لاس وگاس – ایلان ماسک برای ادامه پروژه “تسلا در تونل” در زومیت چراغ سبز دریافت کرد

[ad_1]

شرکت خسته کننده ایلان ماسک به تازگی موافقت مقامات محلی را برای پیشرفت در ساخت شبکه تونل خودرو در لاس وگاس دریافت کرده است. این سیستم که “حلقه وگاس” نامیده می شود، به مسافران اجازه می دهد تا با وسایل نقلیه تسلا به مکان هایی مانند استادیوم جدید شهر، مرکز همایش های لاس وگاس و فرودگاه بین المللی مک کارتی سفر کنند.

این شرکت در حال حاضر در حال کار بر روی یک نسخه کوچکتر از سیستم “تسلا در تونل” است که در اوایل سال جاری افتتاح شد و شامل دو تونل 0.8 مایلی در زیر مرکز کنوانسیون لاس وگاس است. اما در دسامبر 2020، استارت‌آپ ماسک، در راستای تایید مقامات شهرستان کلارک در روز چهارشنبه، یک توسعه جامع در سطح شهری را پیشنهاد کرد.

مقالات مرتبط:

سیستم تایید شده شامل 29 مایل تونل و 51 ایستگاه است. مقامات شهرستان کلارک می گویند 57000 مسافر می توانند هر ساعت از طریق آن تردد کنند و هیچ مالیاتی برای ساخت آن وجود ندارد. بورینگ قبلاً اعلام کرده بود که برای ساخت تونل اصلی پرداخت می کند. اما او قصد دارد برای هتل ها یا مشاغل دیگری که ایستگاه می خواهند هزینه ای دریافت کند. بر اساس گزارش مجله لاس وگاس ، هر یک از این ایستگاه ها باید مراحل صدور مجوز را طی کنند.

بورینگ سال هاست که در حال ساخت یک سیستم تونل زنی در زیر لاس وگاس است. از آن زمان، رویکرد ماسک به حمل و نقل مبتنی بر تونل تغییر کرده است. برای مدتی فکر می‌کرد که می‌توان از سورتمه برای حمل خودرو از سطح به تونل‌ها و بالعکس استفاده کرد و ماسک در نظر داشت فضایی را برای دوچرخه‌سواران و عابران پیاده اضافه کند. برخی از تلاش های این شرکت برای حفاری در نقاط دیگر مانند شیکاگو ، لس آنجلس و کریدور شمال شرقی با شکست مواجه شده است.

اما نسخه نهایی ، که تحت مرکز همایش لاس وگاس ایجاد شده است ، به معنای واقعی کلمه “تسلا در تونل” است. عبارتی که Boring در وب سایت خود نیز از آن استفاده می کند. این شرکت می گوید برنامه نهایی استفاده از سلاح هایی است که می توانند به طور خودکار حرکت کنند. اما یکی دیگر از شرکت های تولید کننده ماسک هنوز نرم افزاری را توسعه نداده است که بتواند این کار را انجام دهد. بنابراین، تسلا، که تحت کنوانسیون مرکز فعالیت می کند، اکنون یک راننده انسانی دارد.

پروژه تسلا در تونل

در ابتدا، به نظر نمی رسید که این پروژه فراتر از دایره مرکزی کنوانسیون باشد. زیرا مونوریل لاس وگاس دارای حق انحصاری برای حمل و نقل به قسمت اصلی تفرجگاه های شهر بود. اما شرکتی که مونوریل را اداره می کند در سال 2020 ورشکست شد. سازمان کنوانسیون لاس وگاس مونوریل را خریداری کرد و عملاً بزرگترین رقیب تسلا را وارد تونل کرد و بورینگ بیشتر بر پروژه خود تمرکز کرد.

خسته کننده در وب سایت خود به اشتراک گذاشت که چرا تونل گزینه بهتری نسبت به سایر گزینه های ترانزیت است:

جاده ها باید سه بعدی باشند تا مشکل وحشتناک ترافیک حل شود. یعنی ماشین های پرنده یا تونل ها. برخلاف ماشین های پرنده، تونل ها ضد آب و نامرئی هستند و روی سر شما نمی افتند.

تونل ها استفاده از زمین با ارزش را کاهش می دهند و با سیستم های حمل و نقل موجود در تعارض نیستند. یک شبکه بزرگ از تونل ها می تواند ازدحام را در هر شهری کاهش دهد. مهم نیست شهر چقدر بزرگ باشد، همیشه می توان لایه های بیشتری از تونل ها را به سیستم اضافه کرد.

این شرکت قبلاً هزینه سیستم حلقه وگاس را تخمین زده است و گفته است که هزینه سفر با آن چیزی بین حمل و نقل عمومی و خدمات تاکسی است. مسافت پنج مایلی از فرودگاه تا مرکز همایش حدود پنج دقیقه طول می کشد و پیش بینی می شود هزینه آن 10 دلار باشد و 3.6 مایل از مرکز همایش تا استادیوم فوتبال 4 دلار و 4 دقیقه هزینه دارد.

نظر شما در مورد سیستم حمل و نقل جدید طراحی شده توسط ماسک خسته کننده ایلان چیست؟ آیا فکر می کنید «تسلا در تونل» به کشورهای دیگر هم برسد؟

[ad_2]

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما