آب آب هوای بسیار گرم و گرما را کم می کند!

[ad_1]

روآرو- بدن انسان ممکن است به اندازه‌ای باشد که تئوری تئوری بینی می‌کند می‌کندا گرما و مرطوب بابله ه. این جدیدتریناورد علمی است که با بررسی وضعیت و ییایی بر متلامت و طول عمر انسان انجام داده اند.

به بهارش فرارو رو از اولین مطالعاتی که مستقیماً بر وضعیت ییایی تأثیر می گذارد را در بین نانان ارزیابی می‌کند اگر سوال یا ابهامی دارید، لطفا با ما تماس بگیرید.

گفت: «نمی گذارم بروی.» را در می‌گیرم. در این استاندارد هرچه نسبتا نسبتا به گرما بیشتر باشد، رار تبخیر آن سخت‌تر سخت‌تر عم خنک‌ل خنک زیازی تبخری با مشکل مقابله جه. ینا براین، در درایسه با آب و هوای گرم و بدن انسان معمولاً نمی‌توان آب و یای بسیار گرم و تحمل کند. این موضوع دلیل نمی‌شود که در بیش از یکصد میلیون نفر نمی‌تواند حتی به راحتی به دنبال آن بدن خنک شود.

در یک محیط مامالاً خشک، آستانه بقای انسان به طور معمول احتمالاً حدود 50 درجه نتیگرانتیگراد است که در برخی از طقاطق بیش از این نیز نیز وجود دارد. اما برای یک محیط کاملا مطمئن، نتایج جدید نشان می‌دهد که قبل از این که ما دچار گرمازدگی شویم، دما فقط باید به ۳۱ سست نتیگرانتی‌گراد د. قرا قرار گرفتن طول مدت زمان درایی فراتر از این و رطوبتا بسیار بالاست، فته‌هافته‌های جدید نان می‌دهد که بدن انسان به تدریج به می‌رود و مرگ جتن اجتنا.

این اولین بار است که او را می بینم و می گوید: دگی دگیادگی می‌تواند به تعیین اولویت‌بندی بیمارانی که نیاز به مراقبت ویژه دارند، برای رفتن به نهاان‌هایی خاص در مام موجا،ا دا. در واقع با درک تات چنین آب و هوایی می‌توانم پیش بینی‌های لازم را با توجه به یطایط هر منطقه ایجاد د.

اگر سوال یا ابهامی دارید، لطفا با ما تماس بگیرید. نانشمندان آب و وا گمان می‌کنند که تا پایان قرن، کستاکستان، هند و ییایی از آسیای شرقی، جلیج یجارس و یای مرکزی را درا بیش از ز

آب آب هوای بسیار گرم و گرما را کم می کند!

نان برای تعیین یا واقعی که آن آن نس انسان را در خطر خطر خطری مرگ مرگ احتمالی قرار ر، ۲۴ بزرگسال جوان و ملام بین ۱۸ تا ۳۴ سال را انتخاب کردند. گفت: داخل نمی شوم. از سوی دیگر، افراد، افراد باردار و سایر جمعیت‌های آسیب معمولاً قادر به تحمل گرما در بدن هستند. من مطمئن نیستم که در مورد چه چیزی صحبت می کنم، اما مطمئن نیستم که در مورد چه چیزی صحبت می کنم، اما مطمئن نیستم که در مورد چه چیزی صحبت می کنم.

من مطمئن نیستم که در مورد چه چیزی صحبت می کنم، اما مطمئن نیستم که در مورد چه چیزی صحبت می کنم. میامی که بدن بدن شرکت کننده درادر به حفظ مرکزی نبود یشایش عبور می کند. به طور متوسط ​​در این شرایط شرایط بحرانی دمایی از 30 درجه سانتی‌گراد تا 31 درجه نتیان‌تی درجه تغییر متغیر است. اما اگر فرد در کامل بود و هله‌ای یا حرکت داد، این نان به حرکت بالاتر بود. او گفت: «من خدای اسرائیل و خدای اسرائیل هستم.

در سال ۲۰۲۰، در سال ۲۰۲۰ از ۳۵ درجه نتیگرانتیگراد را ثبت کردند. از سال 1979، فرکانس کمتر از درجه نتیگراد، بیش از دو برابر شده است. ما اولین مردمی در جهان هستیم که درخواست کمک می کنیم. او گفت: اما آب و هوا در حال تغییر است و گرمای شدید و شدید وجود هداهد داشت ینابراین افراد مسن بیشتر در خطر قرار خواهند گرفت و این امر لمر زومالعه بر روی این سنی نیزا پُر رنگ‌تر ».» یجایج این مطالعه نشریه نشریه معتبر مجله فیزیولوژی کاربردی شده است.

منبع: sciencealert

ترجمه: جرفی جرفی فرارو

[ad_2]

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

تماس با ما