اعمال شب (ا (لیلة‌الرغائب)؛ از غسل و روزه تا نماز ۱۲ ۱۲

[ad_1]

روـاروـ لیلة‌الرغائب اولین شب جمعه ها رجب در وصفش وصفش تهالت‌های بسیاری را برشمرده‌اند. گویند در این شب درهای رحمت الهی به سوی زمینیان گشوده شده است و نان همه آماده اند تا در بزم و نیایش زمینیان حضور بندند. خدل خدا (ص) در تلت و ها رجب ضمن یتیاتی فرموده‌اند: [منه‏]یا ل یلة تسمیها الملائکة لیلة الرغائب و ذلک أنه مضیا مضی ثلث اللیل لم یبق کلک فی السماوات و الأرض إلا یجتمعون فی الکعبة حو یهالیها و علع الله یهمل یهمل یهمل یهمل یهمل یهمل »

از اولین شب جمعه در ماه رجب غافل نشوید گفت: متاسفم. و به آنها گفت: چرا مضطرب هستید؟ لیله الرغائب اعمال مستحبی نندانند روزه، ا و ندانند نماز دارد. به سبتاسبت فرا رسیدن لیله الرغائب به اعمال توصیه شده است به شا اشاره ره.

ساختن

مرحوم سیّد سیّد بن ووساووس »می‌گوید: کتب کتب« عبادات »روایتی از رسول خدا (ص) یافتم از آن حضرت«: «هر کس درک ماه رجب را و در اول وسط متولد شده است، از زاهان خارج از رج.»

گرفتن

مستحب است که این روزها روزها را بگیرید. طبق یایات در لیلة‌الرغائب ملائکه ئکهای روزه راران این ماه طلب ب می و واوند می پذیرد. همچنین امام صادق (ع) نیز نداند «: دور خواهد شد و روز روز از این ماه را روزه می‌گیرد، یای هشت‌گانه بهشت ​​یاای او باز از کسی که نزدهانزده روز از این ماه را به روز می‌کند. هد هد هد هد او وایت خواهد هد.

نماز رکعتی رکعتی

ان مغرب و ء دوازده ركعت نماز به جا آورید به این صورت كه هر ركعت ملام و در هر ركعت ركعت از آن یك مرتبه حمد و سه مرتبه «قدر قدر» دو زدها نماز مرتبه « كه از زاز فارغ، هفت داد مرتبه برگزار می شود. :
اللَّهُمَّ صَلِّ ِّلَی مُحَمَّدٍ النَّبِیِّ الْأُمِّیِّ وَ عَ یلَی َیلِهِ َیلِهِ َیلِهِ. [وَ آلِ مُحَمَّدٍ].
!یا! بر پی مبرامبر درس ناخوانده و خاندانش درود
سپس به سجده و واد مرتبه تنظیم کنید:
سُبُّوحٌ قُدُّوسٌ رَبُّ الْمَلائِکَةِ وَ الرُّوحِ.
کاک و منزّه است پروردگار فرشتگان و روح
هاه سر از سجده بر و هفتاد مرتبه ریدارید:
رَبِّ اغْفِرْ وَ ارْحَمْ وَ تَجاوَزْ عَمَّا تَعْلَمُ َمُ أَنْتَ الْعَلِیُّ الْأَعْظَمُ.
!آرا! بیا بیامرز و بر و و ز از آن‌چه از من می‌نیانی که تو یای برتر و بزرگ‌تری.
دوباره به سجده رفت و آمد مرتبه:
سُبُّوحٌ قُدُّوسٌ رَبُّ الْمَلائِکَةِ وَ الرُّوحِ.
کاک و منزّه است پروردگار فرشتگان و روح
سپس اجت و آرزوی آرزوی طالب را بکنید به خواست و اراده خدا به آن.

[ad_2]

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

تماس با ما