اورتون 2-1 آرسنال: بنیتس این بار حذف نخواهد شد

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، اورتون با یک گل پشت سر آرسنال تا آخرین لحظه این دیدار را 2-1 برد.

آرسنال در سه بازی اخیر خود مقابل لیورپول و منچستریونایتد دو شکست تلخ را متحمل شده و چاره ای جز پیروزی مقابل اورتون در هفته پانزدهم نداشته است. شاگردان آرتتا برای ماندن در صدر جدول به هر سه امتیاز بازی خانگی امشب نیاز داشتند و رقیب تیمی بود که بدترین فصل یک دهه اخیر را پشت سر گذاشت.

اورتون امشب را با 9 بازی مانده به آخرین برد و 6 شکست در 7 بازی اخیر خود آغاز کرد. در نتیجه بسیاری از هواداران این تیم بنرهایی را در اعتراض به مدیریت در استادیوم گودیسون پارک آوردند و گروه آنها در دقیقه 27 ورزشگاه را در اعتراض به شکست 27 ساله خود در کسب جام ترک کردند.

حتی در چنین محیط سنگینی، اورتون مقابل آرسنال خوب بازی کرد و در دقیقه 42 روی یک ضربه ایستگاهی از سمت راست و روی ضربه سر درخشان ریچالیسون برزیلی به گل رسید. داور اما پس از بررسی صحنه در VAR گلزنی مهاجم اورتون را تکذیب کرد تا به زودی شادی گل او تلخ شود. در حالی که همه آماده بودند تا پس از دو دقیقه وقت اضافه کار را تمام کنند، مارتین آودگارد ستاره آرسنال با یک ضربه والی تماشایی برای اورتون گلزنی کرد تا توپچی ها پیروز شوند.

شاگردان بنیتز نیمه دوم را تهاجمی آغاز کردند و زود بازی را به تساوی کشاندند. ریچاردسون دوباره در دقیقه 58 گلزنی کرد. این بار او با رمزدل به خوبی برخورد کرد و دروازه آرسنال را باز کرد. شادی گل زد و توپ در وسط زمین فرود آمد اما داور دوباره وارد VAR شد و باز هم گل اورتون را رد کرد. تصمیم داور بر حسب میلی متری باعث تعجب مهاجم برزیلی شد که پس از زدن هر دو گل از اوج گل ناگوارش محروم شد.
ماجرا به پایان نرسید و در نهایت ریچاردسون روی ریباند چشم نواز هم تیمی خود که به تیر دروازه برخورد کرد و بازی را به تساوی کشاند، با ضربه سر شروع به گلزنی کرد.

اورتون پس از دریافت دو گل، در نهایت گل سوم را از داور دریافت کرد، حملات خود را ادامه داد و در دقیقه 90 + 2 گل دوم را به ثمر رساند و 6 دقیقه اضافه برای نیمه دوم در نظر گرفته شد. گری با یک ضربه استثنایی از پشت محوطه جریمه این گل را به ثمر رساند تا تیمش یک پیروزی دو رقمی را از دست ندهد.

اورتون با این پیروزی 18 امتیازی شد و به رده دوازدهم رسید. آرسنال سومین شکست خود را در رده هفتم با 23 امتیاز در چهارمین بازی اخیر خود پذیرفت و شانس صعود دو پله ای به جدول را از دست داد.

[ad_2]

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما