان هدف خود را شناسایی و تجزیه و تحلیل کنید. وقتی رفتار و نیات مخاطب خود را به خوبی تجزیه و تحلیل کنید، می توانید نقاط ضعف مخاطب خود را لمس کنید و نیازهای آنها را بشناسید و با رفع نیازهای مخاطب، محصول خود را به او توصیه کنید و در نهایت بفروشید.

مرحله 2: بهترین تم را انتخاب کنید!

اکنون که بر فرآیند پیش‌نویسی مسلط شده‌اید، باید مخاطب را وادار کنید تا روی محتوای شما کلیک کند و محتوای شما را بخواند، این امکان پذیر نخواهد بود مگر اینکه عنوانی جذاب برای پیام خود انتخاب کنید.

نکات ساده برای نوشتن موضوعات جالب:

سعی کنید هنگام نوشتن عنوان، موضوع اصلی را بیان کنید و کلمات را طوری ترکیب کنید که خواندن، ریتم خاصی در ذهن مخاطب ایجاد کند و پیام شما را همراهی کند، البته اگر عنوان خود را قبلا نوشته اید. شما از کلماتی مانند بهترین، خاص و غیره استفاده کردید. و نتیجه می گیرید که بدانید استفاده از این کلمات در تبلیغات محتوا اشتباه است، زیرا این کلمات به معنای تبلیغات در محتوا هستند و از آنجایی که تبلیغات زیاد نیست. برای مخاطب امروزی خوشحال می شود، بنابراین محتوای شما را نمی خواند و به راحتی مشتریان خود را از دست خواهید داد.

مرحله 3: چکیده بنویسید

اکنون که مخاطب شما با خواندن تیتر ترغیب به خواندن پیام شما شده است، باید در ابتدای پیام با مخاطب خود کار کنید تا در انتهای پیام شما را همراهی کند. قبل از خواندن تمام مطالب شما، مخاطب ابتدا شروع به خواندن سی یا چهل کلمه اولی می کند که به آنها می گویید و تصمیم می گیرد که آیا به خواندن مطالب شما ادامه دهد یا نه.

مرحله 5: پیام خود را عمدا بنویسید

در طول نگارش این مطلب باید تمام توجه خود را به نکاتی معطوف کنید که مخاطب در هنگام مطالعه برخی از مطالب سرنخ خود را از دست ندهد، برای این منظور بهتر است نکات طلایی که در مطلب قبل به آن اشاره کردیم، جالب و جذاب را به خاطر بسپارید. محتوای هدفمند که 70 درصد محتوای مفید و پاسخگوی نیاز مخاطب و 30 درصد آن را تبلیغات تشکیل می دهد.

در نوشتن متن اصلی سعی کنید تعداد کلمات استفاده شده بیشتر نشود و فقط 800 تا 1000 کلمه باشد. یکی دیگر از نکات طلایی برای نوشتن یک گزارش تبلیغاتی خوب، تلاش برای جذب مخاطب است. البته خودتان شنیده اید و دیده اید که اکثر ما با حس خرید سر و کار داریم و بسیار کم پیش می آید که از دلیل خود برای خرید استفاده کنیم، پس سعی کنید مخاطب را جذب کنید و با آنها حس دوستانه ایجاد کنید.

از این حس دوستی استفاده کنید و مسائل بالقوه مخاطب را نشان دهید و با آنها همذات پنداری کنید و در نهایت محصول خود را به او توصیه کنید و به مخاطب بگویید که راه حل این مشکل استفاده از محصول شماست، اگر ایده های خود را دارید. در فرآیند مقاله نویسی سعی کنید از ظرفیت ذهنی خود برای نوشتن یک گزارش تبلیغاتی خوب استفاده کنید. مطمئن باشید که پاسخ انتزاعی دریافت خواهید کرد، در این صورت مردم به برند شما توجه خواهند کرد و در نتیجه فروش محصول شما افزایش می یابد.

از تصاویر مختلف استفاده کنید

نظرسنجی ها نشان می دهد که متن بدون تصویر بر 80 درصد افراد تأثیر نمی گذارد، بنابراین تصاویر را به محتوای خود اضافه کنید. قرار دادن تصویر در وسط متن پیام را در ذهن مخاطب تقویت می کند.

استفاده از بین تیترها را فراموش نکنید

برای تاثیرگذاری بیشتر پیام سعی کنید از موضوعات متفاوت و جالب در محتوا استفاده کنید. متون طولانی می تواند باعث شود مخاطبان شما آنقدر احساس کسالت کنند که از خواندن گزارش شما پشیمان شوند.

مرحله آخر: مجبور کردن مخاطب با تکنیک های فراخوانی!

همانطور که گفته شد، باید عنوانی بنویسید که مخاطب روی مطالب کلیک کرده و به خواندن ادامه دهد. حالا باید مخاطب را به کاری دعوت کنیم. در اینجا شما به مخاطبان خود آرامش می دهید و 80٪ از مخاطبان احتمالاً به دعوت شما برای انجام این کار پاسخ مثبت می دهند. نیازی نیست مخاطبان خود را به این کار به وضوح و با کلمات کلیدی قانع کننده دعوت کنید، کافی است لینک وب سایت یا لینک فروش محصول مورد نظر خود را در انتهای مقاله خود منتشر کنید و بهتر است بلافاصله این لینک را منتشر کنید. و البته اعداد کم را در متن خود بگنجانید.

نکته آخر

به عنوان آخرین نکته لازم به ذکر است که رپورتاژ تبلیغاتی خوب و هدفمند محتوایی است که اگر در وب سایت خود لوگو، نام تجاری و دعوت نامه قرار دهید، محتوا همان محتوای دیگر وب سایت مورد نظر خواهد بود.

به عنوان نکته بعدی، مطمئن شوید که قوانین گوگل را زیر پا نمی گذارید، به خصوص این قانون که بهتر است در ابتدای رپورتاژ آگهی خود کلمه “reporting ad” را ذکر کنید.

همچنین در هنگام استفاده از بک لینک تعادل داشته باشید، در غیر این صورت باعث امتیاز منفی و کاهش آمار وب سایت شما می شود.

[ad_2]

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما