omdebegirbanner

دیزل ژنراتور قیمت و خرید دیزل و موتور ژنراتور زرآب

افت کارکرد قطعات و تجهیزات داخلی دیزل ژنراتور دست دوم، می‌تواند عمر کوتاهی را برای محصول رقم بزند. قطعات تعویضی دیزل ژنراتور دست دوم می‌توانند در نوع ایرانی و یا چینی باشند. بنابراین عملکرد مورد انتظاری را در تولید برق اعمال نمی‌کنند؛ از این رو انتخاب و خرید دیزل ژنراتور دست دوم برای تأمین برق ایمن در توان متغیر، توصیه نمی‌شود. دستگاه ژنراتوری که دارای توان حدوداً ۵ تا ۲۵۰ کیلووات می‌باشد و از ژنراتور دائم کار برخوردار است به عنوان اقتصادی‌ترین دیزل ژنراتور شناخته می‌شود.

دیزل ژنراتور

هرچه حجم موتور دیزل ژنراتور بیشتر باشد، صدای تولید شده توسط آن هم بیشتر است.

روش خرید دیزل ژنراتور به این صورت است که شما باید با توجه به میزان قدرت مورد نیاز خود اقدام به خرید یک موتور دیزل و یک دستگاه ژنراتور بفرمائید.

محصولات مرتبط به دیزل ژنراتور

این موتور راه‌انداز الکتریکی، انرژی خود را از یک باتری می‌گیرد که با یک شارژر جدا یا خروجی خود ژنراتور شارژ می‌شود. با توجه به کاربرد گسترده دیزل ژنراتور در محیط‌های صنعتی، اداری، شهری و پروژه‌های عمرانی آشنایی با مشخصه‌های الکتریکی و مکانیکی این تجهیزات، برای طیف وسیعی از مهندسان و تکنسین‌های رشته‌های فنی بسیار سودمند و کاربردی است. شرکت‌های بسیاری در سراسر جهان در تولید دیزل ژنراتور فعال هستند و بازار رقابتی این محصول باعث شده این شرکت‌ها محصولات خود را با امکانات، کیفیت و بهره‌وری بهتری در اختیار مصر‌ف‌کننده قرار دهند. از معروف‌ترین شرکت‌های سازنده دیزل ژنراتور می‌توان موارد زیر را نام برد.

مقدار سوختی که در مدت یک ساعت توسط موتور مورد نظر جذب می گردد و باعث می شود موتور مقدار مشخصی نیرو را تولید کند. برای اطلاع از مقادیر سوخت مصرفی دستگاه های دیزلی می توانید به جدول سوخت مصرفی دیزل ژنراتور ها مراجعه کنید. موتور ژنراتور ها می توانند از ۱ تا ۲۰ کیلوولت آمپر (کاوا) برای منازل، فروشگاه ها، ادارات کوچک و تا 2000 کیلوولت آمپر (2 مگاکاوا) قابل استفاده برای مجتمع های اداری بزرگ و کارخانه ها برق تولید کنند. یک ژنراتور ۲۰۰۰ کیلوولت آمپر را می توان درون یک اطاقک ایزوله قابل حمل قرار داد.

دیزل ژنراتور

الکترونیک حساس در ماژول کنترل نمی تواند مستقیماً جریان های زیاد حاصل از ترمینال های دینام را کنترل کند. به طور معمول ترانسفورماتورهای جریان ، جریان را برای پایش به محدوده صفر تا ۵ آمپر تبدیل می کنند.

پلنت نیروگاه که کنترل همه ژنراتورها را بر عهده دارد، توان مورد نیاز مصرف‌کننده را در هر زمان رصد می‌کند.

ژنراتور های دیزلی با ظرفیت های 5 کیلووات الی 50 کیلووات برای مصارف خانگی در بازار به راحتی در دسترس هستند. در حالی که دیزل ژنراتور صنعتی با توان 50 کیلووات الی 3 مگاوات بصورت ثابت یا موبایل (نصب شده بر روی شاسی چرخ دار) عرضه می شود. از این رو، ژنراتور های گازوئیلی صنعتی اکثرا در مراکز بیمارستانی، ساختمان سازی و راهسازی، کشاورزی، مراکز فناوری اطلاعات و ارتباطات و همچنین در استخراج معادن استفاده می شود. از این رو نگهداری خطوط ارتباطاتی در تمامی کسب کار ها امر حیاتی محسوب می شود.

هر گونه تغییرات دستگاه با توجه به این پارامتر ها قابل نظارت می باشد. تعیین پارامتر مکان نصب محصول، اولین و مهمترین اقدام در نصب دیزل ژنراتور است.

همچنین در شرایطی که شما عازم یک سفر طولانی به خارج از شهر باشید دیزل ژنراتور ها و سایر وسایل برقی از جمله موتور برق ها می توانند بسیار پر کاربرد باشند. بنابراین، یک پشتیبان مانند موتور های دیزل ژنراتور می تواند بسیار پر اهمیت باشد. پارامترهای مختلفی وجود دارند که میزان مصرف سوخت دیزل ژنراتور را تحت تاثیر قرار می دهند.

ایده اصلی این طراحی این بود که بدون استفاده از جرقه براساس فشار تراکم مخلوط سوخت و هوا داخل موتور دچار احتراق شود. رودولف دیزل معتقد بود این سیستم می تواند 75 درصد از انرژی گرمایی را به انرژی مفید تبدیل کند. موتورهای تولید شده اولیه فقط 25 درصد بازده مفید داشتند، اما همین میزان بازده 2 برابر بهتر از دیگر موتورها بود.

به منظور داشتن خرید باکیفیت، مقرون به صرفه و درست، لازم است قبل از خرید به موارد متعددی توجه کنید. برد AVR ولتاژ ترمینال های ژنراتور را کنترل کرده و از طریق استاتور تحریک کننده جریان را ارسال می کند.

میزان مصرف سوخت ژنراتورهای گازی و دیزلی

دستگاه ژنراتور می تواند برای مدت زمان زیادی به کار خود ادامه دهد و به همین دلیل نیازمند رسیدگی و بررسی مداوم است. اولین نکته ای که باید آن را مد نظر داشته باشید، توجه به نوع نیاز تان است. باید از خود بپرسید برای چه کاری نیاز به دیزل ژنراتور ها دارید؟ با دریافت پاسخ این سوال از جانب خودتان، می توانید کمی راحت تر از قبل اندازه‌مناسب دیزل ژنراتور تان را بیابید. در این صنعت ژنراتورها، نقش کلیدی دارند و به عنوان منبع برق به طور مستمر و مداوم استفاده می شوند.

شارژ کردن باتری با ژنراتور دیزلی باید به شکل دقیق و اصولی انجام بگیرد. باید بدانید زمانی که عقربه‌های ولتاژ پایین هستند، باتری درحال شارژ شدن است.

می توان نیرو چرخی فن را از طریق میل لنگ و تسمه متصل به فولی موتور تامین کرد و همچنین فن می تواند توسط یک موتور الکتریکی هدایت شود. تأمین روشنایی برای اتاق بیماران و بخش جراحی، کارکرد سیستم سرمایشی و گرمایشی، کارکرد سیستم تهویه بیمارستان و… محیط شهر از برق خاصی برخوردار بوده که برق شهری نام دارد و ژنراتور گازوئیلی دائمی در مکان‌هایی که بیرون از شهر هستند و به برق شهری دسترسی ندارند، قابل استفاده است.

تفاوت دیزل ژنراتور با ups

به دلیل تنوع بسیار زیاد کالاها، امکان ارسال کلیه قیمت ها وجود ندارد، لطفا کالای مدنظر خود را شرح دهید تا اطلاعات مورد نیاز برای شما ارسال گردد. سلام جناب حسینی عزیز، یک ژنراتور با توان 33 کیلووات سه فاز مناسب می باشد. با سلام و احترام، لطفا اگر دیزل ژنراتور با رنج 700 کاوا دارید قیمت بفرمایید.

برخلاف موتور بنزینی، یک موتور دیزلی از گرمای فشرده سازی برای اشتعال و سوختن سوخت تزریق شده در محفظه تزریق استفاده می کند.

دیزل ژنراتور

این مخزن ها دارای یک صافی بنزین هستند که موجب عدم ورود آلودگی و ذرات معلق هوا به داخل می گردند.

ماژول ها معمولاً برای دستیابی به نتایج متفاوت برای برنامه های متفاوت قابل برنامه ریزی می باشند.

برای سفارش خرید و کسب اطلاعات بیشتر و گرفتن مشاوره رایگان با شماره های درج شده روی سایت تماس بگیرید. خروجی تک فاز برای مناطق مسکونی و خروجی سه فاز برای تاسیسات برقی و استفاده‌های تجاری کاربرد دارد. تنظیم کننده ولتاژ بخش کوچکی از خروجی ولتاژ AC ژنراتور را می‌گیرد و آن را به جریان DC تبدیل می‌کند.

اگرچه  موتور احتراق داخلی انواع زیادی  دارد ، اما بیشترین استفاده برای سیستم های ژنراتور آماده به کار ، موتور 4 زمانه است. به دلیل چهار مرحله مشخصی که در احتراق رخ می دهد ، به آن 4 زمانه گفته می شود. چرخه این مراحل شامل مصرف مخلوط هوا / سوخت ، فشرده سازی آن مخلوط ، احتراق یا انفجار و اگزوز. دیزل ژنراتور غالباً به‌صورت محلی و بدون اتصال به شبکه قدرت، به‌کار می‌رود و به‌عنوان منبع تغذیه اضطراری در صورت قطعی برقِ شبکه، جایگزین آن می‌شود.

  • برای افزایش طول عمر قطعات و اطمینان از عملکرد صحیح دیزل زنراتور از سیستم روانکاو مراقبت نمود.
  • استفاده از ورق‌های فلزی ضخیم و رنگ پودری الکترواستاتیک از مزایای مونتاژ دیزل ژنراتور در بخش‌های فنی واحد تولید مجموعه “آبیارن پویان آذر” است.
  • این موتور راه‌انداز الکتریکی، انرژی خود را از یک باتری می‌گیرد که با یک شارژر جدا یا خروجی خود ژنراتور شارژ می‌شود.

در ادامه این مطلب به سراغ قطعات اصلی دیزل ژنراتور و اجزای تشکیل آن خواهیم رفت و به بررسی هر کدام خواهیم پرداخت. سیستم استارت یکی از مهمترین سیستمها برای موفقیت استفاده از ژنراتور است.سیستمهای یو پی اس با چند دقیقه زمان کار باتری اغلب برای بارهای مهم در ماموریت وجود دارند ، بنابراین  راه اندازی سریع مهم است. حداقل زمان برای تشخیص مشکل برق ، حرکت ، ایجاد فرکانس و ولتاژ خروجی پایدار و اتصال به بارها معمولاً حداقل ثانیه است. 10 kVA تا حتی 3000 kVA بازه ای است که می‌توان در آن دیزل ژنراتور کامینز مناسب را پیدا کرد.

این کلید هنگام معمول بودن فشار سوخت ورودی در این قسمت از فیلتر، تحت فشار فنر خود بسته بوده و جریان الکتریکی هشدار قطع می باشد. حال اگر منافذ فیلتر گرفته شوند، جریان عبور سوخت از آنها به سختی صورت می گیرد این عمل باعث افزایش فشار (از جانب پمپ اولیه) در قسمت خروجی سوخت می شود. در اثر افزایش فشار بیش از حد معمول، سوپاپ به فشار فنر کلید الکتریکی غلبه کرده و جریان الکتریکی را برقرار می سازد. این برقراری جریان الکتریکی لامپ هشدار گرفتگی فیلتر را در پشت داشبورد راننده روشن می سازد که در این هنگام باید نسبت به تعویض فیلتر ها اقدام کرد.

هر موتور دیزلی پس از مدت زمان معینی که توسط کارخانه سازنده مشخص شده است احتیاج به سرویس در قسمت های مختلف پیدا می کند. یکی از مهم ترین بخش های هر موتور دیزلی سیستم سوخت آن است که شامل قطعاتی از قبیل انژکتور و سوزن های آن می شود. انژکتورها هر چند وقت یکبار بایستی توسط افراد حرفه ای و مراکز معتبر مورد بررسی قرار گرفته و تنظیم شوند تا مصرف سوخت در آن ها به حد متعادلی صورت پذیرد.

تجهیزات کنترلی و حفاظتی ژنراتور نیز کار راه‌اندازی و مانیتور کردن بخش‌های اصلی آن را برعهده دارند. در ادامه به توضیح کامل بخش‌های مختلف دیزل ژنراتور و انواع کاربرد آن اشاره می‌کنیم.

  • کشورها دارای نهادهای نظارتی مشابهی هستند که محدودیتهایی را در تولید گازهای گلخانه ای تعیین می کنند.
  • در این مرحله، سوخت وارد هوای متراکم و داغ شده و شروع به سوختن می‌کند تا زمانی که به مرکز فوقانی برسد که در این حالت تأمین سوخت متوقف می‌گردد.
  • در زمینه ساخت آلترناتور ( ژنراتور) نیز کمپانی های استمفرد و مکالته حرف اول را در صنعت میزنند و کمپانی آکسا ژنراتور به عنوان یکی از سه کمپانی برتر تولید دیزل ژنراتور در جهان، بهترین انتخاب در ایران به شمار می رود.
  • باز هم مشابه یک خودرو، این گرما با یک مایع خنک‌کننده، غالباً اما نه لزوماً آب، خنک می‌شود.
  • یک مدل از ژنراتور به صورت استند بای ژنراتور ممکن است لازم باشد تا فقط چند ساعت در ماه عمل کند اما مدل‌های دیگری از ژنراتورهای پرایم هستند که باید به صورت پیوسته عمل کنند.

سلام جناب بوستانی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت. سلام جناب دولتی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت. اکثراً موتورهای تراکتور و ماشین های کشاورزی و صنعتی دارای یک پیش صافی در ابتدای ورودی هوای موتور هستند.

یکی از مواردی که در هنگام انتخاب دیزل ژنراتور باید به آن توجه شود، انجام یک سری محاسبات دقیق می باشد.

چنانچه در محیط های مسکونی و اداری بخواهند قرار گیرند موجب آلودگی صوتی می شوند. برای جلوگیری از این سر و صداها آن ها را درون یک محفظه فلزی پوشیده از فوم های صداگیر قرار می دهند.

این دستگاه‌ها در اندازه‌ها و ظرفیت‌های مختلفی تولید می‌شوند و می‌توانند به عنوان منبع اصلی برق یا به عنوان پشتیبان در مواقع اضطراری استفاده شوند. کاربرد اصلی دیزل ژنراتور برق  وقتی می باشد که دسترسی به برق شهری امکان پذیر نیست و گاهی هم برای کاهش هزینه های مصرف انرژی بکار می رود.

دیزل ژنراتور

اگر از دیزل به صورت صحیح و مطابق با استاندارد های بیان شده استفاده و نگهداری کنید، می توانید مصرف سوخت آن را تا حد چشمگیری کاهش دهید.

دیزل ژنراتور ها در ایران معمولا و بین عموم مردم به عنوان برق اضطراری شناخته می شود چرا که در هنگامی که برق شهری ندارید یا در دسترس نیست برای شما عمل تولید برق را انجام می دهد .

تأمین برق اضطراری توسط دیزل ژنراتور، از جمله مهمترین کاربردهای این دستگاه ها است. اما باید بدانید که نسل های جدید دیزل ژنراتورها توانسته اند تا مشکلات موجود در نسل های قبلی مانند هزینه های تعمیر، نگهداری و تعویض و یا سروصداهای مزاحم ایجاد شده را از بین ببرند.

به وجود آمدن احتراق باعث می شود پیستون ها جابجا شده و باعث تولید انرژی مکانیکی گردند. انرژی مکانیکی که توسط پیستون ها به وجود آمده است توسط بخشی به نام دینام تبدیل به برق می شود.

سیستم تحریک در دینام جریان را به روتور اصلی تأمین می کند، که برای کنترل میدان مغناطیسی و از این رو ولتاژ از استاتور اصلی آن را تغییر می دهد. استاتور اصلی معمولاً دارای کابل هایی است که آن را به پایانه های ژنراتور متصل می کند. یک سیستم تحریک اساسی در یک آلترناتور خود برانگیخته از، AVR، استاتور تحریک کننده، روتور تحریک کننده و روتور اصلی تشکیل شده است. معمولا دیزل ژنراتور پرکینز ، ولوو ، کامینز و سایر برندها را با ژنراتورهای استمفورد و مکالته، کوپله (متصل) می کنند.

موتور معمولاً مستقیماً از طریق فلایویل موتور
به یک دینام تک بلبرینگ کوپل می شود، اما گاهی اوقات در مورد دو دینام بلبرینگ از طریق
یک کوپلینگ انعطاف پذیر.

شخص خریدار می تواند با آگاهی از توان دستگاه مقدار مناسبی از سوخت را در آن قرار دهد و باعث شود سیستم ژنراتور بتواند بدون کمبود سوخت کار کند. از آن جا که سوخت مورد نیاز دستگاه دیزل ژنراتور از میان سوخت های فسیلی انتخاب می شود، کار کردن این وسیله با خروج گازهای مختلف همراه است.

• دیزل ژنراتور برای کار کردن بهینه نیاز به سوخت زیادی ندارد و این می تواند در هزینه های شما صرفه جویی های چشمگیری را به دنبال داشته باشد. • مواردی همچون استهلاک، فرسودگی و خرابی در آن ها به ندرت اتفاق می افتد. طراحی کارآمد، نوع سوخت و موتور به کار رفته در دیزل ژنراتور باعث شده تا این دستگاه ها نسبت به نوع بنزینی دوام بیشتری از خود نشان دهند. دیزل ژنراتور تنها یک نمونه از چندین ژنراتور عرضه شده به بازار است.

کارل دیزل مخترع آلمانی بعد از پنجاه سال با بهره‌گیری از اکتشاف فارادی، با تولید موتور دیزل، ابداع دستگاه دیزل ژنراتور را به انجام رسانید.

آهنگ جدید

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تماس با ما
تمامی محتوای این وب‌سایت توسط هوش مصنوعی تولید می‌شود و هدف ما ترویج یا تشویق به استفاده از آن نیست، بلکه به‌کارگیری برای مطالعه و بررسی مطالبی است که قابلیت ارائه دارد.