اولین دریافت کننده قلب ب خوک

[ad_1]

«بنت بنت» (David Bennett) مردی که از ز خوک اصلاح ژنتیکی شده بلب پیوندی فتافت کرده بود بعد از ظهر روز سه شنبه، دو هاه پس از جراحی در مرکز پزشکی در نشگانشگاه مریلند درگذشت.

رش رشارش ایسنا و به نقل از نیویورک‌تایمز، بنت اولین فردی بود که بلب دارای نارسایی خود را با قلب یک خوک اصلاح ژنتیکی کرد یگزینایگزین یگزین. دیوید بنت که ۵۷ سال در درلند زندگی می‌کرد. او رار عضله قلبي شديدي بود پس از آنكه به دليل واجد شرايط نبودن، درخواستي براي قرار گرفتن در انتظار دريافت دريافت انسان به دري دري دري.

مشخص نیست که بدن او عضو ر پسا پس زده است یا خیر. تشریح رستارستان می‌گوید: هیچ تلت ت مشخصی از مرگ، شناسایی نشده است.

تامات بیمارستان بیان نکند که بیش از این در مورد نظر او نظر پزشک پزشکان هنوز او را به ک مامل مورد اینهاینه قرار نداده است. قصدا قصد دارند نتایج را در یک کلاه پزشکی هاپ پ.

B “artارتلی پی گریفیت” (Bartley P. Griffith) که این پیوند نجا انجام می‌شود که بیمارستان‌های رمندارمندان از گذشتن آقای بنتار مختار شده‌اند.

وی افزود: او ثابت کرد که ریاری شجاع و شریف است و تا لحظه‌ای آخر جنگید. یای بنت را میلیون‌ها نفر در دراسر جهان به بهلیل شجاعت و اراده‌اش برای ادامه زندگی هندهند شناخت.

بلب پیوند زده در ابتدا عملکرد خوبی شتاشت و برای چند هفته هیچ نه‌نه‌ای از پس زده ند شتاشت. او با خانواده‌اش وقت نداند و فیزیوتراپی انجام داد اما از رستارستان به مسئو گفته‌یلین بیمارستان ن روز حل حالش به وخ متامت رفت.

نازمان غذا و روآرو ایالات متحده مجوز دولت اجازه اضطراری این یناحی را در شب نوال نو درادر کرده بود. این مجوز می‌شود که یک پزشکیل پزشکی در ین این بلب اصلاح شود. این مجوز میدا امید به تات جان بیمار اعطا شد.

یای نیز روز زل از زاحی گفته بود: من یا باید این پیوند نجا انجام دهم یا جان خود را از دست دست. میخو می‌خواهم زنده بمانم. آیا این ین در ریکیاریکی است اما آخرین شانس من است.

سه اتفاق ممکن است برای یک فرد بیفتد: این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم و اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم.

[ad_2]

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تماس با ما