omdebegirbanner

کدام یخچال فریزر پرفروش ترین در بازار لوازم خانگی هستند؟

[ad_1]

در رفتن– یخچال فریزرهای پرفروش بازار از بالا به پایین با قیمتی کمتر از 10 میلیون تومان هستند و در حال حاضر تولیدات داخلی با استقبال بیشتری روبرو شده است. خرده فروشان لوازم خانگی می گویند یخچال های رده بالا نسبت به مدل های ساید بای ساید محبوبیت بیشتری دارند و مدل های دوقلو به آخرین انتخاب تبدیل شده اند.

به گزارش فرارو، از طرفی اگر یخچال فریزرهای زیر 10 میلیون تومان با استقبال بیشتری مواجه شود، مدل های زیادی با قیمت بالاتر در بازار به چشم می خورد. همچنین در برند فعلی، محصولات ایرانی در حال حاضر محبوبیت بیشتری دارند.

پرفروش ترین یخچال فریزر در بازار کدامند؟

پرفروش ترین یخچال و فریزر موجود در بازار انواع از بالا به پایین هستند. فروشندگان لوازم خانگی می گویند از بین این یخچال ها مدل BRB240 برند بست با قیمت 7 میلیون و 700 هزار تومان در حال حاضر بالاترین قیمت را دارد. فروش محصول از بالا به پایین

همچنین مدل RF13 برند الکتروهاوس ارزان ترین گزینه با قیمت 4 میلیون و 900 هزار تومان است و برای خرید گران ترین یخچال فریزر موجود در بازار یعنی مدل RL750 سامسونگ باید حدود 44 میلیون تومان هزینه کنید.

به گفته فعالان بازار، مدل های ساید بای ساید پس از یخچال های بالا به پایین طرفداران بیشتری پیدا کرده اند. مدل AWD / ASD در Exvision با قیمتی در حدود 18 میلیون تومان در حال حاضر پرفروش ترین و در عین حال ارزان ترین محصول در این رده است.

همچنین یخچال و فریزر دوقلو آخرین انتخاب ایرانیان در بازار است. در حال حاضر گران ترین فریزر دوقلو موجود در بازار مدل WVMC-2619.ERK-WNMC-3619ERWDK WestPoint است و تقریباً 40 میلیون تومان قیمت دارد.

مدل LRDST170WD-FRZNF170 برای خرید ارزان ترین یخچال فریزر دوقلو بازار 14 میلیون تومان کنار گذاشت. پرفروش ترین یخچال فریزر دوقلو مدل الکترو استیل ESR24-ESF24 است و به قیمت 22 میلیون تومان به فروش می رسد.

فروش یخچال فریزر پرفروش

نام تجاری

مدل

قیمت

خاموش

BRB240

7.7 میلیون تومان

فیلور

RPD-COL-013

5.5 میلیون تومان

امرسون

TFH14T

6.5 میلیون تومان

پرفروش ترین یخچال فریزر در بازار کدامند؟

امرسون سهم زیادی از فروش فریزر در برندهای موجود در بازار لوازم خانگی دارد. فروشندگان لوازم خانگی پرفروش ترین یخچال فریزر این برند یعنی مدل 6.5 میلیون تومانی TFH14T را عرضه می کنند.

مدل BFN20D-M / TP با قیمت 9.8 میلیون تومان و مدل TF11T220 با قیمت 5.7 میلیون تومان به فروش می رسد. اگر صحبت های فعالان بازار را ملاک قرار دهید، پس باید دوو را دومین برند پرطرفدار در فروش یخچال فریزر بدانید.

پرفروش ترین محصول این برند 11.5 میلیون تومانی مدل 1077 گیگاواتی است. الکترواستایل نیز به محبوب ترین برند بازار تبدیل شده و پرطرفدارترین محصول این برند مدل ES14 با قیمت 6.2 میلیون تومان است. به گفته خرده فروشان لوازم خانگی، برندهای ایکس ویژن، دوو و اسنوا در رده بعدی قرار دارند و برندهای فست، فلور، جنرال، الکتروهاوس، تی اس سی و استکولس کمترین سهم را در این بازار دارند.

پرفروش ترین یخچال فریزر امرسون

نام تجاری

مدل

تایپ کنید

قیمت

امرسون

TFH14T

بالاپان

6.5 میلیون تومان

امرسون

BFN20D-M / TP

بالاپان

9.8 میلیون تومان

امرسون

TF11T220

بالاپان

5.7 میلیون تومان

قیمت پرفروش ترین یخچال فریزر در بازار چند است؟

یخچال فریزرهای زیر 10 میلیون تومان پرطرفدارترین مدل های بازار هستند. به گفته فعالان بازار، BRB240 در حال حاضر محبوب ترین یخچال فریزر در این بودجه است. بعد از کمتر از 10 میلیون تومان یخچال فریزر، مدل های بین 10 تا 20 میلیون تومان فروش بیشتری داشته اند.

در حال حاضر یخچال ساید بای ساید ایکس ویژن با قیمت 18 میلیون تومان بیش از هر محصول دیگری در این رنج قیمت مشتری دارد. در بین یخچال هایی که بیش از 20 میلیون تومان قیمت دارند، مدل 35 میلیون تومانی ساید بای ساید دو D2S-3133MW مورد استقبال بیشتری قرار می گیرد.

پرفروش ترین یخچال فریزر زیر 10 میلیون تومان

نام تجاری

مدل

تایپ کنید

قیمت

خاموش

BRB240

بالاپان

7.7 میلیون تومان

امرسون

TFH14T

بالاپان

6.5 میلیون تومان

امرسون

BFN20D-M / TP

بالاپان

9.8 میلیون تومان

[ad_2]

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

تماس با ما