باشگاه جاده قبل از ملاقات با جرارد به خبرنگاران گفت

[ad_1]

به گزارش “وارش سه”، لیورپول پس از شکست ماه گذشته مقابل وستهم در آستانه پیروزی قرار دارد و رقبای خود را در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا یکی پس از دیگری شکست داده است. قرمزها که با تیمی متشکل از بازیکنان ثابت و ذخیره موفق به قهرمانی میلان شده اند، از هفته شانزدهم لیگ برتر فردا در آنفیلد میزبان استون ویلا خواهند بود.

استیون جرارد اسطوره لیورپول سرمربی تیم حریف است و قطعا بازی جذابیت و هیجان مضاعفی خواهد داشت. تیم تحت رهبری یورگن کلوپ با یک امتیاز اختلاف نسبت به سیتی در رده دوم، بدون شک به چیزی جز پیروزی فکر نمی کند.

باشگاه در نشست خبری بازی به خبرنگاران و عکاسان گفت که او به سوالات استیون جرارد پاسخ نداده است و البته بلافاصله خندید و هال هم خندید.

مسابقه با استیون جرارد: می‌دانم جرارد در مصاحبه‌ای گفت: فردا هیچ درگیری عاطفی وجود نخواهد داشت و این برای من طبیعی است. او اکنون یک مربی باتجربه است، اما مطمئنم جرارد نمی‌داند که وقتی فردا از طریق تونل ورزشگاه وارد زمین شود و هواداران را ببیند، چه احساس بهتری خواهد داشت. زمانی که وارد استادیوم ماینتس شدم، همین تجربه را داشتم. من سال ها برای ماینتس بازی کردم و زمانی که مربی این تیم بودم احساس دو چندانی داشتم.

جرارد در لیورپول تاریخ ساز شده است و نمی توانم به شما بگویم که او چه احساسی دارد. او با 99 درصد از اعضای باشگاه دوست است و تنها 1 درصد در لیورپول او را به خوبی نمی شناسند.

باشگاه اضافه کرد: جرارد مربی خوبی است و مطمئنم اگر با من تماس بگیرد به من مشاوره خواهد داد، اما نیازی به آن ندارد. به زودی منتظر ملاقات با جرارد هستید؟ به این موضوع فکر نمی کردم، هرچند که انتظار نداشتم به این زودی ها سرمربی تیم لیگ برتری شود. جرارد اما به نظر من برای چنین چالشی آماده است. مربیگری برای ستاره های فوتبال کار آسانی نیست، اما جرارد توانسته خود را به عنوان یک مربی ثابت کند.

استقبال از جرارد و شکست دادن استون ویلا: همه ما حرفه ای هستیم و همه برای بردن تیم خود تلاش خواهند کرد. همه ما اینجا استیو را دوست داریم، اما فردا آنفیلد مقابل او و هواداران لیورپول است. البته مطمئنم با استقبال خوبی مواجه خواهد شد.»

جرارد و مربیان لیورپولما نباید مورد فرانک لمپارد را در چلسی فراموش کنیم.”

مجروح: “ جوتالا در بازی با گرگ مصدومیت جزئی داشت که باعث شد هفته گذشته نتواند خوب تمرین کند اما امروز بدون مشکل تمرین کرد. دوک اوریگی نیز در شرایط خوبی است.

او گفت: ظهور مجدد کرونا و مشارکت تعداد زیادی از اعضای تاتنهام. به بازیکنانم گفتم خیلی مراقب باشند و پروتکل را رعایت کنند. هر روز صبح تست می‌کنند و ما در حالت آماده باش هستیم».

[ad_2]

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما