امضای رونالدو بازی بدی برای یوونتوس بود

[ad_1]

کد خبر: 1786459/59

زمان: 11:52
1400/07/27

هدیه: 6،659

رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا:

گابریل گراوینا ، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا معتقد است که جذب کریستیانو رونالدو با یوونتوس نیست.

با وجود قهرمانی تیم ملی ایتالیا در مسابقات یورو 2020 در تابستان امسال ، بسیاری از باشگاه های مخفی آ آنها به دلیل بحران ناشی از شیوع ویروس کرونا شرایط اقتصادی سختی را تجربه می کنند.

با این حال ، گراوینا معتقد است که مشکلات باشگاه ایتالیایی مشابه سایر باشگاه های اروپا است. وی به تیکی تاکا گفت: “ما ورشکسته نیستیم ، ما با مشکلات مشابه سایر کشورهای اروپایی روبرو هستیم.” در حال حاضر شرایط سختی را داریم که ناشی از شیوع ویروس کرونا است. فوتبال ایتالیا اما جذاب است و افراد بیشتری را نسبت به سایر کشورها به خود جذب می کند ، اما آنطور که باید توسعه نیافته است. “

گراوینا همچنین درباره اقامت سه ساله کریستیانو رونالدو در یوونتوس صحبت کرد. ستاره پرتغالی در سال 2018 با قراردادی به ارزش 110 میلیون یورو به این تیم پیوست ، اما تابستان امسال با 15 میلیون یورو به منچستریونایتد بازگشت. در آن مدت ، او در 134 بازی برای بیانکونری 101 گل به ثمر رساند و پنج جام از جمله دو جام در لیگ ایتالیا به دست آورد.

با این حال ، گراوینا معتقد است که جذب او حرکت خوبی برای یوونتوس نیست. او گفت: “در فلسفه من ، خرید این بازیکن کار درستی نبود.” حضور او به طور کلی برای فوتبال ایتالیا خوب بود ، اما فکر نمی کنم تأثیر مثبتی بر یوونتوس داشته باشد. “

او جلو می رود و در مورد وضعیت سریال صحبت می کند آ او در این فصل گفت: “من فکر می کنم ناپولی و دو باشگاه میلان در این فصل مجهز هستند و آنها قصد دارند دوره قهرمانی را طی کنند.” با این حال ، همیشه شگفتی هایی در فوتبال وجود دارد. “این فصل عالی خواهد بود.”

[ad_2]

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما