omdebegirbanner

معرفی شده با تراشه Pixel 6 Tensor و قیمت اصلی 599

[ad_1]

پس از ماه ها انتظار ، گوگل از نسل جدید پرچمدار خود ، سری Pixel 6 ، با طراحی منحصر به فرد ، چیپست Google Tensor و دوربین 50 مگاپیکسلی رونمایی کرد.

پیکسل 6 دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی FHD + با نسبت صفحه نمایش به بدنه 93.4 درصد با وضوح 1.080 در 2.400 پیکسل با نرخ تازه سازی 90 هرتز است. این تلفن هوشمند از 8 گیگابایت رم ، 128 گیگابایت و 256 گیگابایت حافظه استفاده می کند. در مرکز دستگاه یک تراشه 5 نانومتری Google Tensor قرار دارد.

در پنل پشتی پیکسل 6 ، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی واید در کنار دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی قرار دارد. پنل جلویی دارای یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی است. پیکسل 6 از دوربین با سنسورهای تصویر بزرگ بر اساس هوش مصنوعی برای ویرایش هوشمندانه تصویر استفاده می کند.

پیکسل 6 در حوزه عکاسی قدرتمند ظاهر شده است و به لطف پردازنده های Google Tensor و یادگیری ماشینی ، آنها قابلیت های فوق العاده ای را ارائه می دهند. به عنوان مثال ، در عکس هایی با چهره تار ، می توانند تصویر را تقویت کرده و تاری را از بین ببرند.

گوشی های جدید گوگل Pebxel مجهز به یک مرکز امنیتی هستند تا کاربران را در مورد مسائل امنیتی مورد نیاز آگاه کنند. به عنوان مثال ، کاربران می توانند از این بخش برای به روز رسانی رمز عبور یا اضافه کردن پین به قسمتی از تلفن استفاده کنند. توجه داشته باشید که تمام اطلاعات امنیتی و مهم کاربر بر روی تراشه Titan M2 ذخیره می شود.

شایان ذکر است که این تلفن هوشمند مجهز به حسگر اثر انگشت نوری داخلی ، شتاب سنج ، ژیروسکوپ ، سنسور مجاورت ، قطب نما و فشارسنج است.

همچنین شایان ذکر است که اندروید 12 برای 12 گوشی جدید گوگل پیکسل در دسترس است. علاوه بر این ، تلفن های همراه جدید Google Pixel آخرین نسخه اندروید را به مدت 3 سال دریافت می کنند و به مدت 5 سال به روز رسانی های امنیتی را دریافت می کنند.

باتری یکی دیگر از ویژگی های مهم تلفن هوشمند است و گوگل بار دیگر قول داده است که از تلفن همراه جدید بیش از 24 ساعت استفاده کند و حتی کاربران می توانند با هر بار شارژ تلفن همراه جدید و اتصال به شبکه 5G تا 24 ساعت از آن استفاده کنند.

گوگل پیکسل 6 دارای گواهینامه IP68 ، مقاوم در برابر آب و گرد و غبار است و می تواند تا عمق 30 دقیقه در زیر آب تا 1.5 متر را تحمل کند.

گوگل پیکسل 6 مجهز به باتری 4614 میلی آمپر ساعتی است که قدرت بیشتری نسبت به نسل قبلی دارد. تلفن همراه جدید گوگل می تواند به راحتی شارژ سریع 30 وات را از 30 دقیقه تا 50 درصد شارژ کند و از شارژ سریع بی سیم 21 وات و شارژ معکوس و همچنین USB Power Delivery 3.0 پشتیبانی می کند. ابعاد این گوشی هوشمند 158.6 در 74.8 در 8.9 میلی متر است.

این تلفن هوشمند جدید در ترکیب “مشکی طوفانی” ، آبی روشن “Sorta Seafom” و “Kinda Coral” عرضه می شود.

کاربران برای استفاده از دستگاه های با حافظه بیشتر و پشتیبانی mmWave باید هزینه بیشتری بپردازند. علاوه بر این ، برای اولین بار در تاریخ این سری ، Pixel 6 دارای ویژگی های مشابه نسخه Pixel 6 Pro نیست. نسخه Pro این سری دارای عملکرد بهتر ، حافظه بیشتر و چند ویژگی دیگر است که حدود 300 دلار بیشتر از نسخه معمولی است.

اگرچه سال گذشته گوگل سری Pixel 5 را با قیمت اصلی 699 معرفی کرد ، اما امسال نسل جدید آن را از 26 نوامبر با قیمت اصلی مقرون به صرفه تر 599 دلار روانه بازار می کند.

[ad_2]

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما