(تصویر) داستان پیرمردی در خط مقدم جنگ اوکراین و روسیه

[ad_1]

الکساندر پانوف، ساکن اودیویکا، یکی از نزدیک ترین شهرها به ارتش جدایی طلب-اوکراینی طرفدار روسیه در منطقه دونباس، نمی خواست خانه خود را که سقف آن در درگیری ها ویران شده بود، ترک کند.

به گفته فرارو، پانوف خانه خود را که پنج سال پیش در بمباران دونباس ویران شد، ترک نکرد. وی با یادآوری درگیری دو طرف در 6 اردیبهشت 1393 گفت: اولین بمباران منطقه محل زندگی آنها در خرداد همان سال صورت گرفت.

پانوف گفت که تنها چهار نفر به طور دائم در این منطقه زندگی می کنند. شیشه های خانه های این منطقه اغلب شکسته و به صدای تیراندازی عادت کرده اند.

به گفته این پیرمرد 80 ساله، در ژانویه 2017، یک بمب جدایی طلب طرفدار روسیه به بخشی از سقف آن آسیب رساند و یک هفته بعد یک انفجار بمب جدید سقف را به طور کامل ویران کرد.

پانوف گفت که خانه در زمستان بسیار سرد بود و او مجبور بود اجاق زغال سنگ را به مدت 24 ساعت روشن نگه دارد و افزود که او سقف را با یک چادر یارانه ای دولتی پوشانده است.

او گفت اخیراً درگیری‌های نسبتاً کمی رخ داده است و وضعیت اکنون عادی است.

معلم بازنشسته نقاشی پانوف می گوید که در پنج سال گذشته حتی یک نقاشی هم انجام نداده است. وی با بیان اینکه اصالتا اهل سیبری است، گفت: در سال 2005 خانه ای خریدم و از آن زمان تاکنون در اینجا زندگی می کنم.

پانوف گفت: “من نمی دانم که آیا جنگی رخ خواهد داد یا خیر، اما من جنگ نمی خواهم.” من یک جنگجو نیستم، من یک کشاورز هستم.

با توضیح اینکه از سال 1961 تا 1964 در آلمان شرقی خدمت می کرد، بعداً متوجه شد که خدمت سربازی برای او نیست. پانوف گفت که دو فرزندش در شهر دونتسک که تحت کنترل جدایی طلبان است زندگی می کنند و به دلیل مشکلات ترافیکی در منطقه تنها سه بار در سال می توانند با آنها صحبت کنند.

شایان ذکر است که پانوف که خانه اش پر از کتاب است، زمان زیادی را صرف مطالعه در چنین مناطق خطرناکی می کند.

[ad_2]

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما